Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

PostHeaderIcon Πώς θα φέρετε την ιστοσελίδα σας ψηλά στις μηχανές αναζήτησης


Οι άνθρωποι σήμερα, είναι περισσότερο συνδεδεμένοι με το Internet από ποτέ. Αυτό μπορεί να ακούγεται αυτονόητο, αλλά τα νούμερα είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Κάθε μέρα η Google δέχεται περίπου 500 εκατομμύρια αιτήματα αναζήτησης. Ανοίγουν σχεδόν 110 εκατομμύρια unique ιστοσελίδες -και πάνω από 1 τρισ. διευθύνσεις URL.

Η πρόκληση για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, μεγάλων και μικρών, είναι να εντοπιστεί η διεύθυνση της επιχείρησής τους «στα άχυρα» και η λύση είναι η βελτίωση της ορατότητας και της αποτελεσματικότητας της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization –SEO). Μια αποτελεσματική καμπάνια SEO βάζει μια ιστοσελίδα στην κορυφή των αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης, εξασφαλίζοντας ότι θα την δουν και θα την επισκεφτούν πολλοί.

Η βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδας είναι ζωτικό μέρος της σύγχρονης διαφήμισης, αλλά πολύ συχνά μικρότερες επιχειρήσεις επικεντρώνονται στις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ- σε βάρος της απόκτησης πελατείας από το διαδίκτυο. Είναι ατυχής επιλογή, αφού σχεδόν κάθε μικρή επιχείρηση μπορεί να λειτουργήσει βασικές εφαρμογές SEO με μικρή επένδυση.

Ακολουθούν κάποιες συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν την εταιρεία σας να ξεχωρίσει και να γίνει αντιληπτή από πιθανούς και υφιστάμενους πελάτες.

1. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά σχετικές με την επιχείρησή σας στο title-tag σας. To title-tag είναι η φράση-τίτλος που εμφανίζεται στη μπλε μπάρα στο πάνω πάνω μέρος του παραθύρου του browser που ανοίγει ο χρήστης. Ενώ πολλοί χρήστες δεν τα διαβάζουν ποτέ –είτε αγνοούν την ύπαρξή τους- τα title-tags παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για τις μηχανές αναζήτησης που κατατάσσουν ιστοσελίδες. Για παράδειγμα, εάν η επιχείρησή σας είναι ένα ανθοπωλείο στην Πάτρα, αντί στο title-tag σας να χρησιμοποήσετε το όνομα της επιχείρησής σας, επιλέξτε σημαντικές λέξεις-κλειδιά που πιθανόν ένας υποψήφιος πελάτης να χρησιμοποιήσει στην αναζήτησή του, όπως "Πάτρα ανθοπωλείο" ή "Πάτρα λουλούδια."

2. Ενθαρρύνετε την χρήση των backlinks. Εάν η εταιρεία σας δωρίζει σε φιλανθρωπικά ιδρύματα ή διατηρεί ισχυρούς εμπορικούς δεσμούς με άλλες εταιρείες, ενθαρρύνετέ τους να παρέχουν links που οδηγούν απευθείας στον δικό σας ιστοχώρο. Τα links που οδηγούν πίσω στην ιστοσελίδα σας, θα βοηθήσουν στην κατάταξή της.

3. Δημιουργείστε και διαχειριστείτε προφίλ σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Ιστοσελίδες όπως το Facebook, το Yelp, και το LinkedIn αλλάζουν τον τρόπο που οι άνθρωποι έρχονται σε επαφή με τις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματα. Η δημιουργία και η διατήρηση σελίδας της εταιρείας σας σε αυτούς τους ιστότοπους μπορεί να αναπτύξει το εμπορικό της σήμα, να βοηθήσει την κατάταξή της, και να επηρεάσει τον τρόπο που την βλέπουν οι επισκέπτες.


πηγή 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow my blog with bloglovin