Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
2010
(
804
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
-
▼
Δεκ 30
(
66
)
- Νέο Δελχί Μπαμπάς για πρώτη φορά στα 94!
- Τίποτα δεν πάει χαμένο - Συνταγές για οικονομικά γ...
- Πέθανε ο τραγουδιστής των θρυλικών «Boney M»
- Honda Civic: Νέο πρωτότυπο στο Detroit!
- Οι Locomondo στο Gagarin
- Skype για iOS 3.0, με βίντεο-κλήσεις και κλήσεις π...
- Οδηγίες προς γαμπρούς , νύφες και κουμπάρους από τ...
- Γυναικείος VS Αντρικός οργασμός
- Στους -24 βαθμούς η θερμοκρασία στην κεντρική Ρουμ...
- Κάρτα εργασίας το 2011
- Τσιπάκι «απογειώνει» τους υπολογιστές
- Ανδριανόπουλος: «Πάμε για παύση πληρωμών»
- Ο κόσμος μετά το WikiLeaks
- Ο Κύβος του Ρούμπικ και η λύση του...
- Μπαράζ υπερπτήσεων από τουρκικά μαχητικά στο Αιγαίο!
- Ρεπόρτερ χωρίς σύνορα: 57 δημοσιογράφοι σκοτώθηκαν...
- Οι πιο εμπορικές ταινίες της χρονιάς
- Έρευνα της Avira για τη χρήση Antivirus
- Η Ελληνική διατροφή νικά και το ... Αλτσχάιμερ
- Έκρηξη έξω από την ελληνική πρεσβεία στο Μπουένος ...
- Νεκροί δύο Έλληνες ναυτικοί στον Ατλαντικό
- WikiLeaks, Φωτογραφίες από το πυρηνικό καταφύγιο π...
- Συναυλία της Ε.Ρεμπούτσικα στην Πόλη
- Χαμομήλι ...από την φύση...για την ηρεμία και την ...
- Αγροφυλακή τέλος
- Βουλγαρία: Αντιδράει η εκκλησία σε άγαλμα του Απόλ...
- Εξι γρήγορα σνακ (προτού βγείτε) για να αποφύγετε ...
- Έρχεται ο Firefox 4
- Οι Έλληνες της Καμπέρα
- Το νεκροταφείο βρεφών στην Αστυπάλαια
- Η Ευρωζώνη κινείται από την τραγωδία στη φάρσα
- Υπάρχει πιο κλειστό επάγγελμα απο αυτό του βουλευτή;
- Βροχές και κρύο την Πρωτοχρονιά
- Διάλλειμα για διαφημίσεις...
- Tο Ερρίκος Ντυνάν θα πωληθεί ως ζωντανό νοσοκομείο
- Η αλλαγή του κλίματος πλήττει το Ινδικό τσάι
- Συνταγή : Βασιλόπιτα πολίτικη
- Η διατροφή κατά τα παιδικά χρόνια επηρεάζει τη γον...
- 100 χιλιάδες οι συνδέσεις της ΔΕΗ που κόπηκαν ορισ...
- ZEITGEIST-Η άνοδος του τεχνο-επιστημονικού ανορθολ...
- Αναγνώριση προσώπου και εικόνας: Το μέλλον της ιαπ...
- Το Δέντρο του Προσκοπισμού
- Δημόσιο Χρέος: Δείτε την ευθύνη του κάθε πρωθυπουρ...
- Σταμάτης Κριμιζής: Ένας Χιώτης μετράει τ’ άστρα
- Ίδρυση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Εκανα σεξ και σκεφτόμουν την Αρσεναλ
- Η λογική πέθανε
- Μπορεί η Ευρώπη να αντέξει περισσότερους μη Ευρωπα...
- Το πιο άγριο ζώο είναι ο άνθρωπος
- The Shock Doctrine 2009 (NTOKIMANTEΡ)
- Πιλότος αναφέρει επισήμως ΑΤΙΑ...
- flashback..Θεσσαλονίκη Καμάρα
- Καταδικάστηκε για βιασμό ο πρώην πρόεδρος του Ισραήλ
- Μαθαίνουμε... : Εξπρεσιονισμός
- Προσωπική …γεννήτρια, μια πράσινη ιδέα για δώρο
- Ρώσικο internet στο διάστημα
- Αυξήθηκαν κατά 50% οι Έλληνες άποροι
- Στην τελική ευθεία το νέο αρχαιολογικό μουσείο Χανίων
- Έκθεση : Η Γεωμετρία στην τέχνη και την επιστήμη
- Ένας θάνατος άκρως διδακτικός...
- Αμπελόκηποι - Διοικητικό Πρωτοδικείο Μεγάλες ζημιέ...
- Καταστρεπτική ...καθυστερημένη Καλημέρα...(sequel) :P
- Σαν σήμερα...
- Γενική πρόγνωση καιρού για Πέμπτη 30/12/2010
- Καλημέρα...Βαρύ το πάπλωμα σήμερα... :P
- Mεσογειακή δίαιτα Εγγυάται νοητική οξυδέρκεια και ...
-
▼
Δεκ 30
(
66
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
Αναγνώριση προσώπου και εικόνας: Το μέλλον της ιαπωνικής διαφήμισης
2:30 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Το Τόκυο είναι η πιο «επιβαρυμένη» με διαφημίσεις πόλη στον πλανήτη: ο αγώνας μεταξύ των διαφημιστών για την προσέλκυση του πελάτη είναι ανηλεής, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα έναν πραγματικό «βομβαρδισμό» των κατοίκων της πόλης με διαφημίσεις. Ως εκ τούτου, οι «μονομάχοι» της εν λόγω «αρένας» προσπαθούν εναγωνίως να βρουν νέους τρόπους να προσεγγίσουν το καταναλωτικό κοινό.
Τα επόμενα «υπερόπλα» στη διαφήμιση (τουλάχιστον, στην Ιαπωνία) θεωρείται πως θα είναι οι τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου και εικόνας: σαν να έχουν βγει από τις σελίδες της επιστημονικής φαντασίας, στοχεύουν είτε στην εξατομίκευση των διαφημιστικών μηνυμάτων, είτε στη χρήση των εικόνων που λαμβάνουν οι ίδιοι οι χρήστες μέσω των καμερών των κινητών τους για ενθαρρυνθούν να προβούν σε αγορές.
Η NEC πειραματίζεται έντονα πάνω στη χρήση της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου, έχοντας - σε πρώτο επίπεδο- αναπτύξει διαφημιστικές οθόνες που είναι σε θέση να αντιληφθούν το φύλο του περαστικού και να προβάλουν ανάλογες διαφημίσεις. Όσο εξελίσσεται η εν λόγω τεχνολογία, εκτιμάται πως θα φτάσει στο επίπεδο που, στην ουσία, αυτό που θα συμβαίνει θα είναι πως η οθόνη θα μετρά την απόσταση μεταξύ κάποιων χαρακτηριστικών του προσώπου (φερ'ειπείν, μεταξύ των ματιών), κάτι που δεν αλλάζει ούτε με πλαστική εγχείρηση και θα «αναγνωρίζει» τον περαστικό, ανατρέχοντας σε βάση δεδομένων. Βεβαίως, η εν λόγω τεχνολογία έχει προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, αλλά η NEC ισχυρίζεται πως δεν υπάρχει λόγος, καθώς το σύστημα δεν θα αποθηκεύει εικόνες.
Η μεγαλύτερη δύναμη του χώρου της διαφήμισης στην Ιαπωνία είναι η Dentsu, που πιστεύει πως έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων της: προηγμένη τεχνολογία αναγνώρισης εικόνας, η οποία ενθαρρύνει τους κατόχους smartphones να χρησιμοποιούν τις κάμερες των κινητών τους για να τραβούν φωτογραφίες, τις οποίες και «προωθούν» μέσω ειδικής εφαρμογής (Scan It) στην εταιρεία. Η εταιρεία, από πλευράς της, αναγνωρίζει το περιεχόμενο των εικόνων και «απαντά» παραπέμποντάς τους σε σχετικές ιστοσελίδες, όπου και έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν ειδικές προσφορές, δώρα και ψηφιακά κουπόνια.
«Σχεδιάζουμε να χρησιμοποιήσουμε το Scan It για περιεχόμενο σε ψηφιακές καμπάνιες και εκστρατείες που στοχεύουν στο κοινό των smartphones» είπε ο Ναόκι Μόρι, στέλεχος της εταιρείας και «εγκέφαλος» του όλου εγχειρήματος.
Η Dentsu επίσης σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει αυτά τα μέσα και για να προσθέσει επιπλέον υλικό σε εφημερίδες, περιοδικά, και ακόμη και περιτυλίγματα προϊόντων: ενδεικτικά, η ιστορία του ιαπωνικού νομίσματος θα μπορούσε να εκτεθεί στον χρήστη του smartphone απλά και μόνο μέσω της λήψης μίας φωτογραφίας ενός χαρτονομίσματος.
Η εφαρμογή Scan It είναι ήδη διαθέσιμη για το iPhone. Αντίστοιχες τεχνολογίες αναπτύσσονται και εκτός Ιαπωνίας: χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Smart Visuals, της Kooaba (εδρεύει στη Ζυρίχη).
πηγή : kathimerini
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου