Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
-
▼
Φεβρουαρίου
(
568
)
-
▼
Φεβ 02
(
29
)
- Έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου στο νοσοκομείο «Παπα...
- Η εκδίκηση της γυναίκας οδηγού! (video)
- Wikileaks Tangos
- Ένας στους πέντε 15χρονους είναι αναλφάβητος!
- Οι Μεξικανοί θύμωσαν με το χιούμορ του Top Gear
- Έρχονται φαρμακεία made in Israel
- Ο ιστότοπος Wikileaks υποψήφιος για το Νομπέλ Ειρή...
- Θα βάλουν τον τζόγο στα σπίτια μας μέσω τηλεόρασης;
- Άρθρο των «New York Times»: Οι απίστευτες περιπέτε...
- Η μεγαλύτερη αεροπορική τραγωδία ποδοσφαιρικής ομά...
- Πώς θα φέρετε την ιστοσελίδα σας ψηλά στις μηχανές...
- Δαιμονισμένες γάτες
- Οι 10 καλύτερες γιορτές του χειμώνα στον κόσμο
- Τα ανθρωπάκια...
- Ο πόλεμος του οπίου στο Αφγανιστάν
- Δυσλεξία - Η αρχή της επιτυχίας !
- Οι πέντε προφητικές ταινίες του σινεμά
- Αυστραλοί ιθαγενείς έγιναν διάσημοι χορεύοντας ......
- Εξετάσεις: H οικογενειοκρατία στην Ελλαδα
- Οι ThunderCats...ξανά στην οθόνη...
- Έφαγε… χυλόπιτα μπροστά σε ολόκληρο ποδοσφαιρικό γ...
- Γνωστός σεφ συνελήφθη για παιδική πορνογραφία!
- Open Secrets, το ηλεκτρονικό βιβλίο των New York T...
- Κατά φαντασίαν απαχθής..
- Ο Κάμερον θέλει να ιδιωτικοποιήσει το δάσος του Ρο...
- Αίγυπτος: Aγνοείται ο υπεύθυνος της Google
- Στη Βοσνία- Ερζεγοβίνη κάθε κάτοικος καπνίζει ακρι...
- Το ποντίκι που βρυχάται...
- Καταστρεπτική καλημέρα... :P
-
▼
Φεβ 02
(
29
)
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
568
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011
Άρθρο των «New York Times»: Οι απίστευτες περιπέτειες του Ελληνα επιχειρηματία…
2:45 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Οι New York Times της Κυριακής δημοσίευσαν ένα άρθρο με τίτλο: «Το πρόβλημα της Ελλάδας; Ρωτήστε έναν επιχειρηματία» , θέλοντας να σχολιάσουν και να διεκτραγωδήσουν τις απίστευτες περιπέτειες που έζησε ένας Έλληνας επιχειρηματίας.
Ο κ. Πολιτόπουλος, ιδιοκτήτης της ζυθοποιίας “Βεργίνα”, αναφέρεται διεξοδικά στον πόλεμο που δέχεται επί 12 ολόκληρα χρόνια από τον ολλανδικό κολοσσό Heineken, ο οποίος μονοπωλεί την ελληνική αγορά ζύθου, φθάνοντας στο σημείο να κατέχει το 95%. Σήμερα το ποσοστό της Heineken έπεσε στο 72% και, όπως αναφέρουν οι ΝΥΤ, είναι το δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο μετά το 99% που κατέχει στην αγορά της Αιγύπτου, γεγονός που δίνει στην εταιρεία τη δυνατότητα να επιβάλλει στην ελληνική αγορά τιμές κατά 30% υψηλότερες από τις τιμές στην ολλανδική.
Ο κ. Πολιτόπουλος αναφέρει ότι αντιμετώπισε απροσπέλαστα προβλήματα κατά την εμπλοκή του στον ελληνικό κλάδο ζύθου. Όταν το 2006 πήρε την απόφαση να διαμαρτυρηθεί με επιστολή του στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική αγορά μπύρας, δεν περίμενε τις συνέπεις. Οι υπάλληλοί του δωροδοκούνταν προκειμένου να σταματήσουν να εργάζονται στην επιχείρηση, άγνωστοι έσκαγαν τα λάστιχα του αυτοκινήτου του, κατέστρεφαν τα φορτηγά της εταιρείας του και ο ίδιος άρχισε να δέχεται απειλητικά τηλεφωνήματα.
Σήμερα, η “Βεργίνα” κατέχει το 5,5% της αγοράς, αλλά η μάρκα δεν είναι ακόμα ευρέως γνωστή στην αγορά, προκειμένου να είναι αρκετά ανταγωνιστική. Για το λόγο αυτό, ο επιχειρηματίας σκέφτεται να στραφεί σε διαφορετικές επιχειρηματικές διεξόδους.
«Ενα δαιδαλώδες νομικό καθεστώς επιτρέπει τη δημιουργία μονοπωλιακών συνθηκών σε πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους, καθώς και τη δημιουργία επαγγελματικών διακρίσεων», γράφει η αμερικανική εφημερίδα αναφερόμενη και στα λεγόμενα «κλειστά» επαγγέλματα του δικηγόρου, του συμβολαιογράφου, του φαρμακοποιού, «ακόμη και του οδηγού φορτηγού αυτοκινήτου». Και όλα αυτά «πλήττουν τον ανταγωνισμό σε μια χώρα που τόσο απελπισμένα προσπαθεί να γίνει ανταγωνιστική», σημειώνουν η ΝΥΤ και η ευρωπαϊκή της έκδοση International Herald Tribune.
πηγή
Ο κ. Πολιτόπουλος, ιδιοκτήτης της ζυθοποιίας “Βεργίνα”, αναφέρεται διεξοδικά στον πόλεμο που δέχεται επί 12 ολόκληρα χρόνια από τον ολλανδικό κολοσσό Heineken, ο οποίος μονοπωλεί την ελληνική αγορά ζύθου, φθάνοντας στο σημείο να κατέχει το 95%. Σήμερα το ποσοστό της Heineken έπεσε στο 72% και, όπως αναφέρουν οι ΝΥΤ, είναι το δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο μετά το 99% που κατέχει στην αγορά της Αιγύπτου, γεγονός που δίνει στην εταιρεία τη δυνατότητα να επιβάλλει στην ελληνική αγορά τιμές κατά 30% υψηλότερες από τις τιμές στην ολλανδική.
Ο κ. Πολιτόπουλος αναφέρει ότι αντιμετώπισε απροσπέλαστα προβλήματα κατά την εμπλοκή του στον ελληνικό κλάδο ζύθου. Όταν το 2006 πήρε την απόφαση να διαμαρτυρηθεί με επιστολή του στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική αγορά μπύρας, δεν περίμενε τις συνέπεις. Οι υπάλληλοί του δωροδοκούνταν προκειμένου να σταματήσουν να εργάζονται στην επιχείρηση, άγνωστοι έσκαγαν τα λάστιχα του αυτοκινήτου του, κατέστρεφαν τα φορτηγά της εταιρείας του και ο ίδιος άρχισε να δέχεται απειλητικά τηλεφωνήματα.
Σήμερα, η “Βεργίνα” κατέχει το 5,5% της αγοράς, αλλά η μάρκα δεν είναι ακόμα ευρέως γνωστή στην αγορά, προκειμένου να είναι αρκετά ανταγωνιστική. Για το λόγο αυτό, ο επιχειρηματίας σκέφτεται να στραφεί σε διαφορετικές επιχειρηματικές διεξόδους.
«Ενα δαιδαλώδες νομικό καθεστώς επιτρέπει τη δημιουργία μονοπωλιακών συνθηκών σε πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους, καθώς και τη δημιουργία επαγγελματικών διακρίσεων», γράφει η αμερικανική εφημερίδα αναφερόμενη και στα λεγόμενα «κλειστά» επαγγέλματα του δικηγόρου, του συμβολαιογράφου, του φαρμακοποιού, «ακόμη και του οδηγού φορτηγού αυτοκινήτου». Και όλα αυτά «πλήττουν τον ανταγωνισμό σε μια χώρα που τόσο απελπισμένα προσπαθεί να γίνει ανταγωνιστική», σημειώνουν η ΝΥΤ και η ευρωπαϊκή της έκδοση International Herald Tribune.
πηγή
Ετικέτες
Οικονομική κρίση
,
New York Times
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου