Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

PostHeaderIcon Την απέλυσε επειδή αρρώστησε!

Στην απόλυσή μιας 25χρονης υπάλληλου προχώρησε η ιδιοκτήτριά ταβέρνας στην Πάτρα με αιτία την 10ημερη απουσία της πρώτης λόγω ασθένειας. Η κοπέλα εξήγησε σε δηλώσεις της σε τοπική εφημερίδα ότι άρχισε να δέχεται πιέσεις να γυρίσει το συντομότερο στην εργασία της, ενώ παράλληλα κατήγγειλε ότι εργαζόταν ανασφάλιστη.
«Εργάζομαι στη συγκεκριμένη ταβέρνα εδώ και περίπου δύο χρόνια. Δεν είχα δώσει δικαίωμα και αφορμή ποτέ και για το οτιδήποτε. Ήμουν πάντοτε τυπική στα καθήκοντά μου, κάτι που και ο ίδιος ο εργοδότης μου το είχε αναφέρει αρκετές φορές κατά το παρελθόν. Πριν από 10 μέρες αρρώστησα, έχοντας υψηλό πυρετό, που με είχε καθηλώσει στο κρεβάτι. Αμέσως ειδοποίησα τη διεύθυνση, λέγοντας ότι δεν έχω τη δυνατότητα να εργαστώ. Μετά από τέσσερις με πέντε μέρες ξεκίνησαν τα τηλέφωνα από το μαγαζί, λέγοντάς μου ότι πρέπει να γυρίσω στη δουλειά λόγω φόρτου εργασίας. Τους εξήγησα ότι αυτό είναι αδύνατο, αφού η κατάστασή μου παρέμενε άσχημη και ο πυρετός δεν έχει υποχωρήσει».
Και συνέχισε, λέγοντας ότι «με απειλούσε ότι αν δεν επιστρέψω θα με απολύσει. Προσπαθούσα να του εξηγήσω ότι αυτό ήταν αδύνατο. Τότε λοιπόν μου είπε από το τηλέφωνο ότι να ψάξω αλλού για δουλειά γιατί απολύομαι» είπε χαρακτηριστικά.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow my blog with bloglovin