Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
-
▼
Ιανουαρίου
(
1371
)
-
▼
Ιαν 25
(
81
)
- Το παρεκκλήσι με τους 40000 σκελετούς
- Γεννήθηκαν πάμφτωχοι... Οι 10 κροίσοι του πλανήτη
- Κουμπί «Μην με Παρακολουθείτε» αποκτούν το Chrome ...
- Σαν σήμερα: γεννιέται ο Γιώργος Ζαμπέτας το 1925
- Δεμένη και πνιγμένη βρέθηκε καρέτα-καρέτα στην Κρήτη
- Υπεράκτιο αιολικό πάρκο κατασκευάζουν στη Γαλλία
- Ερευνα Προβλέπει πείνα και εξεγέρσεις για τρόφιμα ...
- Τι Σημαίνουν Οι αριθμοί Στην Πιστωτική Κάρτα;
- Τα Μυστικά και η ομορφιά...του Yellowstone
- Ο δίσκος της Φαιστού στο "National Geographic"
- Τεράστια υποθαλάσσια έκρηξη ατομικής βόμβας(Video)
- Πώς γουργουρίζει η γάτα;
- Επιστήμονες προειδοποιούν γιά σουπερνόβα με ισχύ «...
- Ξεχάστε το λευκό iPhone 4. Καιρός για ένα ... διαφ...
- Στοίχησαν «χρυσάφι» τα portals του ΕΣΠΑ
- Το μειδίαμα της Μυκηναίας
- Τι είναι η Οικολογία; Ο Θεόφραστος και η ιστορία τ...
- To άλλο πρόσωπο των Ράδιο Αρβύλα
- Τουρκία: Αύξηση 5,74% στον αριθμό των τουριστών το...
- Άνοιγμα αγοράς διαδικτυακών στοιχημάτων μέσα στο 2011
- Διάλλειμα για διαφημίσεις...
- Με ομιλία Κριαρά ο εορτασμός των Τριών Ιεραρχών στ...
- «Κατώτερη μορφή επικοινωνίας και μορφή ψυχασθένεια...
- «Η σταχοµαζώχτρα» του Παπαδιαμάντη σε ταινία 3D κι...
- Από βουβωνική πανώλη κινδυνεύουν όσοι κοιμούνται μ...
- Οι άτακτοι έχουν προβλήματα
- flashback... Γρεβενά
- Νέα θεωρία για το «μεγάλο θανατικό» στο τέλος της ...
- Γιατί τεντωνόμαστε το πρωί;
- Δεκάδες χωματερές κατά μήκος του Πηνειού
- 120.000 δολάρια για το ασθενοφόρο που μετέφερε τη ...
- Ένα μπάνιο... Κουτί!
- Ο άντρας που θα παντρευτώ...
- Spam απάτη από την Εθνική Τράπεζα
- Νέα συσκευή συνδέει την κιθάρα σας με το iPhone
- Αμερικανίδα κρέμασε σκύλο επειδή έφαγε την Βίβλο της!
- Στο Φεστιβάλ Βερολίνου η ταινία του Γιάνναρη
- Εκδήλωση μνήμης
- Αποζημίωση για ελαττωματικό... αερόσακο
- Τσιγάρο: μισές αλήθειες
- Οι χρήστες στρέφονται στα smartphones
- Στάσεις λεωφορείου με οθόνη αφής για απόλαυση mult...
- Η δολοφονία του Ερνστ φομ Ρατ και οι επιπτώσεις της
- Ο Σοπέν έπασχε αναμφίβολα από επιληψία, σύμφωνα με...
- Fight The Foot - Τα χελονονιτζάκια σε dark movie!
- Η ΔΕΗ προτείνει την απόσυρση τριών λιγνιτικών μονάδων
- Πήδηξε από τον 23ο όροφο και προσγειώθηκε σε ταξί!
- Ανθεί η πειρατεία στον χώρο των videogames
- 10 Ελλάδες κάτω από τη λάσπη!
- Atenistas, Thessalonistas, Minoistas, Paguristas!
- Πλύσιμο χεριών: σημαντικό μέτρο πρόληψης
- Tριπλή δενδροφύτευση στις 30 Ιανουαρίου
- ΥΠΕΚΑ: Ιστοσελίδα για το περιβάλλον
- Γυναίκα - καμικάζι πίσω από την επίθεση στο αεροδρ...
- Διεθνές ντεμπούτο για το Fiat Freemont
- H Google διοργανώνει Online διαγωνισμό για φοιτητές!
- Τρεις σαρκοφάγοι, πολλοί διεκδικητές
- Η Beyonce πρωταγωνίστρια στην ταινία του Eastwood!
- Γιατί κινδυνεύουν τα Social Networks;
- Εμφιαλωμένο νερό και προδιαγραφές
- To 2014 το sequel του Avatar
- Σχεδόν 300.000 νεκροί το 2010 από τις φυσικές κατα...
- Το Μέγαρο πάει... πανεπιστήμιο
- Ομαδική έκθεση «Survival Kit»
- Σάλoς για την πάμπλουτη μπλόγκερ
- Άρχισε η διαδοχολογία στην Apple
- Κύκλωμα εξαπατούσε καταναλωτές μέσω Internet
- Δήλωσε αθώος ο δράστης του μακελειού της Αριζόνα
- Ο άνθρακας, το στοιχείο για τα κομπιούτερ του μέλλ...
- Facebook: Οι Γερμανοί βάζουν όρια στην ανεξέλεγκτη...
- “Αντίο” αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων...από την ...
- Ένας οικονομικός συντάκτης, προτάθηκε να διευθύνει...
- Επιστολή των Γιατρών Χωρίς Σύνορα στον πρωθυπουργό...
- «Μαχαίρι» στον προϋπολογισμό του BBC
- «Βρόμικο» κέρδος ύψους 220 εκατ. ευρώ
- Σε επίπεδα ρεκόρ...Η ανεργία παγκοσμίως
- Καταστρεπτική Καλημέρα... :P
- Μαμά σήμερα να μαγειρέψεις... : Κεφτές (και δε φτα...
- Σαν σήμερα...
- Γενική πρόγνωση καιρού για Τρίτη 25/01/2011
- Καλημέρα... δυνατά!
-
▼
Ιαν 25
(
81
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011
Διεθνές ντεμπούτο για το Fiat Freemont
11:40 π.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση ενώπιον του κοινού το νέο Fiat Freemont, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2011. Το Freemont είναι «χτισμένο» πάνω στη βάση του Dodge Journey και είναι το πρώτο μοντέλο της Fiat που πηγάζει από τη συνεργασία με το Chrysler Group. Θα παράγεται δε στο εργοστάσιο του Μεξικού στην Toluca, εκεί όπου κατασκευάζεται και το 500 για την αγορά των ΗΠΑ.
Το όνομα του νέου μοντέλου δημιουργεί μια αίσθηση ελευθερίας, τη χαρά της ζωής στη Φύση, της περιπέτειας και της δυνατότητας αντιμετώπισης οποιουδήποτε προβλήματος μπορεί να εμφανιστεί στην καθημερινότητα. Το Fiat Freemont είναι στην πραγματικότητα σχεδιασμένο για να ικανοποιεί αντικρουόμενες αλλά και σύνθετες ανάγκες, όπως έχουν οι οικογένειες και όσοι θέλουν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, είτε γιατί ζουν έντονα την κάθε μέρα είτε γιατί χρησιμοποιούν έντονα τον ελεύθερο χρόνο του Σαββατοκύριακου.
Το αυτοκίνητο συνδυάζει πολυμορφικότητα και πρακτικότητα με το δικό του ξεχωριστό, κομψό και αυθεντικό στιλ. Οι διαστάσεις του (μήκος 489 cm, πλάτος 188 cm και ύψος 172 cm) εγγυώνται μεγάλη εσωτερική ευρυχωρία, ενώ το μεταξόνιο είναι το καλύτερο της κατηγορίας (289 cm). Το Fiat Freemont εγγυάται μεγάλους χώρους, άνεση και πολυμορφικότητα στα 7 στάνταρ καθίσματά του, με την τρίτη σειρά καθισμάτων να είναι εξαιρετικά προσβάσιμη, λόγω του γεγονότος ότι οι πόρτες πίσω ανοίγουν σε γωνία 90°. Τα καθίσματα της τρίτης σειράς πέφτουν με ένα απλό άγγιγμα κι εξαφανίζονται κάτω από το πάτωμα, δημιουργώντας έτσι έναν άνετο χώρο φόρτωσης. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι τοποθετημένα ψηλότερα από τα εμπρός ενώ και το ίδιο ισχύει και για την τρίτη σειρά καθισμάτων, προσφέροντας έτσι τη μέγιστη δυνατή ορατότητα στους επιβάτες.
Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με ένα καινοτόμο σύστημα με «μαξιλαράκι» (booster) για τα παιδιά, που εξασφαλίζει ότι κάθονται σωστά, με τη σωστή γεωμετρία στις ζώνες ασφαλείας και εγγυάται την ασφάλεια, την πρακτικότητα και την άνεση. Η άνεση στο εσωτερικό είναι επίσης εξασφαλισμένη με μια κορυφαία θέση οδήγησης, ευρύχωρα και εργονομικά καθίσματα, πληθώρα αποθηκευτικών χώρων, ένα γενναιόδωρο χώρο αποσκευών με δυο διαμερίσματα και επίπεδη πλατφόρμα φόρτωσης, η χωρητικότητα του οποίου μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.461 λίτρα.
Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα ξεχωριστό, πολύ ανεξάρτητο και δυναμικό σχεδιασμό με «μυώδεις» γραμμές με νέα γρίλια και τη νέα οικογένεια προφυλακτήρων της εταιρίας. Το πίσω μέρος έχει επανασχεδιαστεί με την υιοθέτηση νέου προφυλακτήρα και φώτων με LED.
Ο χώρος για τους επιβάτες, σχεδιασμένος από την αρχή, έχει σύγχρονο ντιζάιν και μαλακά υλικά. Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και το οδηγοκεντρικό ταμπλό με λεπτομέρειες χρωμίου, ένας εντελώς νέος πίνακας οργάνων, μια δυναμική κι ελκυστική κεντρική κονσόλα κι ένα καινοτόμο σύστημα πληροφοριών με μια έγχρωμη μεγάλη οθόνη αφής.
Για να απλοποιηθούν οι επιλογές και η διαδικασία αγοράς, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο μόνο σε δύο εκδόσεις, οι οποίες απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους υποψηφίων πελατών. Το επίπεδο εξοπλισμού και στις δυο περιπτώσεις είναι εξόχως ανταγωνιστικό. Και οι δυο εκδόσεις θα προσφέρουν 7 θέσεις, αυτόματο κλιματιστικό σύστημα τριών ζωνών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, cruise control, αναβαθμισμένο υπολογιστή ταξιδιού, σύστημα που μετράει και μεταφέρει στην οθόνη την πίεση των ελαστικών (TPMS), φώτα ομίχλης και touchscreen ραδιόφωνο με έγχρωμη οθόνη και χειριστήρια πάνω στο τιμόνι. Η πιο «αστική» έκδοση θα περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ζάντες αλουμινίου 17", touchscreen ραδιόφωνο με οθόνη 8,4 ιντσών, κάρτα SD και DVD reader, σύστημα Bluetooth, αισθητήρες παρκαρίσματος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αναδιπλούμενους καθρέφτες, αυτόματη λειτουργία των φώτων, σκούρα πίσω παράθυρα και μπάρες οροφής.
Το Freemont θα είναι προσθιοκίνητο και θα είναι εξοπλισμένο με ένα 2λιτρο κινητήρα diesel MultiJet σε δυο εκδόσεις (με 140 ή 170 ίππους) κι ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αργότερα, το αυτοκίνητο θα είναι επίσης διαθέσιμο και σε εκδόσεις 4x4 με ισχύ 170 ίππων από τον 2.0 MultiJet και με ισχύ 276 ίππων από τον βενζινοκινητήρα 3.6 V6, ενώ και οι δύο αυτές εκδόσεις θα συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο σύστημα μετάδοσης. Με την εξαίρεση του δυνατού κινητήρα 3.6 της οικογένειας Pentastar του Chrysler Group και το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο αυτός θα συνεργάζεται, όλες οι κινητήριες μονάδες είναι σχεδιασμένες και παράγονται από την FPT (Fiat PowerTrain Technologies).
Οι δυναμικές επιδόσεις του αυτοκινήτου έχουν επίσης δεχτεί φυσικά τη φροντίδα και την ανάλογη βελτίωση από το τμήμα Fiat Εngineering, το οποίο έχει εξελίξει μια ειδική ρύθμιση των αναρτήσεων και του τιμονιού για ακριβέστερη συμπεριφορά και καλύτερη αίσθηση. Η άνεση είναι επίσης εγγυημένη από τις σημαντικές βελτιώσεις στην ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών. Η ασφάλεια είναι κορυφαίου επιπέδου, με 7 αερόσακους, σύστημα ABS με Brake Assist, σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) με Hill-Holder και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου παρέκκλισης οχήματος (ERM) στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα.
πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου