Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

PostHeaderIcon Financial Times: Μέσα στο 2011 η πτώχευση της Ελλάδας

Σε νέο δημοσίευμα των Financial Times, ορίζεται πλέον ως πραγματικότητα η επικείμενη ελεγχόμενη πτώχευση... της Ελλάδας, όπως χαρακτηρίζεται,  για την οποία όμως οι τραπεζίτες και οι δικηγόροι διαφωνούν ως προς τη χρονική στιγμή εκδήλωσής της.


Σύμφωνα με την εφημερίδα, κάποιοι πιστεύουν ότι η «δραματική, σοκαριστική ανακοίνωση και η αλλόφρων δημόσια αντίδραση θα έπρεπε να συμβούν στο δεύτερο τρίμηνο του 2011, ενώ άλλοι θεωρούν καταλληλότερη στιγμή το τρίτο τρίμηνο».

Ο οικονομικός συντάκτης Τζον Ντίζαρντ της εφημερίδας εκτιμά ότι η ερχόμενη εβδομάδα θα επαναφέρει στο προσκήνιο το θέμα της αφερεγγυότητας των εθνικών οικονομιών, μετά την αντιμετώπιση του τραπεζικού προβλήματος της Ιρλανδίας. Δηλαδή η προσοχή θα ξαναστραφεί στην Ελλάδα καθώς αναμένεται η ολοκλήρωση των ελέγχων από το κλιμάκιο της τρόικας.

«Ήδη είναι κατανοητό ότι οι στόχοι των δαπανών και των εσόδων του ελληνικού κράτους δε θα έχουν επιτευχθεί. Παρόλα αυτά η επόμενη δόση των 9 δισεκατομμυρίων ευρώ θα αποδεσμευτεί τον ερχόμενο μήνα, καθώς η προφανής ειλικρίνεια και οι νέες, αναθεωρημένες υποσχέσεις γίνονται δεκτές σαν να πρόκειται για πραγματική συμμόρφωση», προσθέτει ο συντάκτης, σχολιάζοντας ότι «η πραγματικότητα μπορεί να περιμένει».

Όπως σημειώνεται, το τρίτο τρίμηνο είναι πιο κοντά στην παράδοση των εθνικών πτωχεύσεων, ωστόσο οι δικαστές στη Γερμανία και οι πολιτικοί στην Ελλάδα είναι εμφανώς κουρασμένοι με όσα συμβαίνουν στην ευρωζώνη και ίσως επισπεύσουν τις εξελίξεις, αφήνοντας το τρίτο τρίμηνο του έτους ελεύθερο για διακοπές.

Όπως εξηγεί ο συντάκτης, τα ελληνικά ομόλογα που ωριμάζουν αυτή την περίοδο αποπληρώνονται σε ένα μεγάλο μέρος με νέα δάνεια από την Ευρώπη και το ΔΝΤ, καθώς και με χρήματα της ΕΚΤ. Αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα ανταλλάσσει εκκρεμή χρέη που είναι νομικά και λογιστικά εύκολο να αναδιαρθρωθούν με συμφέροντες όρους με χρέος που είναι δύσκολο ή αδύνατο να αναδιαρθρωθεί.


«Είναι σαν οι Έλληνες να δανείζονται από έναν τοκογλύφο της Μαφίας για να αποπληρώσουν ένα δάνειο από τη γιαγιά τους», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Τέλος ο συντάκτης λέει ότι τα δάνεια από την ευρωζώνη, το ΔΝΤ και την ΕΚΤ δεν μπορούν στην ουσία να αναδιαρθρωθούν, διότι η Ελλάδα αντίθετα με την Αργεντινή το 2001 θα συνεχίσει να χρειάζεται χρηματοδότηση από αυτές τις πηγές και μετά την πτώχευση, όπως είχε γίνει στην περίπτωση της Ζιμπάμπουε.

Το άρθρο καταλήγει λοιπόν με τη σύσταση ότι όσο πιο γρήγορα γίνουν αυτές οι κινήσεις τόσο καλύτερα για τη χώρα που εμπλέκεται.

πηγή : http://www.epikaira.gr

PostHeaderIcon Ο πρώτος Διαδικτυακός Πόλεμος: Οι υποστηρικτές του Wikileaks "έριξαν" το site της Mastercard!



- Ονομάζεται "Επιχείρηση Εκδίκηση". 'Ολο το Διαδίκτυο στο πλευρό του Mr. Wikileaks
- Υποστηρικτές του ιδρυτή του Wikileaks επιτίθενται σε όσες επιχειρήσεις διέκοψαν μαζί του
- Πρώτος στόχος μια ελβετική τράπεζα - "Κάτω" το site της MASTERCARD!
Την έχουν ονομάσει "Επιχείρηση Εκδίκηση". Εχουν λογαριασμό στο Twitter και εκεί ενημέρωνουν για την κάθε τους κίνηση.

Πριν από λίγο αναρτήθηκε το εξής: "Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε οτι το : www.mastercard.com είναι "κάτω" και είναι επιβεβαιωμένο!"

Οι διαδικτυακοί υποστηρικτές του Τζούλιαν Ασάνζ και του Wikileaks φαίνεται οτι παίρνουν με τον δικό τους τρόπο την εκδίκησή τους.

Ονομάζονται "Ανώνυμοι" και ζητούν και από άλλους να βοηθήσουν στην επίθεση που έχουν εξαπολύσει εναντίον οποιουδήποτε εχθρού του Ασάνζ.

Η ομάδα αυτή έχει ήδη χτυπήσει διαδικτυακά την ελβετική τράπεζα PostFinance κι αυτό γιατί "πάγωσε" όλες τις δωρεές που γίνονταν στο Wikileaks.

Επόμενος στόχος είναι άλλος ένας κολοσσός του διαδικτύου μέσω του οποίου γίνονται από τις πιο ασφαλείς συναλλαγές το PayPal.

Και η συγκεκριμένη εταιρεία χθες ανακοίνωσε οτι παγώνει όλες τις δωρεές προς το Wikileaks.

Το σύνθημα για την Mastercad ήταν το εξής και αναρτήθηκε στο Twitter στις 6/12: "Στόχος: www.paypal.com. Αρχίστε να πυροβολείτε με τα "λειζερ" σας!"

Οι "Ανώνυμοι" είναι διαδικτυακοί ακτιβιστές, οι επιθέσεις δεν τους αποφέρουν κανένα κέρδος, αλλά είναι τις περισσότερες φορές μια επίδειξη δύναμης σε άδικες πρακτικές εταιρειών, κυβερνήσεων αλλά και τις δικαιοσύνης. Μήπως έχουν δίκιο εκείνοι που λένε οτι η επόμενη επανάσταση θα ξεκινήσει, αν δεν έχει ήδη, από το διαδίκτυο; 


http://www.newsit.gr

PostHeaderIcon Οι προστάτες των θαλασσινών




Θάλασσα τους θαλασσινούς μη τους θαλασσοδέρνεις
Θαλασσάκι μου και φέρε το παιδάκι μου…

5000 χρόνια (ίσως και περισσότερα) το ίδιο νόημα, με άλλες λέξεις, άλλο μέτρο, άλλη σύνταξη.Η μάνα του ναυτικού, πάντα, προσπαθούσε να δαμάσει το φόβο της, είτε το έλεγε στον Ποσειδώνα είτε στον Δελφίνιο Απόλλωνα, είτε στον Τρίτωνα, είτε στον Πρωτέα, είτε στους Διόσκουρους, είτε στον Άγιο Φωκά, είτε στον Άγιο Νικόλαο. Τα πρόσωπα άλλαζαν, ο φόβος πάντα ίδιος. Λύτρωναν οι θεοί των Αρχαίων ή οι Άγιοι των Χριστιανών, λύτρωναν και απάλλαζαν τους ανθρώπους από τους φόβους του, τους χάριζαν, δηλαδή, την ελευθερία τους, έστω και προσωρινά.

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ

Γιος του κρόνου και της Ρέας, αδελφός του Δία και του Άδη. Εθεωρείτο κύριος της θάλασσας και όλων των φαινομένων της. Πίστευαν ότι προστάτευε τους ναυτικούς και τους ψαράδες. Με την τρίαινα του προκαλούσε αλλά και ημέρευε τις θύελλες. Κατοικούσε σε ολόχρυσο ανάκτορο στο βυθό της θάλασσας (στις Αιγές). Σύμβολα του ήταν η τρίαινα, το δελφίνι, το άλογο, το πεύκο (απ΄αυτό, συνήθως, κατασκεύαζαν τα πλοία).

ΤΡΙΤΩΝ

Γιος του Κρόνου και της Αμφιτρίτης. Είχε σώμα ανθρώπινο, το οποίο κατέληγε σε ουρά ιχθύος. Τον φαντάζονταν, επίσης, με δόντια θηρίου, με βράγχια κάτω από τα αυτιά και με ανθρωπινη μύτη. Άλλες φορές τον φαντάζονταν με δύο ουρές ιχθύος ( Ιχθυοκένταυρος) ή με δύο πόδια αλόγου (Κενταυροτρίτων

ΠΡΩΤΕΥΣ

Ο αγαθός Θαλάσσιος θεός. Γιός του Ωκεανού και της Θέτιδας. Επέβλεπε τις φώκιες και τα άλλα θαλάσσια ζώα του Ποσειδώνα , αναφέρεται στην Οδύσσεια (δ,349).

ΑΠΟΛΛΩΝ

Γιος του Δία και της Λητούς. Δίδυμος αδελφός της Άρτεμης. Οι Αρχαίοι αποκαλούσαν (ανάμεσα στα πολλά επίθετα) τον Απόλλωνα ως Δελφίνιο ή Δελφίδιο και τον λάτρευαν ως προστάτη της θαλασσοπλοίας. Ιερό του Δελφίνιου Απόλλωνα υπήρχε στην Κρήτη, στη Χαλκίδα, στην Αθήνα, στη Μίλητο, στη…Μασσαλία.

ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ (Διος + κούροι = γιοι του Δία.)

Ο Kάστορας και ο Πολυδεύκης ήταν δίδυμοι γιοι του Δία και της Λήδας, αδελφοί της Ελένης και της Κλυταιμήστρας. Τους λάτρευαν ως προστάτες όλων των αγωνισμάτων, ιδίως των ιππικών και της πυγμαχίας. Τους θεωρούσαν, επίσης, ως προστάτες της ναυσιπολοϊα


 
ΑΓΙΟΣ ΦΩΚΑΣ 

Καταγόταν από τη Σινώπη του Πόντου. Η μνήμη του τιμάται 22 Σεπτεμβρίου. Λατρεύτηκε ως προστάτης των θαλασσινών τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους, αλλά (ποιός ξέρει γιατί;) αντικαταστάθηκε από τον ¨Αγιο Νικόλαο. Σύμφωνα με τη λαική παράδοση κοίταζε πάντα από την πλώρη κατά που είναι οι ξέρες, διόρθωνε τα πανιά των καραβιών και ξυπνούσε τον καπετάνιο, αν είχε αποκοιμηθεί στο τιμόνι, ενώ κινδύνευε το πλοίο. Μία από τις ελάχιστες επιγραφές βρίσκεται σκαλισμένη σε ένα μικρό όρμο της Σύρου: « Κ(υρι)ε κ(αι) αγιε Φωκα σοσο(ν) το (πλ)οιον Μαρίαν» ( Κ.Ρωμαίου, «κοντά στις ρίζες», εκδ.εστία). Ναούς του Αγίου (συνήθως μικρους και ξεχασμένους, αλλά πάντα παραθαλάσσιους) βρίσκουμε στην Τήνο, στη Λέσβο, στην Τήνο, στην Κω και αλλού. Στην περιοχή των Ελληνοφώνων χωριών του Salento, στη Νότια Ιταλία, υπάρχει ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό με την ονομασία : San foca, ενώ ο Άγιος είναι άγνωστος στους Καθολικούς

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ( περ. 250 – 330)

Επίσκοπος Μύρων – Kiλίκιας (περιοχή της Μ. Ασίας, βόρεια της Κύπρου). Το σκήνωμα Tου βρίσκεται στο Bari της Ιταλίας (πολιούχος της πόλης). Καθιερώθηκε ως προστάτης των θαλασσινών τους Mεσαίους Βυζαντινούς χρόνους παίρνοντας τα σκήπτρα από τον Άγιο Φωκά. Από τα βιογραφικά του στοιχεία δεν βρίσκουμε καμία ιδιαίτερη σχέση του Αγίου με τη θάλασσα. Αναφέρεται μόνο ότι, όταν ταξίδευε από την Αίγυπτο στα Ιεροσόλυμα, ο εωσφόρος σήκωσε μεγάλη τρικυμία και, ενώ όλοι περίμεναν να καταποντιστούν, μονάχα ο Άγιος Νικόλαος προσευχόταν άτρομος και κατάφερε να νικήσει τον Σατανά και να γαληνέψει τη θάλασσα.
Ο λαός μας, όμως, είχε ανάγκη να πιστέψει, να αντικαταστήσει τις παλαιές θεότητες και απέδωσε υπερβολικές ιδιότητες στον Άγιο που δεν ταυτίζονται με την προσωπική του ζωή. Θεωρήθηκε, σύμφωνα με την παράδοση, ότι εκείνος πρώτος ανακάλυψε το τιμόνι (;!). Πάντα πρόθυμος να εγκαταλείψει τον Παράδεισο (σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση) και να συμπαρασταθεί σε οποιονδήποτε τον επικαλείται. Πιστεύεται ότι έχει ειδική εξουσία όχι μόνο πάνω στη θάλασσα αλλά και πάνω στους ανέμους και τη βροχή « του Αγίου Νικολάου, που είναι της γης και του πελάου». Ο ευσεβής ναυτικός άναβε πάντα ένα κερί στον Άγιο πριν ξεκινήσει, για το καλό ταξίδι και ένα με την επιστροφή για τον καλό γυρισμό. Κομμάτι άρτου από την Αρτοκλασία που γίνεται στη γιορτή του Αγίου Νικολάου, καθώς και κόλλυβα διαβασμένα υπήρχαν πάντα στην καμπίνα του καπετάνιου μαζί με την εικόνα του. Αν τους έπιανε τρικυμία, σκορπούσαν στη θάλασσα λίγα κόλλυβα ή κομμάτι από τον άρτο και αυτή ημέρευε ( ή έτσι ήθελαν να πιστεύουν).

Στη Θράκη βούταγαν στη φουρτουνιασμένη θάλασσα και την ίδια την εικόνα του Αγίου για να κοπάσει (σύνδεση με τα αρχαία «πλυντήρια», αλλά και με το χριστιανικό έθιμο των Θεοφανίων)
Τέλος, είναι άπειρα τα καραβάκια (αφιερώματα θαλασσινών που κινδύνεψαν) που έχουν προσφερθεί στον Άγιο Νικόλαο και κρέμονται μπροστά από την εικόνα Του.
Υπήρχε, πάντοτε, στην καμπίνα του καπετάνιου κεράκι που είχαν πάρει από τον Επιτάφιο και το άναβαν για να κοπάσει το κύμα.

 πηγή : http://www.24grammata.com

PostHeaderIcon Ολιγωρία ύψους δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ

 

Tου Σταυρου Λυγερου

Η πληρωμή του κατοχικού δανείου και οι γερμανικές αποζημιώσεις επανήλθαν στην επικαιρότητα με αφορμή απάντηση του υπουργού Δικαιοσύνης σε σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση. Οι διεκδικήσεις έπρεπε να προωθούνται ανεξάρτητα από τις διακυμάνσεις των ελληνογερμανικών σχέσεων. Είναι εγκληματικό λάθος οι ελληνικές κυβερνήσεις να τις βάζουν στο ράφι και να τις κατεβάζουν όποτε προκύπτουν τριβές με το Βερολίνο.

Για το νομικό έρεισμα των ελληνικών διεκδικήσεων ζητήσαμε την άποψη του προέδρου της Ελληνικής Εταιρείας Διεθνούς Δικαίου και Διεθνών Σχέσεων, καθηγητή Στέλιου Περράκη. Σχετικά με το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο (1942-43) μας είπε: «Αποτελεί αυτοτελές πρόβλημα από τις αποζημιώσεις. Εφόσον η Γερμανία αρνείται να επιστρέψει το δάνειο που συνομολογήθηκε με ειδική συμφωνία, η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να προσφύγει σε διεθνή δικαιοδοτική διαδικασία. Η εν λόγω διεκδίκηση έχει ισχυρή νομική βάση».

Σχετικά με τις αποζημιώσεις μας είπε: «Μετά την ενοποίηση της Γερμανίας και την υπογραφή Συνθήκης (διευθέτησης) Ειρήνης (2+4), όπως προέβλεπε η Συνθήκη του Λονδίνου του 1953 για τον διακανονισμό των επανορθώσεων, η Ελλάδα όφειλε για λόγους ηθικής/πολιτικής/νομικής τάξης να διεκδικήσει αποζημιώσεις για τα θύματα των εγκλημάτων πολέμου και κατά της ανθρωπότητας, που τέλεσαν οι γερμανικές δυνάμεις κατοχής. Η ρηματική διακοίνωση του 1995, όμως, δεν είχε συνέχεια. Η απάντηση στη γερμανική άρνηση έπρεπε να είναι η προσφυγή σε διεθνή δικαιοδοτικά όργανα για να αναγνωριστεί η διεθνής ευθύνη της Γερμανίας και η υποχρέωση καταβολής επανορθώσεων. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν έγινε. Για τις “επανορθώσεις” κινητοποιήθηκαν πολίτες. Ο δικηγόρος Γιάννης Σταμούλης έθεσε το ζήτημα ενώπιον εθνικών και διεθνών δικαστηρίων για λογαριασμό των θυμάτων του Διστόμου, των Καλαβρύτων, κλπ. (3.000 περίπου αγωγές). Η διελκυστίνδα με το γερμανικό Δημόσιο κατέληξε στην περίφημη απόφαση 11/2000 του Αρείου Πάγου, που δικαίωνε τους προσφεύγοντες. Η απόφαση αυτή, η οποία δεν επιβεβαιώθηκε από την 6/2002 απόφαση του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου, δεν εκτελέστηκε ποτέ, λόγω άρνησης της ελληνικής κυβέρνησης. Επειτα από προσφυγή του Σταμούλη, το Εφετείο Φλωρεντίας, υλοποιώντας την απόφαση ελληνικού δικαστηρίου για το Δίστομο, διέταξε την κατάσχεση ακινήτου γερμανικών συμφερόντων. Η Γερμανία προσέφυγε κατά της Ιταλίας στο Διεθνές Δικαστήριο, εγκαλώντας την ότι τα δικαστήριά της δεν σέβονταν την ετεροδικία. Λόγοι έννομου συμφέροντος και ηθικής τάξης επιβάλλουν την παρέμβαση της Ελλάδας στην εν εξελίξει διαδικασία». Η Γερμανία εξαίρεσε την Ελλάδα από την πληρωμή αποζημιώσεων, επειδή τη διευκόλυνε η ολιγωρία των ελληνικών κυβερνήσεων. Εχει επικαλεσθεί ακόμα και τα κοινοτικά κονδύλια που εισέπραξε η Ελλάδα! Τα κοινοτικά κονδύλια, όμως, είναι άσχετα με τις αποζημιώσεις. Γι’ αυτό τα παίρνει π.χ. και η Πορτογαλία, που δεν υπέστη γερμανική κατοχή. Δεδομένου ότι η Ελλάδα δεν έχει παραιτηθεί από τις διεκδικήσεις της, η παρούσα κυβέρνηση οφείλει να τις προωθήσει νομικά αμέσως. Διαφορετικά, θα έχει διαπράξει διά παραλείψεως έγκλημα, που ισοδυναμεί με απώλεια πολλών δεκάδων δισ. ευρώ.


http://www.enkripto.com


PostHeaderIcon Τηλεμαραθώνιος Αγάπης για τα παιδιά

 
Σε συνεργασία με τη Unicef και τα Special Olympics τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου η ΕΡΤ διοργανώνει έναν Τηλεμαραθώνιο Αγάπης για την προστασία των παιδιών στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Παρουσιαστές του Τηλεμαραθωνίου θα είναι η Μαρία Σαράφογλου, η Μαριλένα Κατσίμη, η Μάριον Μιχελιδάκη, ο Λεωνίδας Αντωνόπουλος, ο Κώστας Αρβανίτης, η Λένα Αρώνη, η Αφέντρα Βαρσαμακίδου, 
η Εύα Μπούρα, ο Προκόπης Δούκας και η Ρίτσα Μπιζόγλη.

πηγή : http://news.ert.gr

PostHeaderIcon 3η Διεθνής επαγγελματική έκθεση για το Ενεργειακά Αυτόνομο Κτίριο και τον Αστικό Χώρο

 
Building green expo 2010. Μια έκθεση για το ενεργειακά αυτόνομο κτίριο, τεχνολογίες πιο σύγχρονες απο ποτέ περιμένουν να τις γνωρίσετε... Κλείστε τα εισητήρια σας ηλεκτρονικά και κερδίστε χρόνο.

περισσότερες πληροφορίες : http://www.buildinggreenexpo.gr/

PostHeaderIcon Ιδέες για πράσινα Χριστούγεννα από τη Greenpeace..!


Φαντάζεστε τα Χριστούγεννα χωρίς χειμώνα; Χωρίς χιονισμένους δρόμους, χιονάνθρωπο, χιονοπόλεμο και κόκκινες παγωμένες μύτες;... Αν δεν λάβουμε όλοι τα μέτρα μας, ο χειμώνας για την ήπειρο μας σύντομα θα αποτελέσει μια ανάμνηση.

Κι ενώ έχουμε βάλει λάμπες για εξοικονόμηση ενέργειας, κλείνουμε τα φώτα, δεν αφήνουμε τις ηλεκτρικές συσκευές σε κατάσταση αναμονής (stand by), χρησιμοποιούμε πάνινες σακούλες για τα ψώνια και γενικότερα έχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε τις κλιματικές αλλαγές, έρχονται τα Χριστούγεννα να μας βγάλουν από τον «πράσινο» δρόμο.


Με λαμπερά φωτάκια, δέντρα, party, δώρα, στολίδια και άλλα πλησιάζουν οι γιορτές επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο τη γη.

Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με τη Greenpeace, υπάρχουν λύσεις για πράσινα Χριστούγεννα.

Όπως επισημαίνει η περιβαλλοντική οργάνωση, τα πράσινα Χριστούγεννα μπορεί να θέλουν λίγο πιο πολύ σκέψη αλλά είναι ο τέλειος τρόπος για να φέρετε την οικογένεια πιο κοντά και να διαδώσετε εναλλακτικό lifestyle με σεβασμό για το περιβάλλον, σε φίλους και γνωστούς!!!


Στολίδια:

Τα στολίδια φέτος δεν χρειάζεται να είναι από πλαστικό ούτε να τα αγοράσετε…η οικογένεια θα έρθει πιο κοντά αν καθίσουν όλοι μαζί και φτιάξουν από απλά καθημερινά πράγματα στολίδια για το σπίτι αλλά και για δώρα.

• Τα pop-corn, τα κάστανα, τα φασόλια, και τα ξερά φύλλα κάνουν φανταστικές γιρλάντες για το δέντρο, τις γλάστρες και το τζάκι

• Η αποξηραμένη δάφνη, τα ξύλα κανέλλας, τα φουντούκια και τα κουκουνάρια μπορούν να κάνουν πρωτότυπα στεφάνια για την πόρτα και το χριστουγεννιάτικο τραπέζι

• Μια φαρδιά υφασμάτινη κορδέλα μπορεί να μετατρέψει την εξώπορτα σας σε ένα γιγάντιο δώρο

• Τα οργανικά κουλουράκια, που μπορείτε να φτιάξετε, σε διάφορα σχήματα (αστεράκια, χιονάνθρωπους, σπιτάκια) μπορούν να γίνουν ωραία στολίδια για όλα τα τραπεζάκια ακόμη και το δέντρο


• Τα λουλούδια και τα γκυ είναι ένας απλός και πάντα φθηνός τρόπος για να στολίσετε το σπίτι σας.

• Αντί για ψεύτικο δέντρο, προτιμήστε να στολίσετε ένα αληθινό έλατο σε γλάστρα ή το παραδοσιακό καραβάκι.

Party:

Κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα έχουμε να οργανώσουμε αλλά και να πάμε σε πολλές γιορτινές συγκεντρώσεις. Φροντίζουμε λοιπόν να:

• ψήνουμε ταυτόχρονα πολλά φαγητά στον φούρνο

• μην χρησιμοποιούμε ποτηράκια και πιατάκια μιας χρήσης

• έχουμε υφασμάτινα τραπεζομάντιλα

• βάλουμε κάδο ανακύκλωσης σε εμφανή σημείο στην κουζίνα

• μη σπαταλάμε πολύ νερό στο πλύσιμο των πιάτων και μετά να καθαρίσουμε το σπίτι με οικολογικά καθαριστικά.
 
Πηγή : http://www.tapantaedo.com


PostHeaderIcon Τώρα οι λάμπες, ανακυκλώνονται

 

Τοποθέτηση κάδων συλλογής φωτιστικών και λαμπτήρων

Το πανελλαδικό σύγχρονο συλλογικό σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης αποβλήτων φωτιστικών και λαμπτήρων, έχει προχωρήσει στην τοποθέτηση περίπου 2.600 κάδων συλλογής (ειδικά σχεδιασμένων για τους λαμπτήρες) στην Αττική, στην λοιπή Ηπειρωτική χώρα και στα νησιά, ακόμα και στα ακριτικά νησιά, με στόχο τον αριθμό 5.000 για το επόμενο έτος.

Παράλληλη τοποθέτησε κάδους στις Οινούσσες, Αγαθονήσι, Παξούς, Κουφονήσια και σε πολλά άλλα απομακρυσμένα σημεία, παρά τις δυσκολίες μεταφοράς αποβλήτων.

Για το πρώτο εξάμηνο του 2010 κατ΄ εκτίμηση,οι ποσότητες αποβλήτων που συλλέχθηκαν από το Σύστημα και ανακυκλώθηκαν είναι 25 τόνοι λάμπες, και 75 τόνοι φωτιστικά.


πηγή : http://www.newsbeast.gr

PostHeaderIcon Ημισέληνος στην Παραλία της Θεσσαλονίκης;


Τί ακριβώς είναι αυτό το κατασκεύασμα που ξεφύτρωσε χθες στην Παραλία της Θεσσαλονίκης;;;
Βρίσκεται μεταξύ Ναυτικού Ομίλου και Μακεδονία Παλας! Μία ξεκάθαρη ημισέληνος! Κοιτάζοντας με αυθάδεια προς το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου...
Και παραπίσω το σύμβολο της πόλης, ο Λευκός Πύργος.... Ποιός είναι ο αρμόδιος να μας απαντήσει; Γιατί ακόμη κι αν είναι απλά ένα καλλιτεχνικό παραλήρημα το σίγουρο είναι πως δεν έπρεπε ποτέ να στηθεί. Οι καιροί είναι πονηροί και θα πρέπει να είμαστε όλοι πολύ πιό προσεκτικοί στις όποιες εκφράσεις μας. Είτε είναι πολιτικές, είτε αυτοδιοικητικές, είτε καλλιτεχνικές ...

πηγή : http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

PostHeaderIcon Σαν σήμερα : Το πλοίο «Ηράκλειο» βουλιάζει στη Φαλκονέρα και παρασύρει στο βυθό 200 επιβάτες.



Το ναυάγιο του «Ηράκλειον»
 
Μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες στις ελληνικές θάλασσες. Συνέβη τις πρώτες πρωινές ώρες της 8ης Δεκεμβρίου 1966, κοντά στην βραχονησίδα Φαλκονέρα (23 ν.μ. βορειοδυτικά της νήσου Μήλου), όταν το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «Ηράκλειον», που εκτελούσε το δρομολόγιο Χανιά - Πειραιάς, βυθίστηκε, λόγω μετατόπισης φορτίου, με αποτέλεσμα να βρουν το θάνατο 224 άνθρωποι.

Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί στη Γλασκόβη το 1949 ως δεξαμενόπλοιο με το όνομα «Λέστερσαϊρ», για λογαριασμό αγγλικής εταιρείας. Είχε χωρητικότητα 8.922 κόρων, μήκος 498 πόδια, πλάτος 60 πόδια, βύθισμα 36 πόδια και ανέπτυσσε ταχύτητα 17 κόμβων. Το 1964, μετά τη μετασκευή του σε οχηματαγωγό, περιήλθε στην κραταιά εταιρεία των Αδελφών Τυπάλδου («Typaldos Lines») και από το 1965 δρομολογήθηκε στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης, με δυνατότητα μεταφοράς 1.000 επιβατών και 300 αυτοκινήτων.
Για τη μετατροπή του σε οχηματαγωγό είχε απαιτηθεί η αφαίρεση των υποκαταστρωμάτων και έρματος βάρους 200 τόνων για να γίνει το γκαράζ, με αποτέλεσμα την ανύψωση του μεσοκεντρικού βάρους και τη μείωση της ευστάθειάς του. Πάντως, είχε πάρει άδεια πλοϊμότητας από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Το «Ηράκλειον» επρόκειτο να αποπλεύσει στις 7 το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου 1966 από το λιμάνι της Σούδας, με προορισμό τον Πειραιά. Το δρομολόγιο καθυστέρησε περίπου 20 λεπτά, εξαιτίας της καθυστερημένης άφιξης στο λιμάνι ενός φορτηγού ψυγείου, βάρους 25 τόνων, το οποίο μετέφερε εσπεριδοειδή. Ο λιμενάρχης Χανίων εξέφρασε επιφυλάξεις για την είσοδο του φορτηγού στο πλοίο, λόγω του βάρους του. Ακολούθησαν διαβουλεύσεις και οι αντιρρήσεις του κάμφθηκαν. Το μοιραίο, όπως αποδείχθηκε, ψυγείο-φορτηγό φορτώθηκε βιαστικά, χωρίς να τηρηθούν οι προβλεπόμενοι κανόνες ασφαλείας. Το πλοίο αναχώρησε για τον προορισμό του στις 7:20 το βράδυ, με καπετάνιο των Εμμανουήλ Βερνίκο. Μετέφερε 206 ταξιδιώτες και 65 μέλη του πληρώματος.
Ο καιρός ήταν βροχερός και στο Αιγαίο έπνεαν άνεμοι 8 έως 9 μποφόρ, σύμφωνα με το σήμα που έφθασε στο Λιμεναρχείο Χανίων στις 8 το βράδυ. Το πλοίο συνέχισε το ταξίδι του κάτω από δύσκολες συνθήκες, μέχρι τις 2 τα ξημερώματα της 8ης Δεκεμβρίου. Την ώρα αυτή βρισκόταν κοντά στη βραχονησίδα Φαλκονέρα, στα όρια του Κρητικού με το Μυρτώο Πέλαγος, και ο κλυδωνισμός του πλοίου έγινε έντονος.

Το βαρύ φορτηγό - ψυγείο, που ήταν λυμένο, παλινδρομεί εγκάρσια και συγκρούεται με δύναμη με τα πλευρικά τοιχώματα και την πόρτα εισόδου, μέχρι που με ένα δυνατό χτύπημα σπάει τη μία από τις δύο μπουκαπόρτες, δημιουργώντας ένα ρήγμα 17 τ.μ. Τα νερά εισβάλουν ορμητικά και ο ασυρματιστής μόλις που προλαβαίνει να εκπέμψει σήμα κινδύνου στις 2:06 π.μ: «SOS, από Ηράκλειον, στίγμα μας 36° 52' B., 24° 08 A., Βυθιζόμαστε.» Και μετά η σιγή. Το πλοίο βυθίζεται μέσα σε λίγα λεπτά σε βάθος 600 - 800 μέτρων. Πολλοί παγιδεύονται στις καμπίνες, μερικές δεκάδες πέφτουν στη θάλασσα.

Το σήμα κινδύνου κινητοποιεί πολεμικά και εμπορικά πλοία, αλλά φτάνουν αργοπορημένα στο σημείο του ναυαγίου, λόγω της θαλασσοταραχής. Γύρω στις 10 το πρωί μια «Ντακότα» με συγκυβερνήτη τον βασιλιά Κωνσταντίνο υπερίπταται του σημείου του ναυαγίου και εντοπίζει το μοιραίο φορτηγό - ψυγείο να επιπλέει. Ο Τύπος θα μιλήσει για κίνηση εντυπωσιασμού του βασιλιά, αλλά υπάρχει και η εκδοχή ότι πήγε αυτοπροσώπως στο σημείο για να καταρρίψει τους ισχυρισμούς της Τουρκίας, ότι η Ελλάδα αδυνατεί να παράσχει βοήθεια σε κινδυνεύοντα σκάφη στο Αιγαίο. Τα συνεργεία διάσωσης και τα πλοία που έσπευσαν στον τόπο του ναυαγίου χτενίζουν την ευρύτερη περιοχή και κατορθώνουν να περισυλλέξουν μόνο 47 επιζώντες και 25 σορούς.

Γύρω στις 12 το μεσημέρι, όλη η Ελλάδα γνωρίζει για το τραγικό συμβάν και δεκάδες άνθρωποι συρρέουν στα γραφεία της εταιρείας Τυπάλδου σε Χανιά και Πειραιά για να μάθουν για την τύχη των αγαπημένων τους προσώπων. Η κυβέρνηση Στεφανόπουλου (3η κυβέρνηση «Αποστατών») κηρύσσει πένθος για μία εβδομάδα.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων εκείνης της ημέρας αναφέρονταν στην αποδοκιμασία του Γεώργιου Παπανδρέου προς τον Ανδρέα για τη στάση του σε σχέση με τους Λαμπράκηδες, στη δίκη του «Ασπίδα», στις απολογίες των Εμμανουηλίδη και Κοτζαμάνη για τη δολοφονία του Γρηγόρη Λαμπράκη και τα μεγαλεπίβολα σχέδια της κυβέρνησης για τη μετατροπή της Ελευσίνας σε βιομηχανικό λιμάνι. Αμέσως, όλες σχεδόν οι εφημερίδες κυκλοφορούν έκτακτα παραρτήματα για το τραγικό συμβάν.

Η βύθιση του σκάφους, σύμφωνα με τους ειδικούς, υπήρξε ακαριαία, λόγω παραλείψεων στους όρους ασφαλείας: κακή φόρτωση των αυτοκινήτων, ελλιπής κατασκευή του συστήματος ασφάλειας της «μπουκαπόρτας», έλλειψη συστήματος εκροής των εισερχομένων υδάτων και υψηλή ταχύτητα του πλοίου πάρα τη θαλασσοταραχή, για τη διατήρηση της φήμης του ως του ταχύτερου οχηματαγωγού της γραμμής Κρήτης.

Το ναυάγιο του «Ηράκλειον» αφύπνισε το ελληνικό κράτος, που προχώρησε στη δημιουργία του θαλάμου επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και τη θεσμοθέτηση του απαγορευτικού απόπλου για τα επιβατηγά πλοία. Το ναυάγιο προκάλεσε την κατάρρευση της Typaldos Lines, που κυριαρχούσε τότε στην εγχώρια ακτοπλοΐα, ενώ μπήκαν οι πρώτες ιδέες για τη δημιουργία των Ναυτιλιακών Εταιρειών Λαϊκής Βάσης.

Η δίκη των κατηγορουμένων άρχισε στις 19 Φεβρουαρίου 1968 στο Κακουργιοδικείο Πειραιά. Είχε προηγηθεί μια σειρά αποκαλύψεων σχετικά με βαρύτατες ευθύνες του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στην έκδοση πλαστογραφημένων πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του σκάφους. Στο εδώλιο κάθισαν τέσσερα στελέχη της πλοιοκτήτριας εταιρίας.
H απόφαση του δικαστηρίου εξεδόθη στις 21 Μαρτίου του ιδίου έτους. Με ποινές φυλάκισης από πέντε ως και επτά έτη τιμωρήθηκαν ο εκ των ιδιοκτητών του «Ηράκλειον» Xαράλαμπος Τυπάλδος, ο διευθυντής της εταιρείας Παναγιώτης Κόκκινος και δύο αξιωματικοί του πλοίου. Οι ποινές ξεσήκωσαν αντιδράσεις από την πλευρά των συγγενών, οι οποίοι τις θεώρησαν πολύ επιεικείς. Στις 9 Ιανουαρίου 1969 ο δικαστικός φάκελος της υπόθεσης έκλεισε οριστικά, καθώς ο Άρειος Πάγος απέρριψε την αίτηση αναίρεσης των τεσσάρων, οι οποίοι είχαν καταδικασθεί και σε δεύτερο βαθμό για το δυστύχημα.

Η 8η Δεκεμβρίου είναι ημέρα διπλού πένθους για τα Χανιά. Τρία χρόνια αργότερα, στις 8 Δεκεμβρίου 1969, ένα αεροπλάνο της Ολυμπιακής, προερχόμενο από τα Χανιά, κατέπεσε στην Κερατέα, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 90 επιβαίνοντες.

Πηγή : http://www.sansimera.gr



PostHeaderIcon Σαν σήμερα : Γεννήσεις → Jim Morrison, αμερικανός τραγουδιστής, ο ηγέτης των «Doors»

Ο Τζέημς «Τζιμ» Ντάγκλας Μόρισον (James "Jim" Douglas Morrison
(8 Δεκεμβρίου 1943 - 3 Ιουλίου 1971) ήταν ένας Αμερικανός τραγουδιστής, τραγουδοποιός, συγγραφέας και ποιητής. Γεννήθηκε στη Μελβούρνη της Φλόριντα και ήταν ο τραγουδιστής και στιχουργός του δημοφιλούς αμερικάνικου ροκ συγκροτήματος The Doors

Θεωρείται ένας από τους πιο χαρισματικούς ερμηνευτές στην ιστορία της ροκ μουσικής. Έγραψε επίσης αρκετά βιβλία ποίησης, ένα μικρό ντοκιμαντέρ και δύο βίντεο κλιπ ("The Unknown Soldier" και "People are Strange"). 

Ο θάνατός του σε ηλικία 27 ετών στο Παρίσι της Γαλλίας κατέπληξε τους θαυμαστές του. Οι περιστάσεις κάτω από τις οποίες πέθανε και ο μυστικός ενταφιασμός του έγιναν αφορμή για ατελείωτες φήμες και παίζουν σημαντικό ρόλο στο μυστήριο που εξακολουθεί να τον περιβάλλει.


PostHeaderIcon «Κάντε μπίζνες, όχι Νομπέλ»

ΟΣΛΟ Δεκαοκτώ χώρες προσδέθηκαν στο άρμα της Κίνας αρνούμενες να παραστούν στην τελετή απονομής του Νομπέλ Ειρήνης στον κινέζο αντιφρονούντα Λιου Σιαομπό την Παρασκευή στο Οσλο. Και δεν είναι μόνο σύμμαχοι του Πεκίνου με έλλειμμα δημοκρατίας όπως το Σουδάν, αλλά κυρίως χώρες που κάνουν μπίζνες με το καθεστώς του Πεκίνου όπως η Ρωσία, η Σαουδική Αραβία, ακόμη και η Σερβία.

Η κυβέρνηση της Κίνας έχει εξαπολύσει νέα σφοδρά πυρά κατά της απόφασης της επιτροπής Νομπέλ να βραβεύσει τον φυλακισμένο καθηγητή και εκ των πρωτεργατών των ειρηνικών φοιτητικών διαδηλώσεων στην πλατεία Τιενανμέν το 1989. Αξιωματούχοι της κινεζικής κυβέρνησης αποκάλεσαν τους υποστηρικτές του Λιου «κλόουν που συμμετέχουν σε μια φάρσα κατά της Κίνας».

Μεταξύ των 18 χωρών που δεν θα παραστούν στη διοργάνωση είναι το Πακιστάν, η Βενεζουέλα και η Κούβα, γειτονικά κράτη, όπως η Ρωσία, οι Φιλιππίνες και το Καζακστάν, αλλά και επιχειρηματικοί εταίροι της Κίνας όπως η μοναρχική Σαουδική Αραβία και το θεοκρατικό Ιράν. Αλλες χώρες που δεν θα στείλουν εκπροσώπους είναι η Ουκρανία, η Κολομβία, η Αίγυπτος, το Σουδάν, η Τυνησία, το Ιράκ, το Βιετνάμ, το Αφγανιστάν, η Σερβία και το Μαρόκο.

Το Πεκίνο υποστηρίζει ότι η βράβευση του κ. Λιου συνιστά επίθεση κατά του πολιτικού και νομικού συστήματος της χώρας και διακηρύσσει ότι οι πολιτικές του δεν θα επηρεαστούν από εξωτερικές δυνάμεις - αυτό που αποκαλεί «απροκάλυπτη ανάμειξη στην κυριαρχία της Κίνας».

Ο 54χρονος Λιου καταδικάστηκε σε 11ετή κάθειρξη για «ανατρεπτική δράση», καθώς ήταν ένας από τους συντάκτες της «Χάρτας 08», κειμένου που ζητεί την ειρηνική κατάργηση του μονοκομματικού πολιτικού συστήματος, τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την ελευθερία της έκφρασης. Στην τελετή απονομής θα τον «εκπροσωπήσουν» ένα άδειο κάθισμα, μια φωτογραφία και ένα κείμενό του, το οποίο θα διαβάσει η ηθοποιός Λιβ Ούλμαν, καθώς η σύζυγός του έχει τεθεί σε κατ΄ οίκον περιορισμό.

πηγή :  http://www.tovima.gr


PostHeaderIcon Άνοιξε τις πύλες της η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση

Το κτίριο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών στη λεωφόρο Συγγρού
Το κτίριο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών στη λεωφόρο Συγγρού   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
Αθήνα
Παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια εγκαινιάστηκε την Τρίτης η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. Για το κοινό, οι πόρτες της Στέγης θα ανοίξουν το Σαββατοκύριακο, 11-12 Δεκεμβρίου, με ένα ξεχωριστό πρόγραμμα εκδηλώσεων.

Στην ομιλία του ο πρόεδρος του Ιδρύματος Ωνάση, Αντώνης Παπαδημητρίου, ανέφερε ότι τη σύλληψη της ιδέας για τη στέγη την είχε ο ίδιος ο Αριστοτέλης Ωνάσης. Τα εγκαίνια είχαν ως θέμα την προβολή των ανθρώπων που εργάστηκαν για την ολοκλήρωση της ανέγερσης του κτηρίου, τους απλούς εργάτες. Ο κ. Παπαδημητρίου τόνισε ότι η προβολή αυτών των προσώπων έγινε για να δηλωθεί πως η Τέχνη απευθύνεται σε όλους και δεν υπάρχει κανένας αποκλεισμός από αυτήν.

Η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση είναι τόπος πολιτισμού για το θέατρο, το χορό, τη μουσική, τα εικαστικά και τα γράμματα. Στόχος της είναι η προβολή του σύγχρονου πολιτισμού, η υποστήριξη των Ελλήνων δημιουργών, η καλλιέργεια διεθνών συνεργασιών, η εκπαίδευση για τα παιδιά και η διά βίου μάθηση για ανθρώπους κάθε ηλικίας, σε ένα χώρο ανοιχτό και προσιτό σε όλους.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ιδρύματος Ωνάση, η Στέγη δεν ανταγωνίζεται άλλους πολιτισμικούς φορείς, αλλά βρίσκεται σε παράλληλη συνεργασία μαζί τους, όπως για παράδειγμα με το Μέγαρο Μουσικής, το Ελληνικό Φεστιβάλ και άλλους φορείς και μουσεία.

Η Καμεράτα, η Ορχήστρα των Χρωμάτων, ένα αφιέρωμα στο ελληνικό τραγούδι και τον άγνωστο ελληνισμό που επιμελείται ο Δημήτρης Παπαδημητρίου, αναγνώσεις κειμένων του σπουδαίου Ελληνορουμάνου συγγραφέα Παναϊτ Ιστράτ, συναυλίες των Στέφαν Μίκους και ένα αφιέρωμα στον συνθέτη Γιώργο Απέργη αποτελούν μερικές από τις εκδηλώσεις του προγράμματος μουσικής.

Στον κύκλο του θεάτρου εμφανίζονται, μεταξύ άλλων, οι Φιλανδοί ta STAN με τις «Αντιγόνες», παράσταση βασισμένη σε κείμενα του Κοκτώ και του Ανούιγ, η νεοσύστατη ομάδα Μπιζού ντε Καντ, σε μία παράσταση βασισμένη στον Βέρθερο του Γκαίτε, σε σκηνοθεσία Γιάννη Σκουρλέτη και τον Δημήτρη Λιγνάδη στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Παράλληλα, παρουσιάζονται «Ο θάνατος του Δαντόν» του Γκέροργκ Μπύχνερ, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού και η παράσταση «Κάτω από το ηφαίστειο» του Βέλγου σκηνοθέτη Γκυ Κασίερς, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Μάλκομ Λώρυ.


πηγή : http://news.in.gr 

PostHeaderIcon Χρονομηχανή... Οι αγαπημένες ιστορίες του Ζαχαρία Δεντοφτιάχνω

Πίσω στο 2005 ένας πανέξυπνος bloger έγγραψε τις Περιπέτειες ενός δύσμοιρου developer του
Ζαχαρία Δεντοφτιάχνω... Απολαύστε:

20 Μαΐου 2005

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1: Η σχετικότητα του χρόνου

Ο Δεντοφτιάχνω δέχεται επίσκεψη από τον Πολύξερο Τοθελωχθες, project manager για το νέο εργο της εταιρίας στην οποία εργάζεται, Τρια Κιλα Κωδικα ΑΕ

PM: Εχουμε ένα νέο project. Ο πελάτης μας, οργανισμός ΣαςΤαΠαίρνουμε ΑΕ, ζήτησε μια εφαρμογή διαχείρισης αποθεμάτων για τα μπλε μανταλακια των αποθηκών του.Πόσο χρόνο θέλεις;
ΔΤΦ: Εχετε specifications? Τι features θα έχει η εφαρμογή;
PM: Μια απλή εφαρμογή είναι, ορίστε τα features (του πασάρει μισή κακοφαξαρισμένη σελίδα με ορνιθοσκαλίσματα του πελάτη)
ΔΤΦ: Εχμ, αυτά δεν είναι features, είναι ευχολόγιο. Τελος πάντων, μόνος μου θα την κάνω;
PM: Ναι, ειναι εύκολη, δεν είναι τίποτα. Πόσο χρόνο θέλεις;
ΔΤΦ: Τι να πω τωρα...δεν μπορώ να δεσμευτώ με αυτά τα δεδομένα...ενα μήνα;
PM: (Κοκκινίζει και ξεφυσάει, στα όρια εμφράγματος) ENA MHNA;;;;;
ΔΤΦ (Σκεφτεται: Ωχ, δεν θα βγεί σε καλο αυτό...)
ΔΤΦ: Το λέω για να βρίσκομαι εντός ορίων, υπάρχουν πολλές αστάθμητες παράμετροι...
PM: Ποιες αστάθμητες παράμετροι; Ολα εδώ είναι. Ειναι πολύ απλό. Ενας μήνας είναι πάρα πολύ. Δεν γίνεται σε λιγότερο;
ΔΤΦ: Οκ, θα το προσπαθήσω σε 3 εβδομάδες
PM: (Γυαλίζει μάτι) ΤΡΕΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ; Συνελθε αγορι μου, ειναι παρα πολύς χρόνος!
ΔΤΦ: Μα...
PM: Δώσε μου ένα λόγο για τον οποίο θα σου πάρει τρείς εβδομάδες!
ΔΤΦ: Εχμ, μια εβδομάδα το GUI, μια εβδομάδα σχεδίαση των διαδικασιών και της database, μια εβδομάδα testing...
PM: Γιατί μια εβδομάδα το GUI; Να, δυο φόρμες είναι, θα σου πάρουν το πολύ 4 ωρες. Η database είναι 8 stored procedures, θα σου πάρει 8 ωρες...το testing είναι 2 μέρες...
ΔΤΦ: Ωραία, αφού υπολογίσατε το χρόνο μου και ξέρετε πόσο χρειάζεται για το κάθε τι, θέλετε να σας πω οτι θα μου πάρει 4 μέρες!
PM: Α, οχι, δεν θέλω εγώ να σου ορίσω το χρόνο, ΕΣΥ θα μου πεις. Εξάλλου μπορει να υπάρχουν και αστάθμητες παράμετροι που να μην γνωρίζω εγώ. Δεν είμαι υπεύθυνος για το τεχνικό μέρος του έργου.
ΔΤΦ: (Σκέφτεται: Α, τώρα υπάρχουν αστάθμητες παράμετροι...)
ΔΤΦ: Δυο εβδομάδες.
PM: (Σάλια τρέχουν ανεξέλεγκτα και τρέμει το κάτω χείλος) ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ; Μα τώρα δεν λέγαμε οτι θα σου χρειαστούν 4 μέρες;
ΔΤΦ: Γιατί το "λέγαμε"; Το "λέγατε". Εντέλει αν θέλετε να μου χρειαστούν 4 μέρες γιατί δεν μου δίνετε από την αρχή 4 μέρες να ξεμπερδεύουμε;
PM: Οχι, θέλω να το ορίσεις εσύ. Εξάλλου εγώ μπορεί να λέω, εσύ όμως θα το κατασκευάσεις, ξέρεις καλύτερα
ΔΤφ: Δύο εβδομάδες.
PM: Δεν είναι αποδεκτές οι δύο εβδομάδες.
ΔΤΦ: Αν πω "4 μέρες" θα είναι αποδεκτό;
PM: Φυσικά. Αυτος είναι ο χρονος που ΕΣΥ εκτιμάς οτι χρειάζεσαι
ΔΤΦ: (Ξαναδοκιμάζει) 4 μέρες;
PM: (Εκφραση ικανοποίησης δυσκοίλιου μετά από επιτυχημένη επίσκεψη στο WC) Αριστα! Θα ενημερώσω τη διοίκηση. Φυσικά αν χρειαστεί παραπάνω, επειδή θα ενημερωθεί και ο πελάτης, να ξέρεις οτι θα δουλέψεις υπερωρίες
ΔΤΦ: Υπερωρίες; Μα...
PM: Δική σου εκτίμηση δεν είναι οι 4 μέρες; Μήπως θέλεις να το ξανασκεφτείς;
ΔΤΦ: Ναι, χρειάζομαι δύο εβδομάδες.
PM: Δεν γίνεται. Παλι τα ίδια θα λέμε;
ΔΤΦ: (Με εμφανή την προσπάθεια συγκράτησης από διάπραξη εξαιρετικά βίαιων ενεργειών) Ξεκινάω και βλέπουμε. 4 μέρες όμως είναι πολύ λίγο.

...μετά από 4 μέρες...

PM: Σήμερα παραδίδουμε;
ΔΤΦ: Ειμαστε στο 30%
PM: Πως;;;; ΑΦού είχες ζητήσει 4 μέρες!
ΔΤΦ: Οχι εγώ, ΕΣΕΙΣ δωσατε 4 μέρες
PM: Μα η χρέωση στον πελάτη δεν μπορεί να δικαιολογήσει παραπάνω από 4 μέρες.
ΔΤΦ: Και γιατί δεν μου το λέγατε;
PM: Μα εγώ θα αποφασίσω πόσο σου χρειάζεται; Εσύ θα μας δώσεις εκτίμηση.
ΔΤΦ: ...
PM: Θα πρέπει να δουλέψεις Σαββατοκύριακο. Τη Δευτέρα θα πρέπει να το παραδώσουμε. Α, και μην ξεχασω. Μας ζητήθηκε ακόμα ένα feature, δεν είναι τίποτα. Εκτός από διαχείριση πρέπει να κάνει και ενημέρωση στην κύρια αποθήκη της εταιρίας. Ενα bridge με ένα mainframe θα φτιάξεις και καθαρίσαμε. Καλό Σαββατοκύριακο!
ΔΤΦ: ..

Πηγή: Ζαχαρίας


PostHeaderIcon ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ


Αρχίζει από το 2011 η προαιρετική χρήση της κάρτας, στην οποία θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά όλες οι αγορές των πολιτών προκειμένου να μην απαιτείται η έκδοση αποδείξεων σε χαρτί για την εφορία.
Η κάρτα θα είναι ανώνυμη. Ωστόσο θα συνδέεται με τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου του χρήστη, θα φέρει μαγνητική ταινία και θα μοιάζει στα χαρακτηριστικά της με τις χρεωστικές κάρτες των τραπεζών.

Η προμήθειά της θα γίνεται από τις τράπεζες χωρίς κόστος ενώ η ενεργοποίηση θα γίνεται με τη βοήθεια των ΚΕΠ.
Στο υπουργείο Οικονομικών εξετάζουν τα φορολογικά κίνητρα που θα δίνονται σε όσους τη χρησιμοποιούν.
Δύο είναι τα επικρατέστερα σενάρια. Το πρώτο σχετίζεται με το ανώτατο ποσό αποδείξεων που μπορεί να συγκεντρώσει ένας φορολογούμενος. Με το ισχύον καθεστώς οι φορολογούμενοι μπορούν να μαζεύουν αποδείξεις αξίας έως και 15.000 ευρώ. Το αφορολόγητο είναι 12.000 ευρώ, και για κάθε επιπλέον ποσό έως τις 15.000 ευρώ παρέχεται έκπτωση φόρου 10%. Έτσι, αν κάποιος μαζέψει αποδείξεις 15.000 ευρώ, έχει αυτομάτως έκπτωση φόρου 300 ευρώ. Τώρα εξετάζεται με τη χρήση της κάρτας το ανώτατο ποσό να αυξηθεί κατά 1.000 ή 2.000 ευρώ.

Σύμφωνα με το δεύτερο σενάριο, για κάθε αγορά μέσω της «φοροκάρτας» ο κάτοχός της θα έχει επιστροφή ΦΠΑ κατά μία ποσοστιαία μονάδα. Δηλαδή αν ένα αγαθό επιβαρύνεται με ΦΠΑ 23%, αυτομάτως θα πέφτει στο 22%. Η επιστροφή του φόρου θα γίνεται με την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης.

Στο οικονομικό επιτελείο ψάχνουν το κατάλληλο μπόνους που θα οδηγήσει σε μαζική χρήση της «φοροκάρτας», και αυτό γιατί έτσι οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών θα είναι σε θέση να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη του ΦΠΑ.

πηγή:http://kartesios.com

PostHeaderIcon Χάος στο κέντρο της Αθήνας

Οπλισμένοι με υπομονή θα πρέπει να είναι όσοι πρόκειται να μετακινηθούν στο κέντρο της Αθήνας με το αυτοκίνητό τους. 


Πολλά είναι τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι οδηγοί στους δρόμους της Αττικής, καθώς η κίνηση είναι αυξημένη εξαιτίας της 24ωρης απεργίας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ακινητοποιημένο όχημα έχει προκαλέσει μποτιλιάρισμα στη Λ. Κηφισού προς Πειραιά, πριν τη Λένορμαν στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα δεν ισχύει ο δακτύλιος.

Πυκνή ροή παρατηρείται:
*Στην είσοδο της Αθηνών-Κορίνθου από τρεις γέφυρες έως ΟΠΑΠ
*Στη Λ. Κηφισού
*Στην Αλεξάνδρας
*Στη Μεσογείων κάθοδο στο ύψος Χολαργού
*Στη Πειραιώς
*Στην άνοδο της Βασ. Σοφίας
*Στην άνοδο της Βασ. Κωνσταντίνου
*Στην άνοδο της Λ. Συγγρού από Λαγουμιτζή
*Στη Βασ. Αμαλίας
*Στη Λ. Βουλιαγμένης
*Στη Λ. Ηλιουπόλεως

πηγή : http://www.cosmo.gr

PostHeaderIcon carpooling


Το carpooling είναι ένας όρος που έχει επικρατήσει διεθνώς για το «μοίρασμα» μιας διαδρομής με άλλους που κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση
Tο carpooling, μάλιστα, αρχίζει να λαμβανει μορφή μαζικού κινήματος, τα πλεονεκτήματα που προσφέρει είναι πολλά
  • κάνει πιο ευχάριστη τη... βαρετή διαδρομή προς τη δουλειά ή οποιοδήποτε προορισμό,
  • μειώνει τα έξοδα για βενζίνη ή πάρκινγκ, αφού η συμφωνία συνήθως ορίζει ότι τα μοιράζονται οι συνταξιδιώτες
  • είναι ένας οικολογικός τρόπος μετακίνησης που συμβάλλει στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, η κίνηση των I.X. είναι η βασική αιτία, αφού ευθύνεται για το 62% των συνολικά εκπεμπόμενων υδρογονανθράκων, για το 63% των συνολικά εκπεμπόμενων οξειδίων του αζώτου και για το 80% του συνολικά εκπεμπόμενου μονοξειδίου του άνθρακα...
  • είναι ο πιο οικονομικός τρόπος ταξιδιού συγκρινόμενο με όλα τα συμβατά μέσα μαζικής μεταφοράς
Σε είκοσι Πολιτείες των ΗΠΑ η δημιουργία λωρίδων κυκλοφορίας αποκλειστικά για αυτοκίνητα με πάνω από δύο ή τρεις επιβάτες, είναι γεγονός. Eχει βρεθεί ότι μια κανονική λωρίδα κυκλοφορίας σε έναν αυτοκινητόδρομο εξυπηρετεί το 21% των αυτοκινήτων, αλλά μόνο το 18% των επιβατών, ενώ η ειδική λωρίδα για τα αυτοκίνητα με πάνω από δύο επιβάτες, εξυπηρετεί το 16% των οχημάτων και το 27% των επιβατών όλου του αυτοκινητοδρόμου...
Ενώ τέλος δεν είναι λίγες οι έρευνες που δείχνουν ότι το carpooling είναι η απάντηση στην ολοένα και αυξανόμενη τιμή των καυσίμων...

περισσότερες πληροφορίες :

 




PostHeaderIcon Αποχή χιλιάδων κρατουμένων σε 26 φυλακές της χώρας

fylakes1Εννέα χιλιάδες κρατούμενοι από τους συνολικά 12.600 σε 26 από τις 33 φυλακές της χώρας απέχουν την τελευταία εβδομάδα από τα συσσίτιά τους, σύμφωνα με στοιχεία της Πρωτοβουλίας για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων, εκπρόσωποι της οποίας έδωσαν σήμερα συνέντευξη Τύπου. Επίπλεον, περισσότεροι από 1.000 κρατούμενοι ξεκίνησαν συμβολικά απεργία πείνας από χθες, ημέρα θανάτου του 15χρονου Αλέξη Γρηγορόπουλου.

Ειδικότερα, στην απεργία πείνας, σύμφωνα πάντα με την Πρωτοβουλία, συμμετέχουν από το Μαλανδρίνο 157 κρατούμενοι, από τα Γρεβενά 500, από τον Δομοκό 66, από τη Λάρισα 38, από τα Τρίκαλα 45 και από τα Διαβατά 200. Απεργία πείνας, εξάλλου, κάνουν όλοι οι κρατούμενοι της Δ΄ Πτέρυγας Κορυδαλλού, ενώ ήδη από την περασμένη βδομάδα έχουν ξεκινήσει απεργία οι ανήλικοι κρατούμενοι από το ειδικό κέντρο κράτησης νέων Βόλου.

Το μέλη της Πρωτοβουλίας, δικηγόρος Ιωάννα Κούρτοβικ και Ηρ. Παπαδόπουλος ζήτησαν άμεση συνάντηση του υπουργού Δικαιοσύνης, Χάρη Καστανίδη, με αντιπροσωπεία των κρατουμένων. Ακόμη, αναφέρθηκε ότι ορισμένοι κρατούμενοι έχουν ξεκινήσει την απεργία πείνας από την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ υπάρχει η πρόθεση να απέχουν και από την εργασία (μεροκάματα). Παράλληλα, οι κρατούμενοι ζητούν το φαγητό που δεν δέχονται να παραλάβουν, να διατεθεί σε απόρους ή ιδρύματα.

Επίσης, καταγγέλθηκε ότι οι διευθυντές των φυλακών απειλούν τους κρατούμενους ότι θα τους κόψουν τα φάρμακα ή τα μεροκάματα αν συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις.
 
«Μας εξέπληξαν και μας προσβάλλουν οι πρόσφατες δηλώσεις του κ. Καστανίδη, από τον οποίο προσωπικά περιμένω πολλά πράγματα, ο οποίος χωρίς να αναφέρεται απευθείας στη Πρωτοβουλία, ωστόσο με σαφή τρόπο της αποδίδει σκοτεινούς δρόμους και σκοπούς», δήλωσε η κ. Κούρτοβικ και πρόσθεσε: «Οι σκοποί και ο τρόπος που δουλεύει η Πρωτοβουλία είναι γνωστοί, είναι ανοιχτοί, διακηρυγμένοι.

Όλα αυτά όφειλε να τα ξέρει ο κ. υπουργός. Να σημειώσω ότι παρά τις συνεχείς υποτιθέμενες προσπάθειες από τον Δεκέμβρη του 2008, να μειώσουν τον αριθμό των κρατούμενων στις φυλακές, έχουμε έναν σταθερό αριθμό κρατούμενων. Κάθε μήνα αυξάνεται ο αριθμός των κρατούμενων κατά 200-250 άτομα. Σε αυτό τον αριθμό φαίνεται ότι ένα 30% είναι υπόδικοι, 60% αλλοδαποί και 35% κρατούμενοι για παραβάσεις του νόμου περί ναρκωτικών. Να προσθέσω ότι 1.180 (με τα στοιχεία του Ιουνίου) έχουν ποινές εξαγοράσιμες».

Ακόμη, η Κούρτοβικ ανέφερε: «Η κινητοποίηση των κρατουμένων είναι ανεξάρτητη με το νομοσχέδιο για τον «εξορθολογισμό και τη βελτίωση στην απονομή της ποινικής δικαιοσύνης». Είχε δηλωθεί η πρόθεση των κρατούμενων προτού δηλωθούν οι διατάξεις του νομοσχεδίου. Ιδιαίτερα να πούμε ότι το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει με θετικές διατάξεις τις ποινές της φυλάκισης, αλλά δεν αντιμετωπίζει τις κακουργηματικές ποινές και διώξεις».

πηγή : http://www.theinsider.gr

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow my blog with bloglovin