Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
-
▼
Ιουνίου
(
1045
)
-
▼
Ιουν 10
(
41
)
- Βραζιλία: Ένα σπίτι με ξεχωριστή αρχιτεκτονική!
- ώρα για καρπούζι!
- Παγκόσμια Ημέρα του Εθελόντη Αιμοδότη
- Πότε φέρνει ευτυχία το χρήμα;
- Στο σφυρί τα γράμματα της Dianna
- Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο μάχονται για την Ευρωπαϊκ...
- Τα επόμενα γραφεία της Apple θα είναι σαν «διαστημ...
- Μια ηρωίδα της ολλανδικής αντίστασης εναντίον των ...
- Λέσχη Bilderberg: Μυστικότητα και σενάρια συνωμοσίας
- Ο Πειραιάς ήταν νησί και ενώθηκε με την Αττική
- Η Χίλαρι Κλίντον στην προεδρία της Παγκόσμιας Τράπ...
- Δασκάλα φίμωσε μαθητές με κολλητική ταινία επειδή ...
- Στην Κύπρο σήμερα η Ολυμπιακή Φλόγα των Special Ol...
- Γονείς πρότειναν την οκτάχρονη κόρη τους, για να μ...
- Υποτιθέμενη η γενοκτονία των Ποντίων!
- Επιχείρηση - σκούπα στην Ηγουμενίτσα για τους λαθρ...
- Ξεχάστε τα ταξί που ξέρατε
- Λαμία: Συνελήφθη 18χρονος για βιασμό και αποπλάνησ...
- Προτείνουν «πράσινη» Συγγρού
- Στρατιώτες καθάρισαν 7 παραλίες της Σάμου
- Γενικό ξεπούλημα της Ελλάδας για “μια χούφτα” ευρώ...
- Δεκτοί μόνο όσοι μιλάνε αγγλικά
- Τουρκία: Πόλεμος στον κυβερνοχώρο
- Μαζική έξοδος Σύρων προσφύγων στην Τουρκία
- Πώς θα επιλέξετε το πιο φρέσκο ψάρι;
- Χωρίς ζωντανά προγράμματα και σήμερα η ιδιωτική τη...
- «Δεν είμαι κράκερ. Η Amazon μού έστελνε εμβάσματα»
- Καβάλα: Έψαχναν διαμάντια σε εκκλησία με την βοήθε...
- Θεραπεία της παχυσαρκίας με... νικοτίνη
- Μια στις έξι φοιτήτριες δηλώνει ότι έχει πέσει θύμ...
- Χάκερς χτύπησαν και τη Citigroup
- ΓΕΡΜΑΝΙΑ : Κρατούσαν αιχμάλωτη 20χρονη ως ..σκλάβα
- Wikileaks: Ηθελαν να μπλοκάρουν το δάνειο ΔΝΤ στην...
- Τι κόβεται σε συντάξεις, επιδόματα - Νέες εισφορές
- Ινδία: δέκα αστυνομικοί νεκροί, τρεις τραυματίες σ...
- Απάτη ύψους 1 εκατ. ευρώ στο ΙΚΑ Λιβαδειάς
- Καταστρεπτική Καλημέρα... :P
- μαμά σήμερα να μαγειρέψεις : Πέρκα φιλέτο με πατάτ...
- Το ζώδιο σας σήμερα Παρασκευή 10 Ιουνίου
- Σαν σήμερα...
- Καλημέρα λέμεεεεεε
-
▼
Ιουν 10
(
41
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
Ιουνίου
(
1045
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011
Προτείνουν «πράσινη» Συγγρού
12:00 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Στο νέο Ρυθµιστικό Σχέδιο της Αθήνας, οι αστικοί αυτοκινητόδροµοι δεν έχουν προτεραιότητα, γι’ αυτό και οι ερευνητές τριών αρχιτεκτονικών σχολών προτείνουν µία διαφορετική Λεωφόρο.
Παρεµβάσεις κατά µήκος της Λεωφόρου Συγγρού µε στόχο να µετατραπεί από κλειστός αυτοκινητόδροµος σε αστική λεωφόρο που θα συνδέει τις γύρω περιοχές – Ν. Σµύρνη και Καλλιθέα – και θα ανοίγει την Αθήνα στη θάλασσα. Αυτό προτείνουν οι ερευνητές 3 αρχιτεκτονικών σχολών (ΕΜΠ, Παρισιού – La Vilete –και Στρασβούργου), οι οποίοι παρουσίασαν χθες την πρότασή τους µαζί µε τον πρόεδρο του Ρυθµιστικού Σχεδίου της Αθήνας Γιάννη Πολύζο.
Ωστόσο, όπως ξεκαθάρισε, «η πρόταση αυτή δεν είναι δεσµευτική αλλά αντανακλά τις σύγχρονες πολεοδοµικές τάσεις».
Αλλωστε, σύµφωνα µε τους ερευνητές, στο νέο Ρυθµιστικό Σχέδιο της Αθήνας οι αστικοί αυτοκινητόδροµοι δεν έχουν προτεραιότητα.
Οι παρεµβάσεις αφορούν, κατά κύριο λόγο, τη µείωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων – κατά τµήµατα το όριο να είναι 50 χιλιόµετρα – , τον περιορισµό του οδικού χώρου – µε στόχο την ανάκτηση δηµόσιου χώρου για τους πεζούς –, φυτεύσεις και κατάργηση των ανισόπεδων κόµβων.
Στόχος είναι η συνύπαρξη αυτοκινήτων, δηµόσιας συγκοινωνίας, πεζών και ποδηλάτων. Ειδικότερα, σύµφωνα µε την πρόταση, υπάρχουν 3 ενότητες παρεµβάσεων.
Η πρώτη αφορά το τµήµα µεταξύ Ολυµπιείου και της περιοχής του κόµβου Καλλιρρόης.
Εδώ προτείνεται, µεταξύ άλλων, ο περιορισµός του οδικού χώρου κατά µία λωρίδα κυκλοφορίας, έτσι ώστε η Συγγρού να λειτουργεί ως έχει για το ρεύµα καθόδου και µε 1 λωρίδα Ι.Χ. συν 1 λωρίδα για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο ρεύµα ανόδου.
Ακόµη, προτείνεται η λειτουργική υποβάθµιση της Συγγρού µέσω εγκατάστασης φαναριών και επιφανειακών διαβάσεων πεζών.
Η δεύτερη ενότητα αφορά τον κόµβο ∆αβάκη. Προτείνεται, µεταξύ άλλων, η κατάργηση της ανισόπεδης συµβολής και ο περιορισµός του οδικού χώρου κατά 1 λωρίδα εκατέρωθεν έτσι ώστε η Συγγρού να λειτουργεί και για τα δύορεύµατα µε 2 λωρίδες κυκλοφορίας Ι.Χ. και 1 λωρίδα για ΜΜΜ.
Οπως επισηµαίνεται στην έκθεση, ο κόµβος της ∆αβάκηαντιµετωπίστηκε κατά προτεραιότητα σε σχέση «µε άλλες ελλείπουσες συνδέσεις της Νέας Σµύρνης και της Καλλιθέας διά µέσου της Συγγρού, πουθα µπορούσαν να αναζητηθούν στις συµβολές µε τη Λεωφόρο Αµφιθέας και τη Λάµπρου Κατσώνη, καθώς και στην περιοχή των συµβολών µε το ζεύγος Αιγαίου - Χαροκόπου και Εφέσου - Αγ. Πάντων».
Η τρίτη ενότητα αφορά την περιοχή του Φαληρικού ∆έλτα. Οι παρεµβάσεις, κυρίως, αφορούν την κατάργηση των ανισόπεδων διαµορφώσεων στη συµβολή της Συγγρού µε τη Λεωφόρο Ποσειδώνος και τη δηµιουργία ενός δηµόσιου χώρου – περίπου 4 στρεµµάτων – πολλαπλών χρήσεων στην περιοχή του νέου κόµβου που θα λειτουργεί συµπληρωµατικά µε τις δραστηριότητες που θα αναπτύσσονται στο ∆έλτα Παλαιού Φαλήρου.
Οι ερευνητές θεωρούν ότι «κυκλοφοριακά η πρόταση είναι συµβατή µε τις κατευθύνσεις του νέου Ρυθµιστικού για τη Λεωφόρο Ποσειδώνος, της οποίας προβλέπεται – όπως αναφέρουν – η λειτουργική υποβάθµιση ώστε να αποκατασταθεί η σχέση των παραλιακών περιοχών κατοικίας µε την ακτή σε όλο το µήκος της, από το Νέο Φάληρο µέχρι τη Γλυφάδα».
Παρεµβάσεις κατά µήκος της Λεωφόρου Συγγρού µε στόχο να µετατραπεί από κλειστός αυτοκινητόδροµος σε αστική λεωφόρο που θα συνδέει τις γύρω περιοχές – Ν. Σµύρνη και Καλλιθέα – και θα ανοίγει την Αθήνα στη θάλασσα. Αυτό προτείνουν οι ερευνητές 3 αρχιτεκτονικών σχολών (ΕΜΠ, Παρισιού – La Vilete –και Στρασβούργου), οι οποίοι παρουσίασαν χθες την πρότασή τους µαζί µε τον πρόεδρο του Ρυθµιστικού Σχεδίου της Αθήνας Γιάννη Πολύζο.
Ωστόσο, όπως ξεκαθάρισε, «η πρόταση αυτή δεν είναι δεσµευτική αλλά αντανακλά τις σύγχρονες πολεοδοµικές τάσεις».
Αλλωστε, σύµφωνα µε τους ερευνητές, στο νέο Ρυθµιστικό Σχέδιο της Αθήνας οι αστικοί αυτοκινητόδροµοι δεν έχουν προτεραιότητα.
Οι παρεµβάσεις αφορούν, κατά κύριο λόγο, τη µείωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων – κατά τµήµατα το όριο να είναι 50 χιλιόµετρα – , τον περιορισµό του οδικού χώρου – µε στόχο την ανάκτηση δηµόσιου χώρου για τους πεζούς –, φυτεύσεις και κατάργηση των ανισόπεδων κόµβων.
Στόχος είναι η συνύπαρξη αυτοκινήτων, δηµόσιας συγκοινωνίας, πεζών και ποδηλάτων. Ειδικότερα, σύµφωνα µε την πρόταση, υπάρχουν 3 ενότητες παρεµβάσεων.
Η πρώτη αφορά το τµήµα µεταξύ Ολυµπιείου και της περιοχής του κόµβου Καλλιρρόης.
Εδώ προτείνεται, µεταξύ άλλων, ο περιορισµός του οδικού χώρου κατά µία λωρίδα κυκλοφορίας, έτσι ώστε η Συγγρού να λειτουργεί ως έχει για το ρεύµα καθόδου και µε 1 λωρίδα Ι.Χ. συν 1 λωρίδα για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο ρεύµα ανόδου.
Ακόµη, προτείνεται η λειτουργική υποβάθµιση της Συγγρού µέσω εγκατάστασης φαναριών και επιφανειακών διαβάσεων πεζών.
Η δεύτερη ενότητα αφορά τον κόµβο ∆αβάκη. Προτείνεται, µεταξύ άλλων, η κατάργηση της ανισόπεδης συµβολής και ο περιορισµός του οδικού χώρου κατά 1 λωρίδα εκατέρωθεν έτσι ώστε η Συγγρού να λειτουργεί και για τα δύορεύµατα µε 2 λωρίδες κυκλοφορίας Ι.Χ. και 1 λωρίδα για ΜΜΜ.
Οπως επισηµαίνεται στην έκθεση, ο κόµβος της ∆αβάκηαντιµετωπίστηκε κατά προτεραιότητα σε σχέση «µε άλλες ελλείπουσες συνδέσεις της Νέας Σµύρνης και της Καλλιθέας διά µέσου της Συγγρού, πουθα µπορούσαν να αναζητηθούν στις συµβολές µε τη Λεωφόρο Αµφιθέας και τη Λάµπρου Κατσώνη, καθώς και στην περιοχή των συµβολών µε το ζεύγος Αιγαίου - Χαροκόπου και Εφέσου - Αγ. Πάντων».
Η τρίτη ενότητα αφορά την περιοχή του Φαληρικού ∆έλτα. Οι παρεµβάσεις, κυρίως, αφορούν την κατάργηση των ανισόπεδων διαµορφώσεων στη συµβολή της Συγγρού µε τη Λεωφόρο Ποσειδώνος και τη δηµιουργία ενός δηµόσιου χώρου – περίπου 4 στρεµµάτων – πολλαπλών χρήσεων στην περιοχή του νέου κόµβου που θα λειτουργεί συµπληρωµατικά µε τις δραστηριότητες που θα αναπτύσσονται στο ∆έλτα Παλαιού Φαλήρου.
Οι ερευνητές θεωρούν ότι «κυκλοφοριακά η πρόταση είναι συµβατή µε τις κατευθύνσεις του νέου Ρυθµιστικού για τη Λεωφόρο Ποσειδώνος, της οποίας προβλέπεται – όπως αναφέρουν – η λειτουργική υποβάθµιση ώστε να αποκατασταθεί η σχέση των παραλιακών περιοχών κατοικίας µε την ακτή σε όλο το µήκος της, από το Νέο Φάληρο µέχρι τη Γλυφάδα».
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου