Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011

PostHeaderIcon E-mail τέλος, ζήτω το texting!






Αν αισθάνεστε «µέσα στα πράγµατα» επειδή έχετε εξοικειωθεί µε το ηλεκτρονικό ταχυδροµείο και τσεκάρετε πλέον καθηµερινά το inbox σας, τότε µάλλον θαπρέπει να τοξανασκεφτείτε. Η νέα τάση που επικρατεί παγκοσµίως θέλει το e-mail να µπαίνει – οριστικά; – στην άκρη και τη θέση του ναπαίρνει το λεγόµενο texting, δηλαδή η αποστολή µηνυµάτων µέσω κινητών, υπηρεσιών instant messaging, όπως το MSN και το Skype, αλλάκαι µέσω του facebook. 



Η on-line επικοινωνία µέσω υπολογιστών ή φορητών συσκευών γνωρίζει αλµατώδη άνοδο, την ίδια στιγµή που το e-mail θεωρείται από µια µεγάλη µερίδα χρηστών ξεπερασµένος τρόπος επικοινωνίας. 



Σήµερα οι νέοι αναζητούν τους φίλους τους ως εξής:πρώτα τους στέλνουν SMS, στη συνέχεια προσπαθούν να τους βρουν µέσω instant messaging, αν και πάλι δεν απαντήσουν, τους κάνουν αναπάντητη κλήση και, στην εσχάτη των περιπτώσεων, τους στέλνουν e-mail. 



Σύµφωνα µε την ComScore, την εταιρεία που µετρά την κίνηση στο ∆ιαδίκτυο, εκατοµµύρια χρήστες εγκατέλειψαν το e-mailµέσα στο 2010. ∆εν είναι τυχαίο ότι η πλειονότητά τους ήταν κάτω των 25 ετών. Στις Ηνωµένες Πολιτείες ο αριθµός των ενεργών χρηστών ηλεκτρονικού ταχυδροµείου, όπως το Yahoo! και το Hotmail, υποχώρησε κατά 6% τον περασµένο ∆εκέµβριο σε σχέση µε τον Νοέµβριο του 2009. Μάλιστα, στις ηλικίες από 12 έως 17 ετών το ποσοστό της µείωσης άγγιξε το 18% (µόνο το Gmail ήταν κερδισµένο, σηµειώνοντας άνοδο κατά 10%). 



Ταυτόχρονα, αυξήθηκε θεαµατικά η χρήση υπηρεσιώνinstant messaging, η αποστολή SMS και η ανταλλαγή µηνυµάτωνµέσω του facebook (σήµερα ανταλλάσσονται 4 δισ. µηνύµατα την ηµέρα!). 



Το πρόβληµα µε το e-mail, λένε όσοι το «εγκατέλειψαν», είναι ότι προϋποθέτει µια κουραστική και µακρά διαδικασία: να συνδεθείς στον λογαριασµό σου, να επιλέξεις το πεδίο «Σύνθεση µηνύµατος», να πληκτρολογήσεις το θέµα και στη συνέχεια να στείλεις το ηλεκτρονικό γράµµα, το οποίο «κινδυνεύει» να διαβαστεί ώρες ή µέρες µετά. 



Παραπονιούνται, επίσης, ότι το e-mail τούς «σπάει τα νεύρα» κυρίως λόγω του τεράστιου όγκου των µηνυµάτων spam. Και προσθέτουν στα µειονεκτήµατα ότι δεν µπορούν να γνωρίζουν αν έχει παραληφθεί το µήνυµα που έχουν στείλει. 



Αντίθετα, το instant messaging και τα µηνύµατα στο facebook διασφαλίζουν ότι θα δεχθούν µηνύµατα µόνο από όσους οι ίδιοι έχουν επιλέξει να συνοµιλούν (δηλαδή από τις «επαφές» τους). Ταυτόχρονα, γνωρίζουν πότε ένας χρήστης είναι on-line και µπορούν να περιµένουν απάντηση µέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. 



Τα SMS και το on-line messaging «είναι τόσο γρήγορα, που µερικές φορές παίρνω απάντηση πριν καν αφήσω το τηλέφωνο από τα χέρια µου. Αντιθέτως, το e-mail είναι χάλια!», περιγράφει εύγλωττα στην εφηµερίδα «The New York Times» η 17χρονη Λένα Τζένι από την Καλιφόρνια. 



Ανταποκρινόµενο στη νέα πραγµατικότητα, το facebook ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα δηµιουργήσει µια νέα γενιά µηνυµάτων, που θα µοιάζουν λιγότερο µε e-mail και περισσότερο µε SMS. 



Η υπηρεσία θα επιτρέπει στους χρήστες να λαµβάνουν µηνύµατα και SMS σε δύο διαφορετικά inbox: στο πρώτο θα επικοινωνούν µε τις «επαφές» τους και στο δεύτερο µε όλους τους υπόλοιπους (µε e-mail της µορφής user@facebook.com). 



Στη νέα υπηρεσία δεν θα υπάρχει πεδίο µε το θέµατου µηνύµατος, καθώς τα στελέχη του facebook παρατήρησαν ότι σχεδόν κανείς δεν έγραφε θέµα. 



«Το µέλλον των µηνυµάτων είναι real time. Τώρα ευνοείται η άµεση, χωρίς τυπικότητες επικοινωνία. Το µέσο δεν είναι το µήνυµα. Το µήνυµα είναι το µήνυµα!», δηλώνει ο Αντριου Μπόσγουορθ, στέλεχος του facebook. 



Ο Ντέιβιντ ΜΑΚΝΤΆΟΥΕΛ, ανώτερο στέλεχος τηςYahoo!, παραδέχθηκε ότι η εταιρεία του επιχειρεί στροφή προς άλλα εργαλεία επικοινωνίας. Το e-mail της Yahoo! έχει προσθέσει ήδη λειτουργίες chat και γραπτών µηνυµάτων. 



Το ίδιο και τοGmail, το οποίο επιπρόσθετα προσφέρει τηλεφωνικές κλήσεις. «Το Gmail δεν είναι σήµερα µόνο e-mail. Είναι βιντεοκλήσεις, γραπτά µηνύµατα, instant messaging και τηλεφωνήµατα», τονίζει ο Μάικ Νέλσον, εκπρόσωπος της Google. 



Ο Τζέιµς Κατζ, διευθυντής του Κέντρου Κινητών Επικοινωνιών Σπουδών στο Πανεπιστήµιο Rutgers, υποστηρίζει ότι αυτό που ζούµε δεν είναι ο θάνατος του e-mail, αλλά η υποβάθµισή του λόγω της εµφάνισης νέων επιλογών επικοινωνίας. 

Πηγή: tanea.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow by Email

Follow my blog with bloglovin