Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
-
▼
Ιουλίου
(
564
)
-
▼
Ιουλ 27
(
27
)
- Μέλι, το θαυματουργό
- Site που συγκρίνει κόστος ζωής μεταξύ πόλεων σε re...
- Πόλεμος στο διαδίκτυο μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ
- ΕΖΕΛ: ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ
- Κε διευθυντά, απορρίπτεσθε...
- Apple: To iPhone 5 αποκαλύπτεται σύμφωνα με νέα σ...
- Έτοιμοι να εγκαταλείψουν το Facebook εκατομμύρια χ...
- Πουλήθηκαν τελικά τα κινηματογραφικά δικαιώματα τη...
- Σχέδιο εναπόθεσης ραδιενεργών αποβλήτων
- ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΔΙΣ. ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΑΡΑΔΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
- Τέλος ο συναγερμός για το E.Coli
- Παραχώρηση κυριαρχίας στην ΕΕ για τους υπερχρεωμέν...
- Η αφιέρωση των U2 στην Amy Winehouse
- Ο μεγάλος σύμμαχος κατά του καρκίνου
- Κάμερες χάι φυλακίσεων
- Το «μαύρο άλογο» της Θεσσαλονίκης
- Μητέρα και τρία παιδιά θύμα της μαφίας της παραλία...
- Google+: Πάνω από 20 εκατ. χρήστες τον πρώτο μήνα
- Εν μέσω καταδίωξης και πυρών βρέθηκε ο Γ. Καρατζαφ...
- Έτοιμη να βοηθήσει η Γαλλία
- Η S&P αναμένει δεύτερο 'κούρεμα' του ελληνικού χρέ...
- Μαμά σήμερα να μαγειρέψεις: Ντομάτες γεμιστές με π...
- Το ζώδιο σας σήμερα Τετάρτη 27 Ιουλίου
- Καταστρεπτική καλησπέρα σας!
- Σαν σήμερα
- Γενική πρόγνωση καιρού για Τετάρτη 27/07/2011
- Καλημέρα δυνατά!
-
▼
Ιουλ 27
(
27
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
Ιουλίου
(
564
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011
Το «μαύρο άλογο» της Θεσσαλονίκης
12:50 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
Geo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Διθυραμβικά σχόλια από εκφωνητές και κριτές και πρωτιά στο αγώνισμα της επιτάχυνσης έλαβε το όχημα που κατασκεύασε η ομάδα του ΑΠΘ. Κατέκτησε επίσης την 8η θέση ανάμεσα σε 91 συμμετοχές, που ορισμένες είχαν υποστήριξη μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών
Η ομάδα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης μπροστά στο «μαύρο άλογο», όπως ονόμασαν οι Αγγλοι εκφωνητές το αγωνιστικό όχημα |
Μαζεύει βραβεία το "μαύρο άλογο" της Θεσσαλονίκης. Το μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου κέρδισε την 1η θέση στο αγώνισμα της επιτάχυνσης και την 8η ανάμεσα σε 91 συμμετοχές, στον διεθνή διαγωνισμό Formula Student, που έγινε πριν από λίγες μέρες στην πίστα του Silverstone στην Αγγλία.
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο άφησε πίσω του ομάδες από άλλα πανεπιστήμια και σχολές, που είχαν την υποστήριξη μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών και πολλαπλάσιο προϋπολογισμό, ενώ επιπλέον τα μέλη τους είχαν εμπειρία σε πίστες-λιμνοθάλασσες.
"Ημασταν σίγουροι για το αποτέλεσμα, γιατί το αυτοκίνητό μας ήταν άρτιο τεχνικά και αγωνιστικά. Δεν φανταζόμασταν όμως ότι έπρεπε να τρέξουμε σε πίστες με πολύ νερό, αφού όλες τις μέρες των αγώνων έβρεχε καταρρακτωδώς και η θερμοκρασία δεν ξεπέρασε τους 10 βαθμούς Κελσίου.
Ακόμα κι έτσι ωστόσο η αίσθηση να ανεβαίνει η αδρεναλίνη στα ύψη και να κερδίζεις σε αγώνα, είναι μοναδική", είπε στο "Εθνος" ο αρχηγός της ομάδας, φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ., Μανώλης Φαντέλ.
Η ομάδα Formula Student του Α.Π.Θ. ανεβαίνει σταθερά στο βάθρο των επιτυχιών. Το 2008 ήταν στη 18η θέση, ανάμεσα σε 80 συμμετοχές, πέρσι στην Ιταλία, λόγω μιας ατυχίας, έπεσε στην 24η θέση μεταξύ 52 συμμετοχών και φέτος μπήκε στη δεκάδα, καταλαμβάνοντας την 8η θέση, με 556 πόντους.
Παράλληλα και με πολλή χαρά τα μέλη της ελληνικής αποστολής πήραν το πρώτο βραβείο για το αγώνισμα της επιτάχυνσης, καθώς το "μαύρο άλογο", όπως ονόμασαν το αυτοκίνητο οι Αγγλοι εκφωνητές, κατάφερε να διανύσει σε ελάχιστο χρόνο τα 75 μέτρα της διαδρομής.
"Το "μαύρο άλογο" είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο του διαγωνισμού", είπε από μικροφώνου ο εκφωνητής, αναγγέλλοντας το μονοθέσιο με αριθμό 39 από τη Θεσσαλονίκη, το οποίο χειροκροτούσαν με δύναμη οι φοιτητές του Α.Π.Θ.
"Η καλή μας πορεία φάνηκε από την αρχή, αφού το αυτοκίνητό μας πέρασε με ευκολία και πολύ θετικά σχόλια τον λεπτομερή, εξονυχιστικό τεχνικό έλεγχο, παίρνοντας έτσι το εισιτήριο για τα δυναμικά αγωνίσματα. Σειρά είχαν μετά τα στατικά αγωνίσματα, με την ομάδα μας να παρουσιάζει το μονοθέσιο σε κριτές και να αποσπά μεγάλους βαθμούς για τον σχεδιασμό, την κοστολόγηση και την εμπορική παρουσίαση", μας είπε ο Μ. Φαντέλ.
Το "μαύρο άλογο" βαθμολογήθηκε σχεδόν με άριστα και στα τρία στατικά αγωνίσματα. Οταν ήρθε η ώρα για τα δυναμικά αγωνίσματα, η ελληνική αποστολή πέρασε ένα ολόκληρο βράδυ συζητώντας για το πώς θα τα έβγαζαν πέρα με τις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Χρειάστηκε να αλλάξουν λάστιχα και οι οδηγοί να είναι προσηλωμένοι στο ολισθηρό οδόστρωμα, αλλά και πάλι τα κατάφεραν.
Το "μαύρο άλογο" δεν τους διέψευσε και πέρασε με επιτυχία όλες τις δοκιμασίες.
ΜΑΡΙΑ ΡΙΤΖΑΛΕΟΥ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου