Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

PostHeaderIcon ‘Οπου φύγει φύγει…

Πύκνωσαν οι περιπτώσεις παικτών σε ριάλιτι που αποχωρούν άρον άρον και όλοι περίπου µε το ίδιο επιχείρηµα, να περισώσουν τον αυτοσεβασµό τους. Τυχαίο; Μάλλον όχι
Τρέφουν υπερβολικές προσδοκίες και απογοητεύονται; Αλλιώς τα περιµένουν και άλλα βρίσκουν;Δυσκολία προσαρµογής; Ή κάτι πολύ βαθύτερο, άρνηση να υποταχθούν σε απάνθρωπους κανόνες χάριν του θεάµατος και µόνον; Ο,τι κι αν είναι, παίκτες των ριάλιτι φεύγουν. Τρέχοντας. Ο εις µετά τον άλλον – για την ακρίβεια κορίτσια µέχρι στιγµής – «παίρνουν το καπελάκι» τους ή µάλλον «παίρνουν των οµµατιών» τους και όπου φύγει φύγει. Ολες µε περίπου το ίδιο επιχείρηµα: φεύγουν για να βρουν τον αυτοσεβασµό τους, που ένιωθαν να τον χάνουν µέσα στο «παιχνίδι».
Μια επίδοξη µοντέλα από το µοντελοριάλιτι του ΑΝΤ1 πριν απόµερικές εβδοµάδες, η µπιγκµπραδεριτζούΕβελίνα από τοριάλιτι του Alpha καιη Δέσποινα του «Master Chef» το περασµένο Σάββατο.
Επιδηµία ή απλώς συνειδητοποίηση ότι δεν έχουν να τους προσφέρουν απολύτως τίποτε τα εν λόγω τηλεπαιχνίδια παρά µόνο το χρηµατικό έπαθλο στοννικητή; Οτι απλώς ξοδεύουν συναισθήµατα προσφέροντας στον τηλεοπτικό φακό τον εαυτό τους ως θέαµα, ότι συµµετέχουν σε καταστάσειςπου ούτε επιλέγουν ούτε ελέγχουν;

Ηταν σαφής ως προς αυτό η Δέσποινα που αποχώρησε οικειοθελώς από το«Master Chef», παρ’ όλο που είχαν αποµείνει λίγοι ανταγωνιστές στο ριάλιτι και ήταν η νικήτρια του διαγωνισµού της βραδιάς. Με άλλα λόγια, είχε ελπίδες να βρεθεί στον τελικό. Κι όµως, προτίµησε να φύγει γιατί είχε αρχίσει να αισθάνεται ότι παρασύρεται σε συµπεριφορές που δεν την εκφράζουν. Υπερβολικός συναισθηµατισµός; Μπορεί.

Αλλά το κοινό «µυστικό» των ριάλιτι είναι ο ψυχολογικός έλεγχος και ηκαθοδήγηση των χαρακτήρων. Σε αυτό αποσκοπεί το κά στινγκ που προηγείται,καθώς επιλέγονται οι συµµετέχοντες κυρίως µε βάση στοιχεία του χαρακτήρα τους και όχι τα αντικειµενικά προσόντα τους.Γι’ αυτό και αποµονώνονται από τοκοινωνικό τους περιβάλλον για να ζήσουν σε συνθήκες «εργαστηρίου», συχνά ακραίες προκειµένου νααπελευθερώνεται έντασηκαι να δηµιουργούνται συγκρούσεις.

Στο µοντελικό ριάλιτι για παράδειγµα µόνο φάλαγγα που δεν κάνουν στις επίδοξες πασαρελατζούδες. Ολα τα υπόλοιπα βασανιστήρια τούς τα κάνουν. Αλλά δεν είναι τόσο τα σωµατικά µαρτύρια,που εξαντλούν και φέρνουν καβγάδες, όσο τα ψυχολογικά. Τα µαρτύρια που ερεθίζουν υπόγειους ανταγωνισµούς, µύχιες ανασφάλειες και τότε ξυπνά ο πρωτογονισµός και τα κορίτσια ανταγωνίζονται µέχρι σκασµού η µια την άλλη για ψύλλου πήδηµα.
Στον κατάλογο των αποχωρήσεων προστέθηκε προχθές καιη Εβελίνα από την οµάδα τωνµπιγκµπραδεριστών. Ανοιξε την πόρτα και βγήκε.

Χωρίς να µιλήσει σε κανέναν. Αφησε βέβαια τις σχετικές δακρύβρεχτες επιστολές για να πλαντάξουν στο κλάµα οι υπόλοιποι. Και πλάνταξαν. Θρήνος.Δεν µπορούσαν να συνέλθουναπό το «χτύπηµα». Νεύρα διαλυµένα.

Τρεις αποχωρήσεις απόδιαφορετικά φαινοµενικά ριάλιτι, που αποδεικνύουν ωστόσο τις καθοριστικές τους οµοιότητες. Γιατί στην πραγµατικότητα,όποιο κι αν είναι το ντεκόρ, µαγειρικό ήµοντελικό, ο έλεγχος των χαρακτήρων είναι που παράγει το σόου των συναισθηµάτων. Και είναι αυτό που κυρίως καταναλώνει το φιλοθεάµον κοινό.
Οσο για τιςξαφνικές αποχωρήσεις, συνιστούν κι όλαςένα φαινόµενο. Σύµπτωση; Ισως γιατί είναι περισσότερα τα ριάλιτι; Τακτική; Χαρακτήρες που δεν αντέχουν τα δύσκολα; Μπορεί.Και γιατί νατα αντέξουν! Εχει µεγαλύτερη σηµασία η αυτοεκτίµηση από την οποιαδήποτε ψευδαίσθηση διασηµότητας ή ψευδοκαριέρας. Αλλωστε ουδείς έκανε καριέρα από ριάλιτι ή τάλεντ σόου.

Τρεις αποχωρήσεις από διαφορετικά φαινοµενικά ριάλιτι αποδεικνύουν τις καθοριστικές τους οµοιότητες

Ταχύτητα και αντοχή στην κουζίνα
Ο κόσµος της µαγειρικής, για εκείνους που τον γνωρίζουν πολύ καλά, απαιτεί ταχύτητα, φαντασία, αλλά κυρίως αντοχή σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Γιατί η δουλειά πάνω από τη φωτιά στην αποµόνωση της κουζίνας είναι σκληρή και αυτό το αναγνωρίζει ο ένας στον άλλον, γι’ αυτό και υπάρχει σεβασµός και αλληλοϋποστήριξη του ενός προς τον άλλον. Κατά κανόνα. Και µέχρι να αγγίξει τις κουζίνες το σταριλίκι.

Γιατί καµιά ποιότητα σε χαρακτήρα και συµπεριφορά δεν είναι δυνατόν να αναδειχθεί στα µαγειρικά ριάλιτι, όπου οι ίντριγκες και τα ξεσπάσµατα των διαγωνιζόµενων chef µοιάζουν να µη διαφέρουν από τις υστερίες και τις αντιζηλίες µόδιστρων στα µοντελικά τάλεντ σόου.

Πηγή : http://www.politismospolitis.org

PostHeaderIcon Το «Top 5» των μεγαλύτερων φωτοβολταικών στην Ελλάδα…

Πέντε μεγάλα φωτοβολταικά πάρκα έχουν κατασκευαστεί μέσα στον τελευταίο χρόνο στην Ελλάδα ή βρίσκονται κοντά στο στάδιο της ολοκλήρωσής τους και της τελικής λειτουργίας.
Αρχής γενομένης από το πάρκο της Selected Volts, θυγατρικής της Επιλέκτου που είναι και το μεγαλύτερο ισχύος 9,9 μεγαβάτ και ολοκληρώνεται το Φεβρουάριο στο νομό Λάρισας, την πρώτη 5άδα συμπληρώνουν :

• Το πάρκο της γαλλικής EDF στην Πελοπόννησο, ισχύος 6 MW, το οποίο και έχει ολοκληρωθεί.

• Της Positive Energy, 5 MW στο νομό Δράμας, σε έκταση 200 στρεμμάτων, με τις εργασίες του οποίου να έχουν ολοκληρωθεί.

• Της ENERGA που εγκαινιάστηκε πρόσφατα ισχύος επίσης 5 MW στην Υλίκη Βοιωτίας.

• Και της αμερικανικής εταιρείας AES, ισχύος 4,3 μεγαβάτ στη ΒΙΠΕ Φλώρινας.

Το μέλλον των φωτοβολταϊκών διαγράφεται λαμπρό, όπως προκύπτει από το ρυθμό εγκατάστασης νέων συστημάτων. Στα τέλη Οκτωβρίου η συνολική ισχύς εγκατεστημένων φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα ανερχόταν σε 140 MW, ενώ στα τέλη του 2009 ήταν μόλις 53 MW. Οι εκτιμήσεις για το 2011 είναι ιδιαίτερα ευοίωνες και κάνουν λόγο για διπλασιασμό του ρυθμού εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων.



PostHeaderIcon Έκθεση Χαρακτικής

Κυριακή 12/12/2010
Ωρα 11π.μ-9μ.μ

Η χαρακτική σαν μορφή τέχνης έχει κύριο χαρακτηριστικό της τα πολλαπλά αντίτυπα.
Είναι έργα τυπωμένα σε χαρτί από μήτρες.

Γνήσια χαρακτικά έργα θεωρούνται τα χαρακτικά όπου από τη σύλληψη της ιδέας ως την τελική υλοποίηση-παρουσίαση υπάρχει απόλυτη εμπλοκή του χαράκτη-καλλιτέχνη.
Όλα τα έργα είναι γνήσια και πρωτότυπα. Μικρά ευπώλητα και προσιτά χαρακτικά και μεταξοτυπίες αποτελούν μια καλή επιλογή για δώρα για τις γιορτές. Σήμερα οι χαράκτες

1.Χαμπής
2.Ευγενία Βασιλούδη
3.Ευκλείδης Παπαδόπουλος
4.Στελλα Λάντσια
5.Στάθης Παπαροδίτης
6.Ελένη Παμαγίδου
7.Φρόσω Αντρέου
8.Μαριάννα Τσαγγαρού

προσφέρουν τα έργα τους για ενίσχυση του συνδέσμου 
ΒΑΓΟΝΙ ΑΓΑΠΗΣ 

Πηγή : http://phivosnicolaides.blogspot.com


PostHeaderIcon The Joy of Stats


PostHeaderIcon Χαρακτηρισμοί του κρασιού

Οι γευσιγνώστες και οι εραστές του οίνου έχουν αναπτύξει έναν δικό τους κώδικα επικοινωνίας με επιθετικούς χαρακτηρισμούς, προσπαθώντας να περιγράψουν το χαρακτήρα ή τα χαρακτηριστικά των κρασιών.
  
Υπάρχουν αρκετοί χαρακτηρισμοί για το κρασί. Τίποτε όμως δεν εμποδίζει κάποιον να αποδώσει με δικούς του χαρακτηρισμούς το κρασί που δοκιμάζει.

Άγουρο: Κρασί νέο με μεγάλη οξύτητα, αγίνωτο.
Άδειο: Κρασί λεπτό, νερουλό.
Ακατέργαστο: Κρασί με υψηλή οξύτητα.

Άνοστο: Κρασί χωρίς προσωπικότητα.
Απαλό: Κρασί με χαμηλή οξύτητα και λίγες τανίνες.
Αρμονικό: Κρασί με ισορροπημένα όλα τα χαρακτηριστικά του. Έχει τέλεια αρμονία αρώματος , γεύσης κ.λ.π

Βαθύ: Κρασί με πολυπλοκότητα αρώματος και γεύσης.
Βαρύ: Κρασί με μεγάλη περιεκτικότητα αλκοόλης και χαμηλή οξύτητα.
Βελούδινο: Κρασί με απαλή υφή στη γεύση.

Βραχύ: Κρασί με πλούσιο άρωμα αλλά χωρίς διάρκεια.
Γεμάτο: Κρασί με πλούσιο άρωμα.
Γενναιόδωρο: Το υψηλόβαθμο κρασί που διατηρεί την ισορροπία του.

Γερασμένο: Το κρασί που πέρασε το όριο της παλαίωσης και έχασε τα περισσότερα χαρακτηριστικά του.
Γινωμένο: Το κρασί που έφτασε στην πλήρη ωριμότητα.
Δροσερό: Κρασί νέο, ισορροπημένο με ελαφρά οξύτητα.

Ελαφρύ: Κρασί με χαμηλή αλκοόλη και μικρό σώμα.
Επιγευστικό: Το κρασί που αφήνει έντονη γεύση και μετά την κατάποσή του.
Επιθετικό: Το κρασί με σχετικά υψηλή οξύτητα.

Επίπεδο: Το κρασί χωρίς οξύτητα.
Ζωηρό: Το κρασί με υψηλή οξύτητα και άφθονο διοξείδιο του άνθρακα.
Ζωντανό: Κρασί που ξεχειλίζει από αρώματα φρούτων και η γεύση του έχει κάτι σπινθηροβόλο.

Θηλυκό ή στρογγυλό: Κρασί με σώμα και βελούδινη γεύση. Κανένα χαρακτηριστικό δεν υπερέχει σε βάρος του άλλου.
Ισορροπημένο: Το κρασί με την τέλεια αναλογία αλκοόλης και οξέων. Τα χαρακτηριστικά του βρίσκονται σε πλήρη αρμονία.
Ισχνό: Κρασί χωρίς «σώμα».

Καθαρό: Κρασί χωρίς περίεργες ή άσχημες μυρωδιές.
Κλειστό: Κρασί που δεν έχει ακόμη κλείσει τον κύκλο της παλαίωσής του.
Κοινό: Κρασί που του λείπει η ευγένεια και η φινέτσα, χαμηλής ποιότητας.

Λιπαρό: Κρασί με πλούσια υφή που γεμίζει το στόμα χωρίς να είναι επιθετικό.
Μακρύ: Κρασί με μεγάλη επίγευση.
Μαλακό: Το κρασί που είναι ελάχιστα στυφό.

Μεταλλικό: Λευκό κρασί με υψηλή οξύτητα και φτωχό άρωμα.
Νέο: Το φρέσκο κρασί που χαρακτηρίζεται από υψηλή οξύτητα.
Νευρικό: Το κρασί στο οποίο επικρατεί η οξύτητα χωρίς να είναι υπερβολική.

Ξηρό: Κρασί χωρίς αζύμωτα σάκχαρα.
Ξυλώδες: Το κρασί που έχει τη γεύση του ξύλου.
Οξειδωμένο: Κρασί που έχει παραμείνει σε επαφή με τον αέρα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Οξικό: Το αλλοιωμένο κρασί που θυμίζει τη γεύση και την οσμή ξυδιού.
Ουδέτερο: Το κρασί που δεν προκαλεί καμία εντύπωση.
Παχύ: Είναι το κρασί που η γλυκύτητα του συμπληρώνεται από πλούσια γεύση.

Πικάντικο: Κρασί με σύνθετο άρωμα μπαχαρικών.
Πικρό: Το κρασί στο οποίο επικρατεί η πικρή γεύση των ταννίνων.
Πλαδαρό: Το κρασί με απροσδιόριστα χαρακτηριστικά.

Πράσινο: Ανώριμο, αγίνωτο λευκό κρασί.
Πρώιμο: Το νέο κρασί που μπορεί να καταναλωθεί άμεσα.
Ρωμαλέο: Κρασί με δεμένα συστατικά και έντονο χαρακτήρα.

Σκληρό: Το κρασί στο οποίο επικρατεί η στυφίλα των ταννινών και τα οξέα.
Στρογγυλό: Κρασί ισορροπημένο με αρμονικά χαρακτηριστικά.
Στυφό: Κρασί πλούσιο σε ταννίνες που ακόμη δεν έχει ωριμάσει.

Σφιχτό:Το κρασί με αυστηρά προσδιορισμένα χαρακτηριστικά.
Σωματώδες: Το κρασί που αφήνει στο στόμα πλούσιες γευστικές εντυπώσεις.
Ταννικό: Κρασί πλούσιο σε ταννίνες και αρκετά στυφό.

Τραχύ: Κρασί με έντονη στυφή γεύση που προκαλεί σκλήρυνση του στόματος.
Τρυφερό: Κρασί νέο, αρμονικό με απαλές γευστικές εντυπώσεις.
Φελλώδες: Το κρασί που έχει την οσμή φελλού.

Φρέσκο: Κρασί με οξύτητα και μικρή ηλικία.
Φρουτώδες: Τα νέα κρασιά με άρωμα φρούτων.
Χορτώδες: Το κρασί με τη μυρωδιά φρεσκοκομμένου χόρτου.
Ώριμο: Το κρασί που έφτασε στο ανώτερο σημείο γευστική τελειότητας.

elais.gr


PostHeaderIcon «Λάθος μας το πρωτοσέλιδο του Focus» λέει ο Γερμανός διευθυντής της Bild


«Λάθος μας το πρωτοσέλιδο του Focus» λέει ο Γερμανός διευθυντής της Bild
«Ξεπεράσαμε τα όρια στην προσπάθεια μας να σχολιάσουμε την κατάσταση στην Ελλάδα και να σατιρίσουμε τον Έλληνα πρωθυπουργό» παραδέχθηκε χθες ο Νίκολαους Μπλόμε διευθυντής της γερμανικής Bild αναφερόμενος στην πρωτοσέλιδη εικονογράφηση με «πρωταγωνίστρια» την Αφροδίτη της Μήλου.
Κατά τη χθεσινή του ομιλία σε δημόσια συζήτηση με θέμα τα ΜΜΕ και την κρίση που διοργανώθηκε από το ΕΛΙΑΜΕΠ και την Γερμανική Πρεσβεία, ο επικεφαλής της Bild αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στους λόγους που οδήγησαν τον γερμανικό Τύπο να «επιτεθεί» στην Ελλάδα.
«Η ελληνική κρίση σύντομα έγινε και εγχώριο πρόβλημα της Γερμανίας και των φορολογουμένων της. Αυτή η μετατροπή ενός διεθνούς ζητήματος σε γερμανικό εξηγεί και την...
ένταση που αποτυπώθηκε στα δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου» αναφέρει ο ίδιος. «Μέχρι να ξεσπάσει η κρίση στην Ελλάδα δεν ξέραμε τίποτα για τη χώρα σας και αρχίσαμε να μαθαίνουμε το τι ακριβώς συμβαίνει αντιγράφοντας άρθρα από ελληνικές εφημερίδες» συμπληρώνει.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης μίλησε και ο Όλε Φούνκε από το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών ο οποίος υποστήριξε την  εμπλοκή της χώρας του στην πολιτική ευρωπαϊκών χωρών όταν αυτές επηρεάζουν την Ευρωπαϊκή Ένωση στο σύνολο της. «Θα ήταν αδύνατο να κρατήσουμε παθητική στάση ειδικά όταν η κακή εφαρμογή του Συμφώνου Σταθερότητας από χώρες όπως η Ελλάδα είναι η αιτία που μας οδήγησε ως εδώ» ανέφερε ο ίδιος.
 
πηγή : http://efenpress.blogspot.com

PostHeaderIcon Μερικά πράγματα που συμβαίνουν ΜΟΝΟ στις ταινίες

Κατά τη διάρκεια όλων των ερευνών της αστυνομίας, μια επίσκεψη σε ένα τοπικό κλαμπ στριπτίζ είναι απαραίτητη.

Όταν πρέπει να πληρώσετε τον οδηγό ταξί δεν υπάρχει καμία ανάγκη να δείτε το πορτοφόλι σας. Πιάσε ένα τυχαίο , οποιοδήποτε χαρτονόμισμα και δώστε το. Είναι πάντα το σωστό ποσό.

Ειδήσεις στην τηλεόραση συνήθως περιέχουν μια ιστορία που σας αφορά άμεσα την κατάλληλη στιγμή.

Πάντα υπάρχει ελεύθερο πάρκινγκ έξω από το κτίριο που θέλετε να επισκεφθείτε.

Δεν έχει σημασία πόσους εχθρούς πρέπει να αντιμετωπίσετε, αυτοί θα περιμένουν γύρω σου μέχρι να έρθει η σειρά τους για ξύλο.

Ο Πύργος του Άιφελ φαίνεται από οποιοδήποτε παράθυρο στο Παρίσι.

Είναι εύκολο να προσγειωθεί το αεροπλάνο, αν υπάρχει κάποιος οποισδήποτε ακομα και άσχετος στον πύργο ελέγχου για να σας καθοδηγήσει.

Όταν ξυπνήσει από έναν εφιάλτη, θα βρείτε τον εαυτό σας κάθεται στο κρεβάτι και πάρτε τις βαθιές αναπνοές.

Ένας άντρας δεν θα δείξει το παραμικρό σημάδι του πόνου, όταν τον χτύπησαν ανελέητα, αλλά ξεσκίζεται στον πόνο όταν μια γυναίκα καθαρίζει τις πληγές του.

Όλες οι βόμβες έχουν ηλεκτρονικό χρονόμετρο με μεγάλα κόκκινα ψηφία.

Όλες οι χειροπέδες μπορούν εύκολα να ξεκλειδώσουν με έναν συνδετήρα.

Όταν επιστρέψετε από τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ, το μόνο που χρειάζεστε είναι πάντα 2 καφέ χάρτινες σακούλες.

Αν χρειαστεί να εξουδετερώσει μια βόμβα, μην ανησυχείτε, απλά κόψτε ένα σύρμα και θα είναι πάντα το σωστό ...

Όταν σβήσουν τα φώτα και πάτε στο κρεβάτι, τα πάντα στο δωμάτιο είναι ακόμα εμφανές σε αποχρώσεις του μπλε.

Κάθε αμάξι που τρακέρνει πάντα εκρύγνεται.

Ένας ντετέκτιβ μπορεί να λύσει μόνο μια υπόθεση, εφόσον τον έχουν διώξει απο το "σώμα".

πηγή: http://gorilaki.blogspot.com

PostHeaderIcon Τοκετός βιντεοσκοπήθηκε για πρώτη φορά με μαγνητικό τομογράφο

Οι ανοιχτοί μαγνητικοί τομογράφοι αφήνουν περισσότερο χώρο για τον εξεταζόμενο (εικόνα αρχείου)


H γέννηση ενός βρέφους καταγράφηκε για πρώτη φορά με «ανοιχτό» μαγνητικό τομογράφο, μια τεχνική που θα επέτρεπε στους μαιευτήρες να παρακολουθούν ζωντανά τυχόν επιπλοκές, ανακοίνωσαν γιατροί σε νοσοκομείο του Βερολίνου.

«Οι εικόνες είναι εντυπωσιακές. Δείχνουν πώς κινείται το βρέφος στον τράχηλο της μήτρας, πώς κινούνται τα οστά του και πώς το κεφάλι αλλάζει σχήμα κατά τον τοκετό» δήλωσε στο Reuters ο Δρ Κρίστιαν Μπάμπεργκ, μέλος της ερευνητικής ομάδας στο Νοσοκομείο Σαριτέ.

Το βρέφος γεννήθηκε χωρίς προβλήματα στις 20 Νοεμβρίου, είπε.

Στους συμβατικούς μαγνητικούς τομογράφους, ο ασθενής μπαίνει ξαπλωμένος μέσα σε ένα κυλινδρικό άνοιγμα, το οποίο είναι συνήθως υπερβολικά στενό για τις εγκύους.

Στην περίπτωση του Νοσοκομείου Σαριτέ χρησιμοποιήθηκε ένας ανοιχτός τομογράφος με μεγάλο παραλληλόγραμμο άνοιγμα, ο οποίος άφησε περισσότερο ελεύθερο χώρο για τη μητέρα και τους γιατρούς.

Η σάρωση σε τρεις διαστάσεις διήρκεσε μία ώρα.


πηγή : http://news.in.gr 

PostHeaderIcon Η κρυφή βιομηχανία της Ελλάδας


'Τα μόνα εξαγόμενα προϊόντα που έχουν αυξήσει το μερίδιό τους στις διεθνείς αγορές είναι τα βιομηχανικά προϊόντα έντασης τεχνολογίας και έντασης εξειδικευμένης εργασίας, οι εξαγωγές των οποίων κατέγραψαν άνοδο, ενώ κατευθύνθηκαν στις ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες. Σε αυτά άλλωστε οφείλεται η αύξηση των εξαγωγών τα τελευταία χρόνια'' ανέφερε ο καθηγητής κ. Ι. Χαλικιάς αναπληρωτής καθηγητής και αντιπρύτανης του Οικονομικού Προγραμματισμού και Ανάπτυξης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε εκδήλωση του Βιοτεχνικού Επιμελητήριο Πειραιά.

PostHeaderIcon Στο φως ο αρχαίος Δήμος των Αιξωνίδων Αλών

Ο τάφος ενός νεαρού αθλητή της αρχαιότητας που συνοδευόταν εκτός των άλλων από τη χάλκινη στλεγγίδα του (εργαλείο απομάκρυνσης του ελαίου με το οποίο άλειφαν οι αθλητές το δέρμα τους) αλλά και ο τάφος ενός μικρού παιδιού που οι γονείς του εναπόθεσαν δίπλα του, τους αστραγάλους (αγαπημένο του παιχνίδι) περιλαμβάνονται μεταξύ των 50 ταφών που έφεραν στο φως σε ένα οικόπεδο της Βούλας οι αρχαιολόγοι της ΚΣΤ Εφορείας Αρχαιοτήτων. Ολόκληρο νεκροταφείο δηλαδή, με ταφικό περίβολο που χρονολογείται στα τέλη του 6ου αιώνα π. Χ _ α΄μισό του 5ου αιώνα π.Χ. Στο ίδιο οικόπεδο όμως, έκτασης 700 τ.μ. εντοπίσθηκε και εκτεταμένο κτηριακό συγκρότημα του 4ου αιώνα π.Χ.

Στη συμβολή των οδών Βάρης-Κορωπίου και Αθηναΐδος βρίσκεται το συγκεκριμένο οικόπεδο, τα ευρήματα του οποίου έχουν άμεση σχέση, χρονολογικά και λειτουργικά με τα αρχαία αρχιτεκτονικά κατάλοιπα, που είχαν εντοπιστεί πρόσφατα στο γειτονικό οικόπεδο (ιδιοκτησίας Σκλαβενίτη Α.Ε.) και έτσι, όπως λέει η διευθύντρια της Εφορείας κυρία Έφη Λυγκούρη «μας δίνεται μία σαφής εικόνα της οργάνωσης του αρχαίου δήμου των Αιξωνίδων Αλών, που συμπίπτει με τη σημερινή Βούλα».

Από τις 50 ταφές να σημειωθεί ότι οι 42 ήταν ταφικές πυρές, οι έξι ήταν απλοί ενταφιασμοί ενώ υπήρχαν επίσης ένας κεραμοσκεπής τάφος και μία ταφή σε πήλινη λάρνακα. Οι αρχαιολόγοι κυρία Μαίρη Γιαμαλίδη και κυρία Κορνηλία Νταϊφά έφεραν στο φως πλήθος αγγείων τα οποία ήταν προσφορές στους νεκρούς, συγκεκριμένα 77 ακέραια (λήκυθοι, σκύφοι, πυξίδες, αλάβαστρα). Μόνον η ταφή του αθλητή περελάμβανε 15 αγγεία ενώ ενδιαφέρον έχει και η ταφή του παιδιού, που είχε τοποθετηθεί με ιδιαίτερη φροντίδα επάνω σε ξύλινη κλίνη, όπως φαίνεται από τα σιδερένια καρφιά που βρέθηκαν γύρω και κάτω από το σκελετό. Σε όλη την έκταση του ταφικού περιβόλου εξάλλου βρέθηκαν και θραύσματα πολλών άλλων αγγείων, (κύλικες, λακανίδες, σκύφοι) τα οποία σχετίζονται με τα νεκρόδειπνα, λατρευτικό έθιμο προς τιμή των νεκρών.

Μία αγροτική εγκατάσταση

Μεγάλο κτήριο με δώδεκα δωμάτια, το οποίο χρονολογειται στον 4ο π.Χ. αιώνα ήρθε στο φως δίπλα από τον ταφικό περίβολο, τοίχοι του οποίου ενσωματώθηκαν σε αυτή την οικιστική εγκατάσταση. Το νεκροταφείο είχε ήδη εγκαταληφθεί αλλά κάτοικοι της περιοχής δείχνοντας σεβασμό στους νεκρούς θεμελίωσαν το κτήριό τους έξω από τον ταφικό περίβολο. Συγκεκριμένα πρόκειται για κτήριο κάτοψης σχήματος Γ, (ορατές διαστάσεις των δύο πτερύγων19,50Χ11,90μ. και 10,46Χ4,40μ.) ενώ τα δωμάτιά του αναπτύσσονται γύρω από μία κεντρική αυλή, που αποτελεί και τον πυρήνα του συγκροτήματος. Η αυλή αυτή (διαστάσεων 6,80Χ5,50μ) έχει πλακόστρωτο δάπεδο και σε διάφορα σημεία της εντοπίσθηκαν μεγάλα αποθηκευτικά αγγεία. Ενας αγωγός τέλος που εξυπηρετούσε στην απορροή των υδάτων, την διασχίζει.

Τα ευρήματα που ήρθαν στο φως από την ανασκαφή του κτιρίου ήταν πολυάριθμα: Αμφορείς και πιθάρια, λεκανίδες, οινοχόες, χυτρίδια, πινάκια, φιάλες, κάνθαροι, σκύφοι, αλατοδοχεία, μεγάλος αριθμών κυψελών, μελαμβαφείς λύχνοι, υφαντικά βάρη, μολύβδινοι σύνδεσμοι, χάλκινα και σιδερένια αντικείμενα, λίθινα τριβεία, τμήματα από μυλόπετρες, λίθινος λουτήρας, αλλά πέντε χάλκινα νομίσματα. Το γεγονός αυτό αλλά και η ύπαρξη ανεπτυγμένου δικτύου υδροδότησης (αγωγός, αποχέτευση) συνηγορούν κατά τους αρχαιολόγους στην ταύτιση του χώρου με αγροτική οικιστική εγκατάσταση στα όρια του συνοικισμού του αρχαίου δήμου των Αιξωνίδων Αλών. Η εγκατάλειψή της πάντως έγινε νωρίς, στις αρχές του 3ου αι.π.Χ. κάτι που οι ανασκαφείς συνδέουν με τα γεγονότα του Χρεμωνιδείου Πολέμου (267-262 π.Χ.).

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι λόγω της αρχαιολογικής σημασίας του κτηριακού συγκροτήματος πρόκειται να διατηρηθεί ορατό και επισκέψιμο στον ακάλυπτο χώρο, στο ισόγειο και στο αίθριο της σύγχρονης οικοδομής, η οποία θα κτισθεί στο οικόπεδο, με τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη. 

πηγή: http://ellas2.wordpress.com

PostHeaderIcon Μην τις πετάξετε, ανακυκλώστε τες!

 
H City Action προχωρά σε νέες δράσεις 

Στην Πάτρα οργανώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών με πρωτοβουλία της μη κυβερνητικής οργάνωσης City Action.

Η συλλογή των συσκευών θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 12q00-17:00 στην Πλατεία Γεωργίου και την Κυριακή 12:00-17:00 στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο στο Κουκούλι. Οι συσκευές θα μεταφερθούν με ειδικά οχήματα του Δήμου Πατρέων, στο σημείο όπου θα ανακυκλωθούν.

«Με την ανακύκλωση συσκευών κρατάμε πολύτιμες ισορροπίες για το περιβάλλον και την ενέργεια. Φροντίζουμε για το μέλλον του πλανήτη και των παιδιών μας!», αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση η
City Action

πηγή : http://dete.gr 

PostHeaderIcon Τα ελληνικά κοιτάσματα διχάζουν την πανεπιστημιακή κοινότητα




  Ο φάκελος «κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου» στον ελλαδικό χώρο ανοίγει εκ νέου, με την πανεπιστημιακή κοινότητα να εμφανίζεται διχασμένη.

    Το θέμα έρχεται σήμερα προς συζήτηση στο υπουργικό συμβούλιο, με την πρόταση της υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τ. Μπριμπίλη, για σύσταση του Εθνικού Φορέα Έρευνας και Εκμετάλλευσης Υδρογονανθράκων, την ίδρυση του οποίου προανήγγειλε στη Βουλή, ο υφυπουργός Γιάννης Μανιάτης. Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου, είχε ανακοινώσει από το βήμα του κοινοβουλίου ότι επίκειται επικαιροποίηση του σχετικού παλιού νόμου, για την έρευνα κοιτασμάτων στην Ελλάδα.

    Η όλη διαδικασία, μετά την έγκριση από το υπουργικό συμβούλιο και τη δημόσια διαβούλευση, εκτιμάται ότι θα διαρκέσει περίπου δύο μήνες, οπότε ο νέος φορέας να συσταθεί εντός του Φεβρουαρίου, ή το αργότερο έως τον Μάρτιο.

    Ιδιαίτερα αισιόδοξος για την ύπαρξη πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Ελλάδα, εμφανίζεται ο καθηγητής Γεωλογίας στο πανεπιστήμιο της Πάτρας, Αβραάμ Ζεληλίδης, ο οποίος έχει διενεργήσει με την ομάδα του έρευνες, με βάση τις οποίες έχουν προτείνει «τις περιοχές και τις θέσεις που πιστεύουμε ότι κρύβουν πλούσια κοιτάσματα σε υδρογονάνθρακες», τονίζει ο καθηγητής.

    Οι κυριότερες θέσεις βρίσκονται δυτικά, στο Ιόνιο, τη νότια Πελοπόννησο, την Πρέβεζα. Παράλληλα, υπάρχει η λεκάνη της Μεσσαράς - Γαύδου, η επονομαζόμενη «Λεκάνη του Ηροδότου». Άλλη περιοχή με ιδιαίτερο ενδιαφέρον βρίσκεται στη Ρόδο, στα βουνά του Αναξίμανδρου.

    Στην υπόλοιπη Ελλάδα νέα στοιχεία, που προκαλούν ενδιαφέρον, υπάρχουν για τα Γρεβενά, τη Θεσσαλονίκη καθώς και στην περιοχή της Δυτικής Θράκης.

    Επιφυλακτικός για την ύπαρξη και το μέγεθος σε κοιτάσματα υδρογονανθράκων στην Ελλάδα εμφανίζεται ο αντιπρύτανης του Οικονομικού Προγραμματισμού και Ανάπτυξης του Πολυτεχνείου Κρήτης και Διευθυντής του Εργαστηρίου Ανάλυσης Ρευστών και Πυρήνων Υπόγειων Ταμιευτήρων, Νικόλαος Βαρότσης.

    «Αν δεν γίνουν γεωτρήσεις, κανείς δεν μπορεί να μιλάει για κοιτάσματα, για αποθεματικά και ποιότητα υδρογονανθράκων», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Βαρότσης, ενώ σημειώνει ότι το θέμα της της υφαλοκρηπίδας παραμένει σε εκκρεμότητα και ίσως να δημιουργήσει προβλήματα στην έρευνα και την πιθανή εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων.


πηγή : http://www.ana-mpa.gr

PostHeaderIcon Η πρώτη πολιτική διαμαρτυρία...στον ιστό της Ακρόπολης

 
Μια από τις πρώτες κινήσεις διαμαρτυρίας με στόχο τον βράχο της Ακρόπολης έγινε τον Ιούλιο του 1962. Οι μαρτυρίες διαφέρουν στις λεπτομέρτειες, μολονότι το γεγονός παραμένει αδιαμφισβήτητο. Στις 17 προς 18 Ιουλίου 1962 μερικές ώρες μετά τα μεσάνυχτα ο Αιμίλιος Ζαχαρέας (φοιτητής της Ανωτάτης Εμπορικής) και ο Θανάσης Τσιώκος-Πλαπούτας (φοιτητής της Παντείου), μέλη της Σπουδάζουσας Νεολαίας της ΕΔΑ, ανέβηκαν στην Ακρόπολη και ανάρτησαν στον ιστό μια μεγάλη σημαία με τον αριθμό «1.1.4.». Κατά μία εκδοχή, επικεφαλής της ομάδας ήταν ο Σωτήρης Πέτρουλας, ο οποίος την ίδια ημέρα ανέβασε τη σημαία του «1.1.4.» και στο υπουργείο Βιομηχανίας και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Εφημερίδα «Ελευθερία» 20 Ιουλίου 1962
Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον σημείο είναι ότι, όπως επισημαίνει η εφημερίδα «Ελευθερία» την 20ή Ιουλίου 1962: «ο υφυπουργός εσωτερικών κ. Δαβάκης, ερωτηθείς επί του θέματος της ανυψώσεως εις την Ακρόπολιν σημαίας με το σύνθημα «114″, ως και του σχηματισμού του αυτού συνθήματος διά πυρών εις τα Τουρκοβούνια, εχαρακτήρισε τα γεγονότα ταύτα άνευ ιδιαιτέρας σημασίας».
Θρασύτατες κομμουνιστικαί εκδηλώσεις
Αναδημοσίευση από την Εφημερίδα «Ακρόπολις», Παρασκευή 20 Ιουλίου 1962

Θρασύτατες κομμουνιστικαί εκδηλώσεις προχθές την νύκτα. Ομάδες κομμουνιστών χρησιμοποιούντες γνωστάς μεθόδους επαναστατικής τακτικής ύψωσαν τας πρώτας μεταμεσονυκτίους ώρας μεγάλην σημαίαν επί της Ακροπόλεως με αναγεγραμμένον εις το κέντρον τον αριθμόν 114.
Προχθές την 3.15΄ πρωϊνήν ο εκτελών νυκτερινήν υπηρεσίαν φύλαξ της Ακροπόλεως αντελήφθη έκπληκτος να κυματίζει επί του ιστού μία μεγάλη σημαία. Δεδομένου ότι η ανάρτησις της ελληνικής σημαίας γίνεται μόνον κατά τας Κυριακάς και τας επισήμους ημέρας, έσπευσε προς το ανατολικώτερον σημείον του Ιερού Βράχου, όπου ευρίσκετο επί μιάς εξέδρας ο ιστός και υπό το φως της πανσελήνου είδεν ότι επ΄ αυτού υπήρχεν όχι η κανονική σημαία, αλλά ετέρα διαστάσεων 5 x 7 μέτρων. Εις το κέντρον της οποίας ήτο αναγεγραμμένος ο αριθμός 114 .
Αμέσως ο φύλαξ ειδοποίησε τον προ της πύλης της Ακροπόλεως σκοπόν αστυφύλακα, ενώ ταυτοχρόνως ετηλεφώνησε εις το Β΄ αστυνομικόν τμήμα. Έλα, λέγει εις τον αστυφύλακα, γρήγορα γιατί κομμουνισταί ύψωσαν σημαίαν.
- Πού; Ηρώτησε θορυβημένον το όργανον της τάξεως.
- Εις τον ιστό, εκεί που τις επίσημες ημέρες γίνεται η ανάρτησις.
- Μήπως είναι από την ημέρα και δεν την είδες;
- Όχι βρε αδελφέ, δεν είναι η κανονική σημαία. Έχει επάνω τον αριθμό 1 1 4.
Οι δυο άνδρες κατηυθύνθησαν εις το σημείον όπου ευρίσκετο ο ιστός και αφού κατεβίβασαν την σημαίαν ήρχισαν να ερευνούν τους αρχαιολογικούς χώρους μήπως οι δράσται εκρύπτοντο εις αυτούς. Εν τω μεταξύ κατέφθασε και άλλη αστυνομική δύναμις, η οποία επεδόθη εις το έργον αναζητήσεως των δραστών, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα.
Εκ των μέχρι τούδε ανακρίσεων συνάγεται ότι οι δράσται, κατά πάσα βεβαιότητα μέλη της κομμουνιστικής νεολαίας, επωφεληθέντες του γεγονότος ότι η Ακρόπολις λόγω της προχθεσινής πανσελήνου παρέμεινε ανοικτή μέχρι του μεσονυκτίου ανήλθον εις τον Ιερόν Βράχον προσποιούμενοι τους τουρίστες. Μετά την αναχώρησιν των επισκεπτών εκρύβησαν προφανώς εις την κάτωθεν της εξέδρας, όπου ευρίσκετο ο ιστός, κρύπτην και όταν εβεβαιώθησαν ότι δεν τους αντιλαμβάνετο ο μοναδικός επί της Ακροπόλεως νυκτερινός φύλαξ ανήρτησαν την σημαίαν.
Δεν αποκλείεται όμως οι δράσται να ανήλθον επί της Ακροπόλεως από την σκαλωσιάν αναστηλώσεως των τειχών εις την βορειοανατολικήν πλευράν ή να χρησιμοποίησαν την γνωστήν στοάν εις το βόρειον τμήμα. Ερωτάται όμως πώς μετά την πράξιν των κατώρθωσαν να διαφύγουν δεδομένου ότι και ο παραμικρός θόρυβος θα τους επρόδιδε. Διότι η άνοδος επί του Ιερού Βράχου με τας εκατοντάδας των τουριστών ήτο μάλλον εύκολος, η αναχώρησις όμως μετά το κλείσιμον της πύλης ήτο πολύ δύσκολος αν μη αδύνατος.
Ερευνάται ακόμη η εκδοχή πώς εισήγαγον την σημαίαν εις την Ακρόπολιν, εις την περίπτωσιν πάντα που ανήλθον από την κανονικήν οδόν, δεδομένου ότι απαγορεύεται αυστηρώς εις τους επισκέπτας του Ιερού Βράχου να φέρουν μαζί τους δέματα ή άλλα αντικείμενα.
Καμία νύξη περί «ιεροσυλίας», «προδοσίας», απρέπειας… κ.λπ. Φαίνεται ότι τα αντανακλαστικά της ελληνικής κοινωνίας μάλλον συντηρητικοποιήθηκαν (ή τουλάχιστον έγιναν λιγότερο ανεκτικά ως προς τη χρήση των μνημείων) στα χρόνια που ακολούθησαν (χούντα – μεταπολίτευση). Ή μήπως σήμερα το κατέβασμα της ελληνικής σημαίας και η αντικατάστασή της με ένα σύνθημα θα θεωρούνταν γεγονότα «άνευ ιδιαιτέρας σημασίας»;

πηγή : http://www.politismospolitis.org

PostHeaderIcon Δεν είμαστε προτεκτοράτο...

Κύριε Στρος Καν,

Κατ’ αρχήν να συστηθούμε γιατί αντιλαμβανόμαστε ότι δεν έχετε ιδέα σε ποιους απευθύνεσθε. Είμαστε Ελληνες και μάθαμε από πατέρα προς γιο να είμαστε περήφανοι για την καταγωγή μας.
Σίγουρα κάναμε κάποια λάθη, τα οποία εμείς πληρώνουμε σήμερα. Ανθρωποι είμαστε κι εμείς. Αλλοι θεωρούν ότι είναι οι υπεράνθρωποι...

Γι’ αυτό και σας δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να γίνουμε προτεκτοράτο κανενός. Τούτη την ώρα είστε φιλοξενούμενος στη χώρα. Εμείς σας δεχθήκαμε για να σας ακούσουμε, αλλά θα πρέπει να ακούσετε κι εσείς. Κανείς μας δεν ενδιαφέρεται για τον χαρακτήρα σας.

Οπότε καλό θα ήταν να αφήσετε κατά μέρος την αλαζονική συμπεριφορά για εκεί που ενδεχομένως περνάει. Οχι πάντως σε τούτα τα περήφανα χώματα. Και να ’ταν μόνον η αλαζονεία που ήταν ζωγραφισμένη στο πρόσωπό σας... Αυτή την ερμηνεία του εκλογικού αποτελέσματος των δημοτικών εκλογών τι τη θέλατε;

Ποιος σας είπε ότι εμείς οι Ελληνες δώσαμε σε κάποιον λευκή επιταγή;

Ποιος σας είπε ότι στον τόπο αυτό που γεννήθηκε η δημοκρατία η αντιπολίτευση είναι διακοσμητική; Αυτό που καταλάβαμε είναι ότι θα ήσασταν ευτυχής αν η αντιπολίτευση είχε οδηγηθεί ουσιαστικά σε αυτοκατάργηση. Ωστε απερίσπαστος, χωρίς προσκόμματα να φέρνατε σε πέρας το έργο σας. Δυστυχώς για σας, αλλά και γι’ αυτούς στους οποίους εσείς δώσατε τα εύσημα και όχι ο ελληνικός λαός, η αντιπολίτευση υπάρχει για να κάνει προτάσεις και να μιλάει για τα κακώς κείμενα.

Προτάσεις που αν εισακούονταν δεν θα βρισκόταν η χώρα σήμερα σε αυτά τα χάλια. Κύριε Στρος Καν, καλό θα ήταν να μην αγνοείτε τους συνομιλητές σας. Οταν μάλιστα προσπαθούν να σας πουν ότι θα έπρεπε να υπάρξει ένα άλλο μίγμα πολιτικής με το οποίο σίγουρα θα είχαμε ξεφύγει ήδη από τον μαρασμό και τη θλίψη.

PostHeaderIcon Copyright και εθνικός ύμνος

Καλύπτεται από τη διεθνή νομοθεσία για το copyright ο εθνικός ύμνος μιας χώρας; 

Το ερώτημα δεν είναι ρητορικό, ούτε είναι ακαδημαϊκής φύσεως και αυτό το ξέρει καλύτερα από όλους η τουρκική κυβέρνηση. Η οποία ασχολήθηκε δυο και πλέον ώρες το πρωί της Τετάρτης με το θέμα διαπιστώνοντας ότι η Τουρκία δεν κατέχει τα δικαιώματα για το "Ιστικλάλ Μαρσί" (=εμβατήριο ανεξαρτησίας) που από το 1922 είναι ο εθνικός ύμνος της χώρας.
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν σε ένα σχολείο της Γερμανίας όπου υπάρχουν πολλοί μαθητές τουρκικής καταγωγής ανακρούστηκε ο τουρκικός εθνικός ύμνος και λίγες μέρες αργότερα η γερμανική εταιρία πνευματικών συμφερόντων GEMA ζήτησε από το σχολείο τα νόμιμα ποσοστά.

Έκπληκτοι οι δάσκαλοι απευθύνθηκαν στο τουρκικό προξενείο του Βερολίνου για οδηγίες προκαλώντας, οπός ήταν επόμενο, κατάπληξη και σύγχυση στους Τούρκους διπλωμάτες οι οποίοι, με τη σειρά τους, απευθύνθηκαν στο υπουργείο Πολιτισμού, στην Άγκυρα για οδηγίες. «Καμιά φορά οι άνθρωποι σκέφτονται πράγματα που ούτε ο διάβολος μπορείς να τα σκεφθεί», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Τζέμιλ Τσισέκ. 
 
πηγή : http://infognomonpolitics.blogspot.com







PostHeaderIcon Οι «Τσάμηδες» προκαλούν και πάλι την Ελλάδα… Θέλουν να γιορτάσουν στην Ηγουμενίτσα «Ημέρα Γενοκτονίας»!


Οι Τσάμηδες προκαλούν και πάλι. Εκπρόσωποί τους δήλωσαν την απόφασή τους να εορτάσουν το 2011 την «Ημέρα Γενοκτονίας των Τσάμηδων» στην Ηγουμενίτσα (!), αφού θα μπορούν να μετακινούνται χωρίς «βίζα».
Ανεξάρτητα από το αν το πραγματοποιήσουν ή όχι, σημασία έχει το γεγονός ότι «ξύνουν» πληγές. Και φανερώνουν την πρόθεσή τους να μην σταματήσουν τις εντελώς αβάσιμες διεκδικήσεις τους.
Να σημειωθεί ότι μέχρι τώρα η «Ημέρα Γενοκτονίας των Τσάμηδων» εορτάζονταν στην Κονίσπολη των Αγίων Σαράντα, κοντά στα Ελληνοαλβανικά σύνορα με πορεία διαμαρτυρίας, όπου ακούγονταν τα γνωστά συνθήματα σε βάρος της Ελλάδας.

Ο ΡΟΛΟΣ ΜΠΕΡΙΣΑ
Ωστόσο  ο Πρωθυπουργός της Αλβανίας Σαλί Μπερίσα, προσπαθεί να απεγκλωβιστεί, θεωρητικά τουλάχιστον, από την… πίεση των «Τσάμηδων»,  όπως και από την ιδέα της «Μεγάλης Αλβανίας», προκειμένου να διασφαλίσει την Ευρωπαϊκή πορεία της χώρας του. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Ελβετική εφημερίδα «Tages-Anzeiger», δήλωσε ότι «μια νέα αλλαγή συνόρων στη περιοχή θα ήταν η αιτία να χαθεί η Ευρωπαϊκή μας προοπτική τα επόμενα 20 χρόνια».

Και πρόσθεσε: «Η θέση της Αλβανίας είναι σαφής, η πλειοψηφία των πολιτών επιθυμεί την είσοδο στην Ε.Ε, και η όποια επιπλέον αλλαγή των συνόρων στα Βαλκάνια θα αποθαρρύνει τους στόχους μας. Οφείλουμε να σεβαστούμε τις αρχές της Ε.Ε και να συνεργαστούμε με τις γειτονικές μας χώρες, προκειμένου να ανοίξουν τα σύνορα και η μετακίνηση πολιτών διαφορετικών χωρών να γίνεται ελεύθερα».
Η στάση του αυτή, όμως, δεν αναιρεί την πραγματικότητα. Ο Σαλί Μπερίσα συνεργάζεται με το κόμμα των «Τσάμηδων» και δεν αποδοκιμάζει δημόσια τις σοβινιστικές απόψεις τους.


πηγή : http://ellinikoistologio.blogspot.com 

PostHeaderIcon Οι Λίμπεραλς δεσμεύονται για τα $2 εκατ. του Πύργου

Ο ομογενής Φιλελεύθερος βουλευτής, Νίκος Κότσιρας που είναι ο νέος υπουργός Πολυπολιτιστικών Υποθέσεων της Βικτώριας με δήλωσή του στο «Νέο Κόσμο» δεσμεύτηκε ότι η κυβέρνηση Μπέιλιου θα διαθέσει τα δυο εκατομμύρια δολάρια για την ανέγερση του Πολιτιστικού Κέντρου της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης, που έχει υποσχεθεί η προηγούμενη Εργατική κυβέρνηση.

Ο κ. Κότσιρας, ο οποίος κατάγεται από τη Μεσσηνία είναι ο πρώτος ελληνικής καταγωγής βουλευτής που υπουργοποιείται με το Φιλελεύθερο Κόμμα στη Βικτώρια.
Ο κ. Κότσιρας εκλέγεται εδώ και πολλά χρόνια στην έδρα Μπουλίν.

Στις πολιτειακές εκλογές που έγιναν το περασμένο Σάββατο και ανέδειξαν νικητή το Συνασπισμό Φιλελευθέρων-Εθνικών, ο κ. Κότσιρας κέρδισε άνετα την έδρα του αυξάνοντας εντυπωσιακά το ποσοστό του.

Ο κ. Κότσιρας, 41 ετών, πρώην εκπαιδευτικός, είναι βουλευτής από το 1999. Υπήρξε σύμβουλος του Τζεφ Κένετ από το 1992 έως το 1996 καθώς και σύμβουλος του Φιλ Χάνιγουντ.
Ο ίδιος μετά την υπουργοποίησή του δήλωσε στο «Νέο Κόσμο» ότι η κυβέρνηση του Τεντ Μπέιλιου θα τιμήσει όλες τις δεσμεύσεις της.

Μεταξύ άλλων υπογράμμισε ότι:

* Από του χρόνου θα αυξηθεί η επιδότηση για τους μαθητές που μαθαίνουν ελληνικά σε Σαββατιανά και απογευματινά σχολεία.
* Η κυβέρνηση Τέντ Μπέιλιου θα τιμήσει την δέσμευση των Εργατικών και θα διαθέσει τα δυο εκατομμύρια δολάρια για το Ελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο που θέλει να δημιουργήσει η Κοινότητα Μελβούρνης.
* Θα διατεθεί ένα εκατομμύριο δολάρια για την ανάπλαση της ελληνικής γειτονιάς του Όκλι, Eaton Mall και επί πλέον θα δοθούν 100.000 δολάρια μετά την ολοκλήρωση των έργων για την διεξαγωγή Ελληνικού Φεστιβάλ εκεί.
* Θα δοθούν 100.000 δολάρια στην Κυπριακή Κοινότητα για να εορτάσει τα 80χρονά της.

πηγή : http://neoskosmos.com

PostHeaderIcon Ταξιάρχης: Το χωριό των Χριστουγέννων


Στον Ταξιάρχη Χαλκιδικής παράγεται το 65% των φυσικών χριστουγεννιάτικων ελάτων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Πέτρος Στεφανής

«Τις μέρες αυτές στο χωριό μας, τον Ταξιάρχη της Χαλκιδικής, έχει μείνει μόνο ο “άμαχος” πληθυσμός, τα γυναικόπαιδα. Σχεδόν όλοι οι άντρες έχουμε κατέβει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Για είκοσι μέρες, μέχρι και την παραμονή των Χριστουγέννων ξεσπιτωνόμαστε για να πουλήσουμε τα έλατά μας...».

Το ορεινό χωριό τους ερήμωσε, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, από τις αρχές του μήνα. Θα ξαναζωντανέψει και πάλι λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, τότε που όλοι μαζί οι κάτοικοί του θα το γλεντήσουν. Στις πλαγιές του Χολομώντα, σε 650 υψόμετρο, τρία τέταρτα δρόμο από τη Θεσσαλονίκη, ο Δεκέμβρης είναι παραδοσιακά ο μήνας της αγωνίας για τους 1.300 Ταξιαρχιώτες: 90% του μόνιμου πληθυσμού περιμένουν να κάνουν «ταμείο»- να ενισχύσουν το εισόδημά τους, ως ελατοπαραγωγοί.


«Ελπίζουμε και φέτος ο κόσμος να προτιμήσει το φυσικό έλατο, έναντι του πλαστικού. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχουμε μιαν ανοδική πορεία, μικρή μεν αλλά σταθερή. Πάμε κάθε χρόνο και καλύτερα, πέρυσι όλοι μαζί πουλήσαμε γύρω στα 40.000 δέντρα, φέτος είναι δηλωμένα 62.000 στο Δασαρχείο για υλοτομία...» λέει στα «ΝΕΑ» ο 55χρονος Νίκος Παπακωνσταντίνου, πρόεδρος του τοπικού Αγροτικού Συνεταιρισμού και αντιδήμαρχος Πολυγύρου, όπου το χωριό υπάγεται.

Είναι ο άνθρωπος που πιστώνεται τον εύστοχο χαρακτηρισμό που συνοδεύει χρόνια τώρα τον Ταξιάρχη Χαλκιδικής, τον έχει κάνει γνωστό πανελλαδικά και ως «Το χωριό των Χριστουγέννων». «Θεωρώ πως τον αξίζουμε αυτόν τον τίτλο τιμής.

Κι αυτό, γιατί εδώ παράγεται το 65% των φυσικών χριστουγεννιάτικων δέντρων της ελληνικής αγοράς. Προσωπικά, για μένα και τα παιδιά μου, οι φυτείες ελάτης είναι πλέον όχι μόνο οικογενειακή αλλά και παραδοσιακή υπόθεση: ο πατέρας μου ήταν από τους ελάχιστους πρώτους ντόπιους ελατοπαραγωγούς που πείστηκαν, το 1960, από τις προτροπές του τότε δασάρχη του πανεπιστημιακού δάσους Ταξιάρχη- πειραματικού αγρού του ΑΠΘ, να καλλιεργήσουν έλατα, στα πρότυπα ανάλογων πετυχημένων καλλιεργειών του εξωτερικού.

Δεκαπέντε οικογένειες τον άκουσαν, είπαν να δοκιμάσουν την τύχη τους και πειραματίστηκαν. Ώσπου, τη δεκαετία του ΄70, όταν ευδοκίμησαν τα πρώτα αυτά δέντρα, το ενδιαφέρον αυξήθηκε κατακόρυφα. Σήμερα γύρω στις τριακόσιες πενήντα οικογένειεςοι δέκα αποκλειστικά- ασχολούνται με τα κωνοφόρα αυτά. Σε ιδιόκτητους αγρούς, σε 20.000 στρέμματα αγροτικής γης, έχουμε φυτεμένα γύρω στα τέσσερα εκατομμύρια δενδρύλλια ελάτης...» σημειώνει.

«Ένα κόβουμε, δύο φυτεύουμε...»

«Καθένας μας πηγαίνει ο ίδιος και διαθέτει τα έλατά του, με αρκετά έξοδα: πληρώνουμε μεροκάματα σε εργάτες μας, συν 2.000

ευρώ ενοίκιο για να τα εκθέσουμε για ένα εικοσαήμερο σε μια δημοτική πλατεία ή πάρκο στην Αθήνα, άλλα 500 ευρώ για να νοικιάσουμε κι ένα τροχόσπιτο όπου θα μένουμε. Φροντίζουμε να τα δίνουμε σε σωστές τιμές, φέτος ίδιες με τις περσινές, για να μας επιλέγουν οι καταναλωτές. Στο τέλος πια μας απομένει καθαρό κέρδος γύρω στα 15 ευρώ για κάθε έλατο, 1.80-2.50μ. ύψος...», εξηγεί και ο 53χρονος παραγωγός Γιάννης Ξάκης, πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Ταξιάρχη.

«Ένα προς ένα, τα δέντρα μας κόβονται με την επίβλεψη του Δασαρχείου, φέρουν και μολυβδοσφραγίδα-πιστοποίηση. Ένα κόβουμε, δύο φυτεύουμε στα φυτώριά μας, κανένα δεν προέρχεται από το δάσος μας. Πενήντα χρόνια τώρα, φωτιά στον Ταξιάρχη δεν έχει πιάσει, γιατί προστατεύουμε εμείς οι ίδιοι την περιοχή και τις καλλιέργειές μας...».

ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Οι πωλήσεις ελάτων ανεβαίνουν σταθερά:
πέρυσι πούλησαν 40.000, ενώ φέτος είναι δηλωμένα στο Δασαρχείο για κόψιμο 62.000



πηγή : http://ta-anilia.blogspot.com

PostHeaderIcon Σχοινούσα Συνύπαρξη λιμανιού και αρχαίων στο νησί

Λιμάνι που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ακτοπλοΐας αποκτά η Σχοινούσα. Υστερα από την επίλυση του γρίφου μεταξύ προστασίας των αρχαιοτήτων και των αναγκών της σύγχρονης ζωής το έργο της κατασκευής του λιμανιού που είχε μείνει στάσιμο από το 2007 και ταυτόχρονα η διάνοιξη περιφερειακού δρόμου που θα συνδέει τις δύο άκρες του νησιού μπορεί να υλοποιηθεί. Την θετική ως προς το αίτημα απόφαση ελαβε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, αφού ασχοληθηκε επί μακρόν με το θέμα διότι οι αρχαιότητες που έρχονται στο φως σ΄ αυτό το μικρό νησί είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες: Ενας παλαιοχριστιανικός οικισμός συγκεκριμένα, ο οποίος έρχεται σιγά - σιγά στο φως στην μία άκρη του όρμου Λιβάδι όπου και πρόκειται να γίνει το λιμάνι. Υπάρχει όμως και η πιθανότητα ύπαρξης ενάλιων αρχαιοτήτων, καθώς η διερεύνηση που έχει γίνει, δεν θεωρείται είναι πλήρης. 

Ο εντοπισμός των βυζαντινών καταλοίπων ήταν η αιτία της καθυστέρησης του λιμανιού καθώς έβαλε φρένο στο έργο, δεδομένου μάλιστα ότι η αρμόδια 2η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων δεν ήταν σε θέση να προχωρήσει τις ανασκαφές με γοργό ρυθμό, λόγω οικονομικών δυσχερειών. Ηδη όμως έχουν αποκαλυφθεί σπίτια του οικισμού, μέσα στα οποία σώζεται και ο εξοπλισμός τους, δηλαδή εστίες, χύτρες, πιάτα κλπ. Λόγω του πλούτου και της δυναμικής του οικισμού μάλιστα θεωρείται πιθανή η ύπαρξη Επισκοπικού.
Με την απόφαση του ΚΑΣ λοιπόν σώζονται και τα αρχαία _ η ανασκαφή θα συνεχισθεί επί έξι μήνες και εν συνεχεία θα γίνει ανάδειξη των ευρημάτων _ αλλά κατασκευάζεται και το λιμάνι ύστερα από την τροποποίηση των σχεδίων της Νομαρχίας, έτσι που ο μώλος να μην πέφτει επάνω στον οικισμό όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός. Παράλληλα θα γίνει και υποβρύχια αρχαιολογική έρευνα. 

Να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή η Σχοινούσα διαθέτει μεν λιμάνι, έχει όμως χαρακτηρισθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Νομαρχίας Κυκλάδων ως ακατάλληλο γι΄ αυτό και τα πλοία προσδένουν με ευθύνη των πλοιάρχων. Ιδιαίτερα το χειμώνα έτσι, τα προβλήματα είναι τεράστια για τους 150 κατοίκους που διαμένουν στο νησί, το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστό πριν από μερικά χρόνια, λόγω της υπόθεσης αρχαιοκαπηλίας που είχε λάβει μεγάλες διαστάσεις.

πηγή: http://www.tovima.gr

PostHeaderIcon Οταν η τέχνη πουλούσε µόδα


Τα ζωγραφισµένα µε βιοµηχανικά χρώµατα φορέµατα «Pepi Dresses» των ∆ηµοσθένη Κοκκινίδη και Πέπης Σβορώνου, που έκαναν θραύση  διεθνώς το 1959-79, φορέθηκαν και φωτογραφίστηκαν πάνω στο σώµα της Ειρήνης Παπά και µοντέλων για εξώφυλλα ελληνικών και ξένων  περιοδικών
Τα ζευγάρια στην τέχνη και στη ζωή είναι µία από τις ιδανικές σχέσεις. Η Ελλάδα του σήµερα ανακαλύπτει τα καλλιτεχνικά της ζευγάρια.

Λίγες ηµέρες µετά τα εγκαίνια της αναδροµικής έκθεσης «Ελένη Ζογγολοπούλου - Γιώργος Ζογγολόπουλος. Μαζί στη ζωή και την τέχνη» στη ∆ηµοτική Πινακοθήκη Ψυχικού, η κοινή παρουσίαση της δουλειάς των Πέπης Σβορώνου - ∆ηµοσθένη Κοκκινίδη στο Μουσείο Μπενάκη αναδεικνύει τη συνύπαρξη στη ζωή και την καλλιτεχνική παραγωγή.

Πόσο δύσκολο είναι το µαζί; Πώς ο καλλιτέχνης σύζυγος αποδέχεται τη γυναίκα ζωγράφο; Και πώς οι αντιφατικές απόψεις γίνονται δηµιουργικές συζητήσεις; «Υπήρξα θαυµαστής της δουλειάς της. Εχω πει ότι ζωγράφιζε καλύτερα από εµένα. Ηταν πιο ζωγράφος. Ζυµωνόταν µε το χρώµα. Εγώ αποφάσιζα τι θα κάνω. Εκείνη πάλευε για να βγει - αν έβγαινε - το αποτέλεσµα. Χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που έπασχε για τη ζωγραφική. Εγώ δεν είχα πάθος.

Προσπαθούσα να φανώ θεατής της ζωγραφικής µου» λέει ο ∆ηµοσθένης Κοκκινίδης για την Πέπη της ζωής του, καθώς υποδέχεται «ΤΑ ΝΕΑ» στον τόπο διαµονής του στην Παιανία.

Γνωρίζονταν από παιδιά.

Εκείνος, λίγο µεγαλύτερός της, την ξαναβρήκε στη Σχολή Καλών Τεχνών. Το 1959 συναντήθηκαν σε ένα εργαστήρι του Παύλου Μυλωνά στη Λέσβο µελετώντας τη λαϊκή ζωγραφική, την αρχιτεκτονική και τις βυζαντινές τοιχογραφίες. «Η Πέπη στη Σχολή δυσκολευόταν γιατί η αφαιρετικότητά της είχε ένα ποιητικό περιεχόµενο. Το οποίο πολλές φορές οι δάσκαλοι δεν το αντιλαµβάνονται».

Το 1962 ένωσαν επίσηµα τις ζωές τους. Τα πρώτα χρόνια για τους δύο ζωγράφους ήταν δύσκολα. «Η Πέπη, όταν δεν µαγείρευε, ζωγράφιζε στο διαµέρισµά µας στο Κολωνάκι. Είχα αυστηρή κριτική από εκείνη. Αυτό µε βοηθούσε πολύ. Από την πλευρά µου την άφηνα να ζωγραφίζει µόνη της. ∆εν επενέβαινα, παρά µόνο όταν εκείνη ένιωθε έτοιµη. Εγώ ήµουν πιο ορθολογικός και δούλευα µε ψυχραιµία. Εκείνη δούλευε µε το συναίσθηµα. Τα χέρια της ήταν βουτηγµένα στη λαδοµπογιά, έως που έπαθαν τα νύχια της. Μετά το φαΐ συζητούσαµε για ό,τι συνέβαινε στην τέχνη. Ηταν, θα έλεγα, µια φιλοσοφική, αφαιρετική κουβέντα. Παρακολουθούσαµε τι συνέβαινε έξω. Αυτό µας έκανε καλό, γιατί ανταλλάσσαµε απόψεις».

Πάθος και ψυχραιµία. Το δέσιµο του ∆ηµοσθένη και της Πέπης βγήκε προς τα έξω, στο κοινό τους εγχείρηµα της εικοσαετίας 1959-1979: τα ζωγραφιστά φορέµατα. Οταν κατάφεραν να γίνουν παγκοσµίως γνωστοί χάρη σε µια δική τους καινοτοµία. ∆ηµιούργησαν πάνω από 3.000 ζωγραφιστά φορέµατα µε βιοµηχανικά χρώµατα – καθένα µοναδικό και υπογεγραµµένο.

Στο Μουσείο Μπενάκη θα εκτίθενται από απόψε 25 φορέµατα από εκείνη την εποχή τα οποία έτυχε να παραµείνουν στην κατοχή του ζευγαριού. Η τεράστια εµπορική επιτυχία που γνώρισαν αποτυπώνεται σε εξώφυλλα περιοδικών και δηµοσιεύµατα του ελληνικού και διεθνούς Τύπου για τα φορέµατα «Pepi Dresses», που υπέγραφαν και οι δύο.

Ο ∆ηµοσθένης Κοκκινίδης ήταν γεωµετρικός, γραµµικός. Η Πέπη Σβορώνου πιο αφαιρετική και καµπυλόσχηµη. Τα σχέδια πλουτίζονται από την ελληνική παράδοση: µία µπορντούρα βυζαντινή, µία φούστα στολισµένη µε ψευδοκουφικά, µε σχέδια µινωικών σφραγιδόλιθων και µε λαϊκά µοτίβα. Η µοναδικότητά τους χτυπάει στο µάτι διάσηµων κυριών της εποχής: από την Ειρήνη Παπά έως την κοµψή αδελφή της Τζάκι Κένεντι, Λι Ράτζβιλ, οι οποίες φωτογραφίζονται µε αυτά. «Η δουλειά αυτή µας έδωσε δηµιουργική χαρά. Ηταν σαν να ζωγραφίζεις το σώµα κάθε γυναίκας ξεχωριστά», έγραφε η Πέπη Σβορώνου στο δίτοµο λεύκωµά της που παρουσιάστηκε το 2004. ∆ύο µήνες µετά την παρουσίασή του στο Μουσείο Μπενάκη έπαθε βαρύ εγκεφαλικό επεισόδιο ενώ παραθέριζε στη Μήλο. Εκτοτε δεν έχει συνέλθει.


πηγή : http://www.tanea.gr

PostHeaderIcon Πόλεμος για μια αρχαιοελληνική περικεφαλαία!

 
Μια σπάνια και ανεκτίμητης αξίας αρχαιοελληνική περικεφαλαία είναι το μήλον της έριδας μεταξύ Ιταλών και Γερμανών.

Η Ιταλία προσέφυγε σε δικαστήριο του Βερολίνου ζητώντας την επιστροφή μιας αρχαίας ελληνικής περικεφαλαίας, η οποία, σύμφωνα με τις ιταλικές αρμόδιες αρχές, εκλάπη από αρχαιολογικό χώρο στην Ιταλία το 1993.

Η περικεφαλαία είναι διακοσμημένη σύμφωνα με τα πρότυπα του γεωμετρικού ρυθμού, χρονολογείται γύρω στον 7ο με 6ο αιώνα π.Χ. και προέρχεται από ελληνόφωνη εμπορική πόλη, στα νότια παράλια της Ιταλίας.

Η κυβέρνηση της Ρώμης ζητάει την επιστροφή της αρχαίας περικεφαλαίας από την υπεύθυνη υπηρεσία για την οργάνωση και διοίκηση των μουσείων του Βερολίνου και από τους νομικούς, που διαχειρίζονται την περιουσία ενός εκλιπόντος συλλέκτη έργων τέχνης, στην περιουσία του οποίου βρισκόταν και η περικεφαλαία.

Τα περιουσιακά στοιχεία του συλλέκτη, τέθηκαν σε δημοπρασία μετά το θάνατό του και έτσι η Ιταλία κατάφερε να εντοπίσει την περικεφαλαία.

Οι δικαστικές αρχές του Βερολίνου, κατάσχεσαν την περικεφαλαία το 2003, μετά από αίτημα της Ρώμης.

Πηγή : http://www.protothema.gr 

PostHeaderIcon Στη δημοσιότητα η τελευταία συνέντευξη του John Lennon

Τρεις μέρες πριν πεθάνει ο γνωστός καλλιτέχνης είχε δώσει συνέντευξη στο Rolling Stone, αλλά αυτή ποτέ δεν δημοσιεύτηκε. Τριάντα χρόνια μετά το θάνατό του το περιοδικό κυκλοφορεί έχοντας τον Lennon στο εξώφυλλό του και δημοσιοποιώντας την τελευταία του συνέντευξη. Τότε έχει δηλώσει ότι είναι πιθανό να κάνει περιοδεία ξανά με τους Beatles και σχολίαζε την καριέρα του και τα μουσικά πράγματα εκείνη την περίοδο. Σίγουρα πρόκειται για συλλεκτικό τεύχος!


PostHeaderIcon Δεν άκουσα το τηλέφωνο...

Εννέα στους δέκα ανθρώπους αγνοούν σκόπιμα τις τηλεφωνικές κλήσεις από φίλους και μέλη της οικογένειας τους . Αντίθετα όταν τους καλούν... συνάδελφοι ή απλά γνωστοί σηκώνουν αμέσως το ακουστικό! Οι καθηγητές του τμήματος ψυχολογίας από το πανεπιστήμιο Salford ένωσαν τις δυνάμεις τους, προκειμένου να πραγματοποιήσουν τη μελέτη αυτή για λογαριασμό της εταιρίας ανακύκλωσης συσκευών τηλεφώνου Mopay. Ανακάλυψαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό κλήσεων στο κινητό τηλέφωνο προέρχεται από στενούς φίλους και σχεδόν ποτέ δεν βρίσκουν ανταπόκριση! Η δικαιολογία που συναντάται συχνά πυκνά είναι γνωστή σε όλους: 

Δεν άκουσα τη κλήση. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν τις υποψίες όλων μας, όταν επιμένουμε να καλούμε και απαντά ο τηλεφωνητής. Σύμφωνα λοιπόν με τις απαντήσεις που δόθηκαν, οι περισσότερες κλήσεις απορρίπτονται, διότι χρειάζεται να δαπανηθεί περισσότερος χρόνος και όρεξη για την προσέγγιση των φίλων, παρά για τους γνωστούς και συνεργάτες. 

Συνήθως την κακή αυτή συνήθεια συνοδεύουν οι τύψεις και οι ενοχές, που κάνουν χώρο για τις δικαιολογίες που θα <<προστατέψουν>> την αγενή κίνηση. Εκπρόσωπος της εταιρείας, διαβάζοντας αναλυτικά τα ευρήματα της μελέτης προσέθεσε: Όλοι είμαστε με ένα ψέμα στο στόμα όπως έχετε καταλάβει. Αντιδράμε λαμβάνοντας υπόψη μόνο τον ευατό μας και κανέναν άλλον. Δεν μας απασχολεί πως θα αισθανθεί ο άλλος και τι θα σκεφτεί. Όταν αντιληφθούμε πως κάναμε κάποια βλακεία, προσπαθούμε να ρίξουμε στάχτη στα μάτια. Μια από τις πιο ακραίες δικαιολογίες που άκουσα ήταν η εξής: Δεν μπορώ να μιλήσω.
Κάνω τραμπολίνο και πηδώ συνέχεια. Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να το πίστεψε το άτομο που βρισκόταν στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου! 

Το ΤΟΡ 10 των δικαιολογιών: 

1. Δεν άκουσα τη κλήση.
2. Οδηγούσα και δεν μπορούσα να το σηκώσω.
3. Δεν έβρισκα το τηλέφωνο.
4. Ήμουν σε σύσκεψη.
5. Πάτησα λάθος κουμπί.
6. Ήμουν στο μπάνιο.
7. Δεν αναγνώρισα το νούμερο.
8. Δεν ήμουν σε διάθεση.
9. Ήταν πολλά άτομα μπροστά και δεν μπορούσα να μιλήσω άνετα.
10. Προσωπικές περιπτύξεις 

πηγή : http://www.focus-on.gr

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow my blog with bloglovin