Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

PostHeaderIcon H Zωή μας είναι επικηρυγμένη..

 
Κάποτε είχα ένα όνειρο τη μέρα τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα ,γιατί είναι άλλο να πεθαίνεις εσύ για την Ελλάδα και είναι άλλο εκείνη να σε πεθαίνει. Τούτα τα τραγούδια δίνανε και πέρνανε στις Χριστουγεννιάτικες φιέστες των φίλων που είναι και συνάδελφοι και μεταξύ γαλοπούλας ειδήσεων και ένα χάδι στα παιδιά που ανύποπτα άνοιγαν τα δώρα τους κάτω από το δένδρο έφυγαν τα κλεμμένα μας Χριστούγεννα .

Ο Εφιάλτης με τις λεύκες ξαναγυρνάει που για μένα έχει όνομα ελληνικό ,όπως έχει και για τον φίλο μου τον Κοσμά που σημειώνει τις σκέψεις του κάτω από τα κείμενα της εφημερίδας. Και σίγουρα δεν είναι μόνο εκείνος και εγώ που συναντιόμαστε στα μονοπάτια της σκέψης και της απογοήτευσης για μια Ελλάδα που την χάνουμε για μια Ελλάδα που την χάσαμε. Θα ήθελα να ακολουθήσω την αισιοδοξία του συναδέλφου μου Χρήστου Βλαχογιάννη ότι θα ξανακερδίσουμε τον Χαμένο χρόνο και τα Χριστούγεννα .Φαίνεται, ότι πολύ γρήγορα ξέχασε, ότι βρέθηκε εκτός νυμφώνος γιατί δεν είχε ευλύγιστη μέση. 

Και δυστυχώς έλεγε την άποψή του, πέρσι λίγο μετά τα Χριστούγεννα. Ε τι θα μετρούσε Χρήστο μου ,σε μια κοινωνία στερημένων ανθρώπων ; Τα όνειρα που έκπληκτη σε παρακολουθώ να κάνεις ;Δεν ακούς τους φίλους μας που ετοιμάζουν τα βαλίτσες των παιδιών τους για άλλη γη και άλλα μέρη αρκεί να φύγουν μακριά από την ψωροκώσταινα. Ναι την άκουσα αυτή τη λέξη που δεν την καταλάβαινα τη δεκαετία του ΄60 σαν παιδάκι αλλά τη βιώνω τώρα και με πληγώνει που να πάρει η ευχή. 

Τι μου φταίει το ΔΝΤ ;Αλήθεια χέρια ελληνικά δεν υπογράψανε; Τι μου φταίει εκείνη η κοκκινόψειρα που είναι και επικεφαλής τους και τριγυρνάει στην κατεχόμενη Αθήνα ανάμεσα σε εξουθενωμένους Ελληνες ,εξαθλιωμένους Σομαλούς Αλγερινούς Πακιστανούς ;Τι μου φταίνε οι σιδερόβεργες έξω από τα παράθυρά μου, που μ΄ εμποδίζουν να βλέπω την Πανσέληνο γιατί ξέρω εκείνο το πεινασμένο μάτι που γυαλίζει από την πείνα και με παραμονεύει για να ξαναμπεί στο σπίτι μου; 

Κανείς δεν μου φταίει. Το μυαλό μου φταίει που έχω τόσο μαζοχισμό μέσα μου και συνεχίζω να λατρεύω τούτη τη Χώρα και παλεύω ακόμη για να μην την χάσω για άλλα 400 χρόνια.

πηγή : newstrap

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow my blog with bloglovin