Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

PostHeaderIcon Θερμοσίφωνας- «βόμβα» κατέστρεψε σπίτι


Η αφηρημάδα συχνά στοιχίζει ακριβά κι αυτό το κατάλαβαν για τα καλά τα μέλη μιας οικογένειας στην Ημαθία, όταν βρέθηκαν… ξεσπιτωμένα μέσα στη μαύρη νύχτα, εξ αιτίας της πυρκαγιάς που προκάλεσε ο θερμοσίφωνας τον οποίο είχαν ξεχάσει αναμμένο όταν έφυγαν!



Για καλή τους τύχη, πάντως, έλειπαν όλοι οι κάτοικοι του σπιτιού στο Νεόκαστρο Ημαθίας, όταν ο ξεχασμένος θερμοσίφωνας δεν άντεξε άλλο την υπερθέρμανσή του και εξερράγη σαν… βόμβα, σηκώνοντας στο πόδι ολόκληρη την γύρω περιοχή! Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, η οροφή της μονοκατοικίας μέσα από την οποία… πέρασε ο θερμοσίφωνας τυλίχτηκε στις φλόγες!

Η πυρκαγιά τύλιξε την σκεπή και ένα από τα δωμάτια του σπιτιού, που είχε φουντώσει για τα καλά ώσπου να φτάσουν οι άνδρες της Πυροσβεστικής από την Βεργίνα και να περιορίσουν την φωτιά. Ωστόσο, το σπίτι έγινε… καλοκαιρινό αφού η σκεπή καταστράφηκε ολοσχερώς, ενώ σε όλα τα δωμάτια υπέστη σημαντικές ζημιές τόσο από την έκρηξη, όσο και από το… νερό που χρησιμοποιήθηκε για την κατάσβεση!





Πηγή

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow by Email

Follow my blog with bloglovin