Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
-
▼
Ιανουαρίου
(
1371
)
-
▼
Ιαν 24
(
87
)
- Lady Gaga vs Zorba... :P
- Τα φωτοβολταϊκά νέο πεδίο δόξης για τα αγροτικά μπ...
- 57 εκατομμυριούχοι πολιτογραφήθηκαν ως Κύπριοι πολ...
- ο Ελληνας πιανίστας Χρήστος Μαράντος ενθουσίασε το...
- Το βινύλιο αντιστέκεται στον καταιγισμό των CDs, τ...
- Τα φυτά μετακινούνται στους πρόποδες των βουνών λό...
- Ο ιδρυτής της Tod's αναλαμβάνει τα έξοδα αναστήλωσ...
- Εκστρατεία ενημέρωσης ξεκινά ο ΟΤΕ
- Ο Ζαμπίδης σε Ελληνοτουρκική μάχη στο Σ.Ε.Φ.
- Οι άγνωστες χρήσεις του µπότοξ...
- Τα Χρυσά Βατόμουρα δεν καταλαβαίνουν από ονόματα...
- Ένα γονίδιο υπεύθυνο για την εξάπλωση του καρκίνου
- Στέγη για τον χρυσό της αρχαίας Ελεύθερνας
- Πολύνεκρη επίθεση αυτοκτονίας στο αεροδρόμιο της Μ...
- Ο απίστευτος βράχος της λίμνης Huron!
- που εξαφανίστηκαν τα μελτέμια του Αιγαίου;
- Γιατί ακριβαίνει η αμόλυβδη;
- Ρύπανση στη Μυτιλήνη
- Το Βερολίνο αρνείται ότι έλαβε "επίσημο αίτημα" γι...
- Οι μετρ του σκακιού χρησιμοποιούν διαφορετικές περ...
- ΗΠΑ: Αγώνας για τη δημιουργία εθνικής ψηφιακής βιβ...
- Διάλλειμα για διαφημίσεις...
- Μιχάλης Κακογιάννης : Ο κινηματογράφος του σε 404 ...
- Oι μέλισσες... που θεραπεύουν
- Έκλεισε και το τελευταίο ελληνικό κατάστημα της Τζ...
- Έλληνες πιλότοι ....στην Τουρκία
- Οι Ρώσοι ζητούν τον ενταφιασμό του Λένιν
- Νέο ελπιδοφόρο εμβόλιο κατά της φυματίωσης
- Ο Κώστας Ζουράρις, ο Ιωάννης Καζάζης και ο Ντίνος ...
- Η «πράσινη» μετακίνηση στη ζωή μας
- flashback... Παλιά Παιδικά Παιχνίδια
- Η Κίνα ποντάρει στην αφαλάτωση
- Η λίστα των νοσοκομείων που γίνεται δωρεάν το τεστ...
- Η ιστορία του πασίγνωστου παιχνιδιού Τέτρις
- Αναβαθμίζει ελληνικές τράπεζες η Credit Suisse
- Σύνδρομο Raynaud ή απλώς κρύα χέρια το χειμώνα;
- Μετέτρεψε την καφετέριά του σε λαογραφικό μουσείο...
- Ρεκόρ απώλειας πάγου στη Γροιλανδία το 2010
- Ο φόβος του Facebook αλλάζει την Google!
- Πως να αποφύγετε την μούχλα στο σπίτι
- Θα καίνε τους νεκρούς και θα θερμαίνουν το τοπικό ...
- Το κιλό χάνει… βάρος!
- Το υψηλότερο χιονοδρομικό κέντρο στον κόσμο
- Αυξήθηκε η τηλεθέαση της F1 το 2010!
- Μεγάλη έρευνα για την παραγωγή ηλιακής ενέργειας α...
- Έθαψαν ψηφιακή κιβωτό στις Άλπεις
- Ενας πύργος «φυλακίζει» την αιολική ενέργεια!
- Έλληνας: Ο λιγότερο ευτυχισμένος Ευρωπαίος
- Φυσικό αέριο: επαφές Παμπούκη στο Ισραήλ
- Προσωρινή διακοπή του Skype στον Firefox!
- Μείζονος αρχαιολογικής σημασίας ανακάλυψη στο Λιθο...
- Αυστραλία: Οι άντρες λένε περίπου τρία ψέματα την ...
- Θαμμένος θησαυρός 20 δις ευρώ στη Βόρεια Ελλάδα
- Η ελληνική γλώσσα είναι μόδα στην Τουρκία
- Πέθανε ο «νονός του fitness»
- παρουσίαση του βιβλίου ...Η τοπογραφία της Μεσημβρ...
- ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΓΙ...
- «Σαφάρι» για τους παραβάτες του αντικαπνιστικού νόμου
- Ποιος είναι ο πιο αντιπαθής Έλληνας πολιτικός;
- Προς γρήγορο ιντερνέτ χάρη στη Βενεζουέλα η Κούβα
- Ρεκόρ επιθέσεων μέσω Facebook το 2010!
- H θάλασσα θα «πνίξει» το Μεσολόγγι!
- Κινητό τηλέφωνο σε... διαστημική τροχιά
- Digi-Retail του ΕΣΠΑ: Ενημερωθείτε τώρα για την επ...
- Διαδήλωση στο Παρίσι κατά των αμβλώσεων
- Ένας Κύπριος κατέκτησε το CNN με την μουσική του
- Έλεγχοι ΦΠΑ μέσω του ELENXIS
- Τουρκία : H πολυγαμία καλά κρατεί, παρά την απαγόρ...
- Ταυτότητα με ίριδα ματιού στο Μεξικό
- Αυτός, αυτή και ο σωµατοφύλακας
- Τζούλιαν Ασάνζ: «Ο πιο κακός Αυστραλός»
- Γερμανός υπ. Οικονομίας: Οι Έλληνες θα τα καταφέρουν
- Φως στα γονίδια που συνδέονται με τον καρκίνο του ...
- Στην κορυφή των πωλήσεων η Toyota για το 2010
- Σύγκρουση πλοίων με Έλληνες ναυτικούς στη Σιγκαπούρη
- Διεθνές ενδιαφέρον για την ανασκαφή στον Πλακιά
- Ξεκινούν σήμερα κοινές Ελληνοβουλγαρικές περιπολίε...
- Βραβείο Σεζαρ στον Κουέντιν Ταραντίνο
- Νίκησε 5 φορές τον καρκίνο και έγινε 100 ετών!
- Λέρο-Οινούσσες-Φούρνους θα "χτύπαγε" η "Βαριοπούλα"!
- Η μάθηση έρχεται με το χαρτί και το μολύβι
- Γιορτή του ελληνικού κρασιού στο Ζάππειο
- Καταστρεπτική Καλημέρα... :P
- Μαμά σήμερα να μαγειρέψεις... : Πικάντικες φακές σ...
- Σαν σήμερα...
- Γενική πρόγνωση καιρού για Δευτέρα 24/01/2011
- Καλημέραααα...
-
▼
Ιαν 24
(
87
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011
Η «πράσινη» μετακίνηση στη ζωή μας
3:20 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Η μεγάλη αύξηση της τιμής της βενζίνης, ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον στρέφει αρκετούς Έλληνες στην «πράσινη» τεχνολογία, που έως ένα βαθμό παρέχει και οικονομικά οφέλη.
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα τη μετακίνηση, «πράσινα» οχήματα κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους της ελληνικής επικράτειας, ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν αποφασισμένες να κερδίσουν το στοίχημα της «πράσινης» μετακίνησης.
Τα είδη «πράσινης» τεχνολογίας που, περισσότερο ή λιγότερο έχουν μπει στη ζωή μας, είναι τα εξής:
Τα υβριδικά αυτοκίνητα διαθέτουν δύο πηγές ενέργειας. Ως κύρια μορφή ενέργειας παραμένει ο βενζινοκινητήρας, ο οποίος, όμως, έχει τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα.
Η ηλεκτρική ενέργεια συσσωρεύεται σε μπαταρία λιθίου εξελιγμένης μορφής. Ο ηλεκτροκινητήρας μπαίνει σε λειτουργία σε ανηφόρες, σε μεγάλες επιταχύνσεις ή σε κίνηση στην πόλη και, κυρίως, όταν το αυτοκίνητο κινείται με θεωρητικά μικρές ταχύτητες.
Το εξελιγμένο σύστημα ανακτά, με διάφορους τρόπους, τη χαμένη ενεργεία και την αποθηκεύει στις μπαταρίες. Αυτή η τεχνολογία, εκτός της οικονομίας, περιορίζει πολύ χαμηλά την εκπομπή καυσαερίων. Σύμφωνα με μετρήσεις, η μέση κατανάλωση καυσίμου εντοπίζεται γύρω στα 4,5-5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός από τη μείωση των ρύπων συμβάλλει και στην εξοικονόμηση χρημάτων για όλους όσοι τη χρησιμοποιούν. Μετρήσεις εντοπίζουν το κέρδος στο 40%.
Τα αυτοκίνητα που έχουν υγραεριοκίνηση μπορούν να κινηθούν με δύο καύσιμα: τη βενζίνη και το υγραέριο. Στο αυτοκίνητο δεν γίνεται καμιά μετατροπή, παρά μόνο μπαίνουν επιπλέον μπεκ και εγκέφαλος. Η καύση του υγραερίου δεν αφήνει κατάλοιπα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι ιδιαίτερα καθαρός, συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό στη μακροζωία του.
Το φυσικό αέριο ουσιαστικά έχει τα ίδια χαρακτηριστικά και την ίδια λογική με την υγραεριοκίνηση. Η καύση του φυσικού αερίου δεν είναι τόσο καλή, όπως αυτή του υγραερίου, ενώ η μεγάλη διαφορά είναι ότι μπορεί να μπει και σε πετρελαιοκινητήρες.
Και αυτό το σύστημα προσφέρει πολύ μεγάλη ασφάλεια και οικονομία, λόγω του χαμηλότερου κόστους του ανά λίτρο, σε σχέση με το αντίστοιχο της βενζίνης. Οι μειωμένες εκπομπές ρύπων και η περιορισμένη εκπομπή αιωρούμενων σωματιδίων συμβάλλουν στη φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Τους τελευταίους μήνες δεν έγινε απλά μόδα, αλλά επιτακτική ανάγκη η χρήση ενός αυτοκινήτου μικρού κυβισμού. Δεν είναι λίγοι αυτοί που πούλησαν ή κλείδωσαν τα μεγάλα ή πολυτελή αυτοκίνητά τους και κινούνται με τα λεγόμενα «μικρά».
Οι οδηγοί μπορούν να παρκάρουν εύκολα, σε μικρό χώρο, γεγονός που μειώνει την ώρα αναζήτησης πάρκινγκ, άρα μειώνει τη λειτουργία του κινητήρα και κατ’ επέκταση της αντίστοιχης εκπομπής ρύπων.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολλά πλεονεκτήματα, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας και μια συστοιχία μπαταριών αντικαθιστούν πολλά εξαρτήματα που βρίσκονται στα συμβατικά και υβριδικά οχήματα.
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών, έχει σχεδόν μηδενική συντήρηση, δεν έχει εξάτμιση, δεν έχει ρεζερβουάρ ή διάφορα συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου, ενώ ο μηχανισμός πρόωσης μπορεί να ενσωματωθεί στους τροχούς για μεγαλύτερη απόδοση και καλύτερη εκμετάλλευση χώρων. Από την άλλη πλευρά, το μεγάλο κόστος των μπαταριών και η μικρή τους αυτονομία αποτελούν το μεγάλο πρόβλημα.
Η υδρογονοκίνηση είναι ακόμη μια κατεύθυνση, που ερευνούν και εφαρμόζουν επίμονα κάποιοι κατασκευαστές. Ουσιαστικά είναι ένα όχημα κυψελών καυσίμου και έχει ρεζερβουάρ υδρογόνου αντί ρεζερβουάρ βενζίνης. Η κυψέλη καυσίμου λειτουργεί περισσότερο ως ένας μικρός σταθμός ηλεκτρικής ενέργειας και όχι σαν μπαταρία.
Ο ηλεκτρισμός δημιουργείται μέσα στο όχημα, χρησιμοποιώντας το υδρογόνο και το οξυγόνο της ατμόσφαιρας.
Σε αυτό δεν υπάρχουν εκπομπές ρύπων.
Πρόκειται για ένα απόλυτα καθαρό σύστημα, που η μοναδική εκπομπή είναι αυτή του νερού, που παράγεται σαν υποπροϊόν της ηλεκτρικής ενέργειας. Το μεγαλύτερο εμπόδιο στην χρήση των κυψελών καυσίμου είναι το ανεπαρκές δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου