Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
2010
(
804
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
-
▼
Δεκ 17
(
57
)
- Υγιεινή διατροφή: Θα γλίτωναν χιλιάδες…
- Νέο πρόστιμο στη ΔΕΗ ύψους 60.000 ευρώ
- Γαλάζια φωτεινή αφύπνιση
- Ρολόι ακριβείας και... βαρύτητας!
- Ψηφιακή ...σύντροφος!
- Νέας "τεχνολογίας" βόμβες μολότοφ χρησιμοποιούν οι...
- Aκατάβλητο πνεύμα: Στίβεν Χόκινγκ
- Ακτίνες Χ καταγράφτηκαν σε τεχνητούς κεραυνούς
- Η ομηρική προέλευση της έκφρασης "μου λύθηκαν τα γ...
- Κατίνα Παξινού: Πιο μεγάλη απ’ τη ζωή
- Ποια είναι τα νέα κίνητρα απόσυρσης παλαιών Ι.Χ
- Γιατί έχουμε το τιμόνι αριστερά και γιατί σε άλλες...
- Ο δίσκος της Φαιστού στα «Ancient X-Files» του Nat...
- Δικαιώθηκε η Χαρά Νικοπούλου στην υπόθεση της δυσφ...
- Επέτειος των Εθνοσυνελεύσεων στο Άργος
- Ανάδειξη του αρχαίου Θεάτρου Απτέρας στα Χανιά
- Εγκαινιάστηκε το Ινστιτούτο Ελληνιστικών Σπουδών τ...
- «Locavores» ή «τοποφάγοι» εναντίον οικονομικής κρίσης
- Tο ακριβότερο χριστουγεννιάτικο δέντρο...
- Χριστουγεννιάτικο δέντρο από ανακυκλωμένα πλαστικά...
- Oδηγός αυτοβοήθειας για τους ανθρώπους με αναπηρίες
- Καταπολεμήστε το γιορτινό άγχος
- Κομισιόν : Ναι στην ανταλλαγή ισχύος της ΔΕΗ αφού ...
- Προβλέπει χρεοκοπία της Ελλάδας η Citigroup
- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Eξάρθρωση πολυμελούς εγκληματικής οργ...
- ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ...
- Απεργούν για 48 ώρες οι δημοσιογράφοι...
- «Κάνουμε ήδη μπίζνες στο Αιγαίο»
- Επίθεση ιάπωνα “σαμουράι” σε σχολικό λεωφορείο
- Εθνικό σχέδιο δράσης κατά του καρκίνου
- Ο απατημένος μαθαίνει τις απιστίες μέσω… Facebook!
- Τρίδυμο ρήμαζε σπίτια σε Καβάλα και Ξάνθη
- Ζητείται «γιατρός» για Κούρους
- Οικογενειακή υπόθεση η «πράσινη ανάπτυξη»
- Τα διαχρονικά αρχαία Ελληνικά έθιμα
- Δηλητήρια οικιακής χρήσης: Πρόληψη και αντιμετώπιση
- Βαλαωρίτης Αριστοτέλης, 1824-1879
- Το Παγγαίο
- Φυτό «δολοφόνος»
- My baby just cares for me... Καλημέρα!
- Καλημέρα με... καταστρεπτικό χιούμορ…
- Σαν σήμερα : Η ιστορική πτήση των αδελφών Ράιιτ
- Σαν σήμερα : Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ''ΓΙΑΚΟΒΛΕΦ'' ΣΤΑ ΠΙΕΡ...
- Ο καιρός το Σαββατοκύριακο: Βελτίωση με άνοδο της ...
- Σαν σήμερα : ιστορικόν επετειολόγιον
- Ο Λευκός Πύργος καμουφλαρισμένος στην Κατοχή
- Κατερρίψαμε ΑΤΙΑ. Στοπ.
- Φήμες ότι η Yahoo θα κλείσει ή θα συγχωνεύσει το D...
- Η Google χαροποιεί και πάλι τους χρήστες Android
- Απαγόρεψαν την άμβλωση σε τρεις γυναίκες!
- Ορφανός ο Ροζ Πάνθηρας
- Το παλιό Αλφαβητάριο της πρώτης δημοτικού δωρεάν γ...
- Αναγνώριση προσώπων στις φωτογραφίες του Facebook
- Ευκλείδης, 325-265π.Χ.
- Μάχη των Πλαταιών - Ενας τρικέφαλος όφις στους Δελ...
- Στοπ σε βιομηχανία έκδοσης παράνομων συντάξεων με ...
- Απογειώνεται η τιμή της βενζίνης
-
▼
Δεκ 17
(
57
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010
ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ...
11:13 π.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Ενας στους πέντε Ελληνες μαθητές διαβάζοντας ένα κείμενο αδυνατεί να αναγνωρίσει το κύριο θέμα του, να εντοπίσει μία... με σαφήνεια διατυπωμένη πληροφορία εντός του κειμένου, να κάνει μια απλή συσχέτιση ανάμεσα στις πληροφορίες του κειμένου...
και σε κοινές, καθημερινές γνώσεις. Αυτό προκύπτει από την επιμέρους ανάλυση των επιδόσεων Ελλήνων μαθητών στον διαγωνισμό PISA που διενεργήθηκε το 2009. Οι 15χρονοι μαθητές 65 χωρών εξετάστηκαν στην κατανόηση κειμένου, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες.
και σε κοινές, καθημερινές γνώσεις. Αυτό προκύπτει από την επιμέρους ανάλυση των επιδόσεων Ελλήνων μαθητών στον διαγωνισμό PISA που διενεργήθηκε το 2009. Οι 15χρονοι μαθητές 65 χωρών εξετάστηκαν στην κατανόηση κειμένου, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες.
Ο διαγωνισμός διενεργείται ανά τριετία, και κάθε φορά από τον ΟΟΣΑ δίνεται βάρος σε μία μαθησιακή δεξιότητα. Φέτος ήταν η σειρά του αναγνωστικού εγγραμματισμού (κατανόηση κειμένου). Παρότι η Ελλάδα βελτίωσε τη μέση επίδοσή της σε σχέση με τον διαγωνισμό του 2006, αυτό δεν ανατρέπει την εικόνα, καθώς οι επιμέρους επιδόσεις των μαθητών στην ικανότητα να κατανοούν γραπτά κείμενα, να τα χρησιμοποιούν και να τα αξιοποιούν για την προσωπική τους γνωστική βελτίωση, δείχνουν ότι το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας πάσχει σοβαρά. Μάλιστα, οι χειρότερες επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών είναι στον εντοπισμό της πληροφορίας (δηλαδή, την κριτική σκέψη), και την κατανόηση κειμένων που περιέχουν βοηθητικά σχήματα, π.χ. κόμικς, χάρτες. Δηλαδή, σε μία εποχή που η απόκτηση πληροφοριών γίνεται από πολλές πηγές, τα Ελληνόπουλα παρουσιάζονται προσκολλημένα στην παραδοσιακή μορφή του βιβλίου, το οποίο μάλλον... παπαγαλίζουν. Ειδικότερα, με βάση τα επιμέρους στοιχεία που παρουσιάζει η «Κ» για τις επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών στην κατηγορία της κατανόησης κειμένου προκύπτουν τα ακόλουθα:
– Στη γενική κατηγορία της κατανόησης κειμένου στον διαγωνισμό του 2009 η Ελλάδα συγκέντρωσε 483 βαθμούς και βρέθηκε στην 31η θέση μεταξύ 65 χωρών. Στον διαγωνισμό του 2006 είχε 460 βαθμούς και ήταν στην 36η θέση μεταξύ 57 χωρών.
– Στη γενική κατηγορία της κατανόησης κειμένου στον διαγωνισμό του 2009 η Ελλάδα συγκέντρωσε 483 βαθμούς και βρέθηκε στην 31η θέση μεταξύ 65 χωρών. Στον διαγωνισμό του 2006 είχε 460 βαθμούς και ήταν στην 36η θέση μεταξύ 57 χωρών.
Η ελληνική επίδοση βελτιώθηκε μόνο κατά 9 μονάδες συγκριτικά με τον διαγωνισμό του 2000 (ήταν 25η μεταξύ 31 χωρών), όταν και πάλι ο διαγωνισμός είχε δώσει βάρος στην κατανόηση κειμένου. Ομως, και τότε όπως και στον τελευταίο διαγωνισμό η Ελλάδα είναι στην ομάδα των χωρών που είναι κάτω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ (493 βαθμοί το 2009).
– Ομως, το 21,3% των Ελλήνων μαθητών είχε επίδοση που δείχνει ότι αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα στην κατανόηση κειμένου. Συγκεκριμένα, βρέθηκε κάτω από το επίπεδο 2 (με ανώτατο επίπεδο το 6), το οποίο θεωρείται το κατώφλι για την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος. Στον ΟΟΣΑ κατά μέσο όρο το 18,8% των μαθητών είχαν επίδοση κάτω του 2.
– Στον αντίποδα, στα υψηλά επίπεδα 5 και 6 (δείχνουν τους άριστους μαθητές) βρέθηκε μόνο το 5% και 0,6% αντίστοιχα των Ελλήνων μαθητών, ενώ ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ είναι 7,2% και 0,8% αντίστοιχα. Να σημειωθεί πάντως ότι σε τρεις χώρες - Τουρκία, Μεξικό και Χιλή-κανένας μαθητής δεν βρέθηκε στο ανώτατο επίπεδο 6.
– Οι περισσότεροι Ελληνες μαθητές κινούνται στη μετριότητα, καθώς στο επίπεδο 2 βρέθηκε το 24% και στο επίπεδο 3 το 28,9% των μαθητών.
– Ως προς τις πέντε υποκατηγορίες, η χειρότερη επίδοση των Ελλήνων μαθητών ήταν στον εντοπισμό των πληροφοριών που περιέχει το κείμενο. Πήραν 468 βαθμούς έναντι 495 του μέσου όρου του ΟΟΣΑ.
– Εξίσου άσχημα πήγαν οι μαθητές στην κατανόηση μη συνεχών κειμένων (στα οποία παρεμβάλλονται βοηθητικά χάρτες, σχήματα, κόμικς κ.λπ.) όπου συγκέντρωσαν 472 έναντι 493 βαθμών του μέσου όρου.
– Πάλι χαμηλότερα -αλλά με μικρότερη απόκλιση-από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ ήταν οι επιδόσεις στη σύνθεση και ερμηνεία κειμένου (484 βαθμοί έναντι 493), στην κατανόηση συνεχών κειμένων (χωρίς γραφικά κ.λπ.) με 487 βαθμούς έναντι 494 του μέσου όρου, και στην αξιολόγηση ενός κειμένου (489-494).
πηγή : 24wro.blogspot.com
– Ομως, το 21,3% των Ελλήνων μαθητών είχε επίδοση που δείχνει ότι αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα στην κατανόηση κειμένου. Συγκεκριμένα, βρέθηκε κάτω από το επίπεδο 2 (με ανώτατο επίπεδο το 6), το οποίο θεωρείται το κατώφλι για την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος. Στον ΟΟΣΑ κατά μέσο όρο το 18,8% των μαθητών είχαν επίδοση κάτω του 2.
– Στον αντίποδα, στα υψηλά επίπεδα 5 και 6 (δείχνουν τους άριστους μαθητές) βρέθηκε μόνο το 5% και 0,6% αντίστοιχα των Ελλήνων μαθητών, ενώ ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ είναι 7,2% και 0,8% αντίστοιχα. Να σημειωθεί πάντως ότι σε τρεις χώρες - Τουρκία, Μεξικό και Χιλή-κανένας μαθητής δεν βρέθηκε στο ανώτατο επίπεδο 6.
– Οι περισσότεροι Ελληνες μαθητές κινούνται στη μετριότητα, καθώς στο επίπεδο 2 βρέθηκε το 24% και στο επίπεδο 3 το 28,9% των μαθητών.
– Ως προς τις πέντε υποκατηγορίες, η χειρότερη επίδοση των Ελλήνων μαθητών ήταν στον εντοπισμό των πληροφοριών που περιέχει το κείμενο. Πήραν 468 βαθμούς έναντι 495 του μέσου όρου του ΟΟΣΑ.
– Εξίσου άσχημα πήγαν οι μαθητές στην κατανόηση μη συνεχών κειμένων (στα οποία παρεμβάλλονται βοηθητικά χάρτες, σχήματα, κόμικς κ.λπ.) όπου συγκέντρωσαν 472 έναντι 493 βαθμών του μέσου όρου.
– Πάλι χαμηλότερα -αλλά με μικρότερη απόκλιση-από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ ήταν οι επιδόσεις στη σύνθεση και ερμηνεία κειμένου (484 βαθμοί έναντι 493), στην κατανόηση συνεχών κειμένων (χωρίς γραφικά κ.λπ.) με 487 βαθμούς έναντι 494 του μέσου όρου, και στην αξιολόγηση ενός κειμένου (489-494).
πηγή : 24wro.blogspot.com
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου