Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
-
▼
Ιανουαρίου
(
1371
)
-
▼
Ιαν 19
(
59
)
- Για περισσότερα από 38.000 ευρώ πουλήθηκαν ανέκδοτ...
- Η αρχαία Φενεός αναδύεται στο φως
- Όποια πόρτα κι αν χτυπήσεις κάτι από ...ΙΚΕΑ θ’ αν...
- Mr. Freeman Part 0 - Είμαι αληθινός
- 9 απαντήσεις για τη δωρεά αίµατος και µυελού των ο...
- Σε "ξένα χέρια" περνούν τα παλιά σπίτια
- Τι μάθαμε για τον αλκοολισμό - Μαρτυρίες από τους ...
- Σουρεαλισμός ...
- Συμβουλές για Εξοικονόμηση νερού
- Πού θα βρεις αγγελίες εργασίας...
- Σαν σήμερα: Γεννιέται η τραγουδίστρια της ροκ, Jan...
- Οι διαφημίσεις τσιγάρων ωθούν τους έφηβους στο κάπ...
- Το πρώτο ενεργειακά αυτόνομο σκάφος αναψυχής δημιο...
- Τι συμβαίνει στον ‘Εβρο και ανεβάζουν στρατό;
- Γονιδιακή υπόθεση η φιλία!
- Υστεροσκόπηση: Mια πολύτιμη εξέταση για τις γυναίκες
- Top Gear Season 16, στον αέρα την Κυριάκη 23/1
- Δολοφονήθηκαν λύκος και αρκούδα στην Β. Ελλάδα
- Game designer, ετών 14!
- «Διάλογοι Τέχνης Ελλάδας - Γεωργίας» στη Δημοτική ...
- Το νοικοκυριό βλάπτει την υγεία ...
- Κουρκουμάς: Το μυστικό των Ινδών
- Έκθεση σπάνιων νομισμάτων στο Ίδρυμα Μείζονος Ελλη...
- Μια ξεχασμένη επέτειος...
- Υπνοβατείς και κάνεις και... σεξ;
- Διαφήμιση φούρνου σε στάση λεωφορείου... σας ζεστα...
- ΙΟΡ∆ΑΝΗΣ... Το ποτάµι που αργοπεθαίνει
- Φύλακας στη ζωή, φύλακας και στο θάνατο!
- Ο Τζόνι Ντεπ σκηνοθετεί τον Κιθ Ρίτσαρντς
- Καπνιστές...οι νέοι εχθροί της πατρίδος
- Το φωτοβολταϊκό πάρκο στην Κοζάνη εξαγγέλλει ο Πρω...
- Διάλλειμα για διαφημίσεις...
- Συνεργασία Αθήνας - Κων/πολης
- ΗΠΑ : Απεβίωσε ο ιδρυτής του Ειρηνευτικού Σώματος
- Περιστέρι μετέφερε ναρκωτικά στις φυλακές της Κολο...
- Port...το κρασί των αισθήσεων
- Δύο κατηγορούμενοι για hacking του iPad
- 350 δισ. ευρώ για επενδύσεις στον Τουρισμό προτείν...
- Βρέθηκε ο τάφος του Καλιγούλα;
- Ακαδημία Αθηνών: εξετάστε την πυρηνική επιλογή για...
- Atenistas : Συλλέγουμε κουβέρτες και ρούχα
- Ορισμένα τινά Ελληνικά θήλεα ...ζητούν να δοθή ψήφ...
- Αυτή είναι η νέα μανία στο Facebook!
- flashback... Σμύρνη
- Ταξίδια : Μια ώρα από Θεσσαλονίκη...
- ΗΠΑ:Ένας στούς δεκαέξι χειρουργούς σκέφτεται την α...
- Καφές, φιστίκια, σοκολάτα και στρείδια για ... καλ...
- Να βάλει λουκέτο στον τάφο του Τουταγχαμόν σκέφτετ...
- Βιβλία που... μιλάνε
- Καταστρεπτική Καλησπέρααααα... :P
- Ο Δαίμονας της Ταζμανίας μας αποχαιρετά ;
- Τσέρνομπιλ: νεκρή ζώνη ή οικολογικός παράδεισος;
- Έχεις Internet και msn; Έχεις Office!
- «Επιστράτευση» στη Θεσσαλονίκη για τα σκουπίδια
- Greenpeace: Απελευθερώστε την Ελλάδα από το λιγνίτη
- "Ορειβασία" σε παγωμένο καταρράκτη ύψους 198 μέτρων
- Φωτογραφίες με ημερομηνία λήξης στο Facebook
- Γενική πρόγνωση καιρού για Τετάρτη 19/01/2011
- Κααααααααααααααααλημέρα... (κάλιο αργά παρά ποτέ)
-
▼
Ιαν 19
(
59
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011
Οι διαφημίσεις τσιγάρων ωθούν τους έφηβους στο κάπνισμα
8:15 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Πιο επιρρεπείς στο να αρχίσουν το κάπνισμα είναι οι έφηβοι που συχνά βλέπουν φωτογραφίες που απεικονίζουν ανθρώπους να καπνίζουν ή παρακολουθούν διαφημίσεις προϊόντων καπνού, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Σχεδόν ένα τέταρτο όλων των μαθητών γυμνασίου στις ΗΠΑ καπνίζουν, σύμφωνα με τα Αμερικανικά Κέντρα για τον Ελεγχο και την Πρόληψη των Ασθενειών (CDC).
Από αυτούς, σχεδόν το ένα τρίτο θα συνεχίσουν να καπνίζουν και θα πεθάνουν πρόωρα από κάποια ασθένεια που συνδέεται με το κάπνισμα.
Παρότι οι διαφημίσεις τσιγάρων έχουν συνδεθεί με το κάπνισμα στην εφηβεία και στο παρελθόν, η μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Pediatrics, δείχνει ότι οι διαφημίσεις τσιγάρων έχουν επίδραση ακόμα κι όταν οι υπόλοιπες διαφημίσεις δεν έχουν.
Υπήρχαν εικασίες ότι παλαιότερες μελέτες είχαν απλώς εντοπίσει πως οι έφηβοι επηρεάζονται με διάφορους τρόπους, μεταξύ των οποίων και η διαφήμιση εν γένει, εξηγεί ο Τζέιμς Σάρτζεντ της Ιατρικής Σχολής του Ντάρτμαουθ, στο Ανόβερο του Νιού Χάμσαϊρ, ο οποίος συμμετείχε στην έρευνα μαζί με γερμανούς συναδέλφους του.
"Αυτή η έρευνα δείχνει ότι είναι οι συγκεκριμένες εικόνες από τις διαφημίσεις τσιγάρων που προτρέπουν στο κάπνισμα και όχι το στοιχείο του χαρακτήρα", δήλωσε στο Reuters Health.
Ο Σάρτζεντ και οι συνεργάτες του βασίστηκαν σε δείγμα 2.100 εφήβων, ηλικίας 10 με 17, οι οποίοι δεν είχαν ποτέ καπνίσει, και στους οποίους έδειξε διαφημίσεις εξωτερικών χώρων για έξι διαφορετικές μάρκες τσιγάρων και οκτώ άλλα αντίστοιχα προϊόντα, από τα οποία είχε αφαιρεθεί η μάρκα.
Στη συνέχεια, ρωτούσε τον κάθε έφηβο πόσο συχνά είχε δει την κάθε εικόνα και αν μπορούσε να αναγνωρίσει την μάρκα των τσιγάρων.
Για τους επόμενους εννέα μήνες περίπου το 13% των εφήβων ξεκίνησαν το κάπνισμα.
Οπως εξήγησε ο Σάρτζεντ οι έφηβοι είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι γιατί στην ηλικία αυτή είναι που θέλουν πολύ να αναπτύξουν διαφορετική ταυτότητα από εκείνη των γονιών τους.
"Αυτό το κάνουν δοκιμάζοντας πράγματα που βλέπουν ότι κάνουν οι άλλοι, σαν να δοκιμάζουν ρούχα σε κατάστημα. Δοκιμάζουν το κάπνισμα, εν μέρει εξαιτίας του τι θεωρούν ότι είναι οι άλλοι καπνιστές και εν μέρει εξαιτίας του τι νομίζουν ότι θα γίνουν οι ίδιοι", λέει ο ίδιος.
"Για παράδειγμα, ένας νεαρός μπορεί να ξεκινήσει να καπνίζει για να δείχνει πιο αρρενωπός- όπως ο άνδρας στη διαφήμιση του Marlboro."
Οι διαφημίσεις τσιγάρων μπορούν άμεσα ή με δεξιοτεχνία να εμφανίσουν ότι το κάπνισμα συνδέεται με την ερωτική ελκυστικότητα, την ανεξαρτησία ή, για τα κορίτσια, την αδυναμία.
Στις ΗΠΑ απαγορεύονται οι διαφημίσεις τσιγάρων στον δρόμο, στις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα, και σπανίως εμφανίζονται πλέον σε περιοδικά.
Ωστόσο, τόσο οι ΗΠΑ όσο και η Γερμανία είναι ακόμα πίσω σε σχέση με χώρες όπως η Ιταλία και η Νέα Ζηλανδία, οι οποίες έχουν επιβάλει καθολικές απαγορεύσεις στις διαφημίσεις τσιγάρων.
Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι όταν οι έφηβοι απέχουν από το κάπνισμα, δύσκολα θα το ξεκινήσουν αργότερα στη ζωή τους.
Αλλά σχεδόν το 30% των εφήβων καπνιστών θα συνεχίζουν να καπνίζουν και θα πεθάνουν πρόωρα από ασθένεια που συνδέεται με το κάπνισμα, σύμφωνα με το CDC.
"Υπο αυτή την έννοια, το κάπνισμα προκαλεί περισσότερους θανάτους απ΄ ό,τι το αλκοόλ, η παχυσαρκία και η χρήση ναρκωτικών μαζί", είπε ο Σάρτζεντ.
"Οι διαφημίσεις με φωτογραφίες που προωθούν το κάπνισμα είναι μία από τις αιτίες έναρξής του κι αυτός είναι ο λόγος που επιβάλλονται τα ρυθμιστικά μέτρα".
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου