Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011

PostHeaderIcon Τα «τρικ» της δίαιτας

 
Νερό: το μαγικό υγρό
Το νερό θα πρέπει να γίνει ο καλύτερος φίλος σας κατά τη διάρκεια της δίαιτάς σας. Πίνετε συχνά νερό για να αναχαιτίσετε την πείνα σας και έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι στο γραφείο, προκειμένου να πίνετε μικρές γουλιές κάθε φορά, που η πείνα σας χτυπά την πόρτα. Τα πολύτιμα συστατικά του νερού, θα στηρίξουν τον οργανισμό σας κατά τη διάρκεια της δίαιτας ενώ θα διαπιστώσετε την ευεργετική του επίδραση και στην λαμπερή σας επιδερμίδα.

Μικρά πιάτα-μεγάλες μερίδες
Στην προσπάθεια της δίαιτάς σας θα πρέπει να γνωρίζετε, πως είναι ιδιαίτερα βασικό να «χορταίνουν» τα μάτια σας. Χρησιμοποιήστε λοιπόν μικρά πιάτα όταν τρώτε, τα οποία και θα μπορείτε να γεμίσετε και ξεχάστε τα κανονικά, μεγάλα πιάτα με τις βαρυφορτωμένες μερίδες.
Μασήστε αργά…
Οι γρήγορες και βιαστικές μπουκιές, προσθέτουν κιλά! Προσπαθήστε να μασάτε αργά κάθε μπουκιά σας και μην ετοιμάζετε την… επόμενη, αν πρώτα δεν έχετε καταπιεί την τροφή σας. Ένα «τρικ» είναι καθώς μασάτε να μετράτε αργά από μέσα σας ως το 30 και κατόπιν να προχωρήσετε στην επόμενη μπουκιά. Έτσι, θα δώσετε στον οργανισμό σας τη δυνατότητα να επεξεργαστεί την τροφή και να… φάει και λιγότερο!
Η οδοντόκρεμα κόβει την όρεξη…
Ίσως να το έχετε ξανακούσει αλλά είναι πέρα για πέρα αποτελεσματικό. Ο λόγος για το βούρτσισμα των δοντιών, που λέγεται, πως… κόβει την όρεξη! Βουρτσίστε τα δόντια σας αμέσως μετά από κάθε γεύμα και θα διαπιστώσετε, πως δεν θα έχετε όρεξη για μια πρόσθετη μερίδα ή για ένα επιδόρπιο. Βουρτσίστε τα και αργά το απόγευμα και θα δείτε, πως δεν υπάρχει λόγος για εκείνο το βραδινό σνακ…
Μην τρώτε ποτέ «στο πόδι»
Όταν τρώτε βιαστικά και «στο πόδι», τότε θα διαπιστώσετε, πως η πείνα επιστρέφει δριμύτερη σε σύντομο χρόνο… Φροντίστε λοιπόν να εξοικονομήσετε τουλάχιστον ένα μισάωρο προκειμένου να απολαύσετε το φαγητό σας και μην αρκείστε στη βιαστική πρόσληψη θερμίδων, που δεν είναι ικανές να σας χορτάσουν.
Βάλτε στόχους
Αν ο στόχος σας είναι τα λιγότερα κιλά, φανταστείτε, πως θα είστε με 10-15 κιλά λιγότερα. Αλλά, μην μείνετε μόνο στη φαντασία. Αγοράστε ένα τζιν 2 νούμερα μικρότερο από το φυσιολογικό σας και κρύψτε το στη ντουλάπα, μέχρι να επιτύχετε τον τελικό σας στόχο και να… το φορέσετε! Αναζητήστε και μια παλιότερη φωτογραφία σας, όπου ήσασταν λιγότερα κιλά και τοποθετήστε την στο ψυγείο. Έτσι, κάθε φορά, που θα το επισκέπτεσθε, θα σκέφτεστε καλά πριν πάρετε μια ακόμη λιχουδιά από το ψυγείο…
Αδειάστε τα ντουλάπια σας…
Και όχι, τρώγοντας το περιεχόμενό τους, όπως ενδεχομένως υποθέσατε αλλά αντικαθιστώντας το με υγιεινές τροφές και σνακς με χαμηλά λιπαρά. Όταν ο πειρασμός είναι στην κουζίνα μας, τότε είναι πολύ δύσκολο το να μην ενδώσουμε σε αυτόν. Αντίθετα, όταν νιώσετε πείνα και το μόνο που θα βρείτε να φάτε είναι φρούτα, δημητριακά και υγιεινά σνακς, τότε αυτομάτως θα ωφελήσετε τον οργανισμό σας αλλά και τη ζυγαριά!



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow by Email

Follow my blog with bloglovin