Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
-
▼
Ιουλίου
(
564
)
-
▼
Ιουλ 20
(
25
)
- Μηχάνημα «μπαλώνει» αμέσως τις λακκούβες στους δρό...
- Βυθισμένοι στην απαισιοδοξία οι Έλληνες
- Μεγάλη Βρετανία: Γραμμή υποστήριξης για εθισμένους...
- Δύο μέλη των Μπον Τζόβι στο Μουσείο της Ακρόπολης
- Στα 15,9 εκατ. ευρώ η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη
- «Η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει»
- Παρούσα η Κ. Λαγκάρντ στη Σύνοδο Κορυφής
- Το γενετικό υλικό μας αποκαλύπτει τα στοιχεία των ...
- Ήπειρος: Χειροβομβίδες και 200 κιλά χασίς στα ελλη...
- Χρυσός ο Γιαννιώτης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
- Νοικιάζουν εργαζομένους στο ψυχιατρείο «Δαφνί»
- Ακόμα μια οικολογική καταστροφή από την BP
- Μέλη των «Anonymous» στα χέρια του FBI
- Συναυλία για τα 86 γενέθλια του Μίκη Θεοδωράκη
- 423 εκατ. οι απλήρωτοι λογαριασμοί ρεύματος
- Χωρίς νερό λόγω έργων
- Αγωγή θα καταθέσει η Siemens
- Υψηλές συγκεντρώσεις όζοντος στην πρωτεύουσα
- Απεργούν γιατροί και προσωπικό του ΕΣΥ
- Επίδειξη θράσους Ερντογάν από τα κατεχόμενα
- Κρίσιμες ώρες για την Ελλάδα, για το ευρώ
- 20 Ιουλίου 1974. Ο χρόνος για την Κύπρο σταματά
- Θα... ψηθούμε και σήμερα
- Σαν σήμερα γεννήθηκε ο «πατέρας της Γενετικής»
- καλημέρα
-
▼
Ιουλ 20
(
25
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
Ιουλίου
(
564
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011
Βυθισμένοι στην απαισιοδοξία οι Έλληνες
2:00 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Τα πρωτεία της απαισιοδοξίας ανήκουν στους Έλληνες, με το
δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης να «πέφτει» για πρώτη φορά στις 41
μονάδες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής
Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης «έπεσε» για πρώτη φορά
μετά το 2009 κάτω από τις 90 μονάδες, με την τάση ανόδου, που είχε
παρατηρηθεί, να ανακόπτεται.
Στο δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, οι
100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και
απαισιοδοξίας.
Οι γεωγραφικές περιοχές της Ασίας/Ειρηνικού και της Μέσης Ανατολής,
παρά την απότομη πτώση τους, βρίσκονται στις πρώτες θέσεις με 98 και 94
μονάδες, αντίστοιχα.
Από την άλλη μεριά, η Ευρώπη με 74 μονάδες και η Βόρεια Αμερική με 81
αποτελούν τις πιο απαισιόδοξες γεωγραφικές ζώνες του πλανήτη.
Εννέα στις δέκα πιο αισιόδοξες χώρες προέρχονται από την
Ασία/Ειρηνικό και Μέση Ανατολή, ενώ οκτώ στις δέκα πιο απαισιόδοξες
προέρχονται από την Ευρώπη.
Η Ινδία παραμένει η πιο αισιόδοξη χώρα του πλανήτη, με την
Καταναλωτική Εμπιστοσύνη, όμως, να «πέφτει» στις 126 μονάδες, ενώ την
ακολουθούν οι Φιλιππίνες με 115 και η Ινδονησία με 112.
Στην αντίπερα όχθη, βρίσκεται η Ελλάδα, καθώς, για πρώτη φορά,
καταλαμβάνει την τελευταία θέση της παγκόσμιας κατάταξης με 41 μονάδες.
Η εντεινόμενη οικονομική ύφεση, σε συνδυασμό με τις γενικευμένες
δημόσιες διαμαρτυρίες, «έριξαν» την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη στην Ελλάδα
τέσσερις μονάδες, σε σχέση με τον περασμένο τρίμηνο και την οδήγησαν
στο χαμηλότερο επίπεδό της.
Τις υπόλοιπες τελευταίες θέσεις της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης
συμπληρώνουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Πορτογαλία (42 μονάδες), η
Ουγγαρία (43), η Κροατία (45) και η Ρουμανία (47).
Αλλαγή στις συνήθειες των Ελλήνων
Εννέα στους δέκα Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε
ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα
παραταθεί και τους επόμενους μήνες, που έρχονται.
Η μεγαλύτερη ανησυχία των καταναλωτών στην Ευρώπη, το δεύτερο τρίμηνο
του 2011, είναι η αύξηση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού, ενώ για
την Ελλάδα παραμένουν ως πρώτες ανησυχίες η εργασιακή ασφάλεια και η
οικονομία, με ποσοστά που είναι τα υψηλότερα στην Ευρώπη (39% και 38%,
αντίστοιχα), αποτυπώνοντας το κλίμα ανασφάλειας και προβληματισμού, που
επικρατεί στην ελληνική κοινωνία.
Στην Ελλάδα, το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν
καθόλου χρήματα ανεβαίνει συνεχώς τον τελευταίο χρόνο και πλέον ένας
στους τρεις (34%) δηλώνει πως δεν διαθέτει χρήματα, μετά την κάλυψη των
βασικών αναγκών του. Επιπλέον, ένα μεγάλο ποσοστό από όσους τελικά
περισσεύουν χρήματα, τα ξοδεύει για αποπληρωμή δανείων, πιστωτικών
καρτών και άλλων χρεών (35%).
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (91%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις
αγοραστικές συνήθειές του, εξαιτίας της κρίσης, με τη συντριπτική
πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα, που δαπανά, για τη
διασκέδαση εκτός σπιτιού (80%) και για την αγορά νέων ρούχων (75%), ενώ
ένα πολύ υψηλό ποσοστό (68%) έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά
προϊόντα, ώστε να καταφέρει να αντεπεξέλθει στις δύσκολες οικονομικές
συγκυρίες.
Η παγκόσμια, διαδικτυακή έρευνα της Nielsen για τη μέτρηση της
Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης διεξήχθη από τις 20 Μαΐου έως τις 7 Ιουνίου
2011 και συμμετείχαν πάνω από 31.000 καταναλωτές 56 χωρών, από την
Ευρώπη, την Ασία, την Ωκεανία, την Αμερική και τη Μέση Ανατολή.
Ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης βασίζεται στην ασφάλεια, που
νιώθουν οι καταναλωτές στην αγορά εργασίας, στην κατάσταση των
οικονομικών τους και στη διαθεσιμότητα ρευστού χρήματος (αγοραστική
δύναμη).
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου