Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
-
▼
Ιανουαρίου
(
1371
)
-
▼
Ιαν 06
(
22
)
- Ανταρκτική: Ακυρώθηκαν πτήσεις, λόγω ζέστης
- H Κομισιόν “ψάχνει” την Google: Καταγγελίες για πι...
- Ο άστεγος με την βελούδινη φωνή!
- Πρεμιέρα για το νέο Kia Picanto
- Η πρώτη πρόταση γάμου μέσω... Groupοn!
- Δεκάχρονη ανακάλυψε supernova
- Ένας καφές προκάλεσε… αεροπειρατεία
- ΗΠΑ και Ισραήλ οι νέοι «εχθροί» για τους Τούρκους
- 30+1 πράγματα που θέλουν να πουν οι άντρες στις γυ...
- All-In-One PCs χωρίς τροφοδοσία ρεύματος
- Το Google Apps δίνει στα σχολεία «ηλεκτρονικό προα...
- Rankin: Το πορτρέτο ενός φωτογράφου
- Πρακτικές συμβουλές σε περιόδους κακοκαιρίας
- Χάρτες νησιών με χαμένους θησαυρούς!
- E-mail τέλος, ζήτω το texting!
- BBC: Οι κίνδυνοι του στοματικού σεξ σε νέο ντοκιμα...
- Πως το Κρεμλίνο δαμάζει το Ιντερνετ
- Android 3.0 ειδικά κατασκευασμένο για Tablets
- Πάμε μια βόλτα στο... φεγγάρι;
- Θα πληρώνουμε διόδια μέσω βενζίνης
- Γενική πρόγνωση καιρού για Πέμπτη 06/01/2011
- Βασικά.... καλησπέρα σας!
-
▼
Ιαν 06
(
22
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011
Πρακτικές συμβουλές σε περιόδους κακοκαιρίας
2:40 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
Geo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί
Εκτός από τον προγραμματισμένο, τακτικό έλεγχο, που υποδεικνύει ο κατασκευαστής κάθε αυτοκινήτου προκειμένου αυτό να διατηρείται αξιόπιστο και ασφαλές, σε περιόδους κακοκαιρίας είναι απαραίτητος πρόσθετος έλεγχος στα παρακάτω σημεία, προκειμένου οι χειμερινές διαδρομές να γίνονται με ασφάλεια και αξιοπιστία χωρίς να επηρεάζεται η κατάσταση του αυτοκινήτου ή/και του οδηγού, αποφεύγοντας κάθε είδους ταλαιπωρία στην καρδιά του χειμώνα...
1.Ελαστικά: Απαραίτητος ο έλεγχος σωστής κατάστασης (πέλμα μεγαλύτερο από τα 1,6 χιλ που ορίζει ο ΚΟΚ) με τις πιέσεις που συνιστά ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Αν κινούμαστε σε περιοχές με κακοκαιρία ή χιόνια, επιλέγουμε λάστιχα ειδικού τύπου (M+S -παντός καιρού ή χιονιού) ανάλογα τις συνθήκες των διαδρομών σας. Αλλάζουμε επίσης τα λάστιχα αν έχουν μεγάλη «ηλικία» δηλ. 4 ή 5 χρόνια.
2. Σύστημα ψύξης κινητήρα: Απαραίτητο το αντιψυκτικό-αντιθερμικό για τη σωστή λειτουργία του κινητήρα και την προφύλαξή του στις χαμηλές θερμοκρασίες. Απαραίτητος επίσης ο πλήρης έλεγχος του συστήματος (κατάσταση ιμάντων, σωληνώσεων και σφικτήρων κά) και ο έλεγχος καλής λειτουργίας του συστήματος θέρμανσης / εξαερισμού.
3. Μπαταρία: Ελέγχουμε τη μπαταρία (το ειδικό βάρος του ηλεκτρολύτη στο συνεργείο σας αν είναι ανοικτού τύπου) για να μπορεί να ανταποκριθεί στο ξεκίνημα στα κρύα χειμωνιάτικα πρωϊνά. Άν έχετε αμφιβολία αλλάξτε τη, διότι η μπαταρία «παραδίδει το πνεύμα της» στο κρύο… απροειδοποίητα!
4. Καθαριστήρες: Ελέγχουμε ότι καθαρίζουν σωστά. Αν όχι αλλάξτε τα μάκτρα τους. Βεβαιωθείτε επίσης ότι στο δοχείο του πλυστικού υγρού υπάρχει αντιψυκτικό.
5. Φώτα: Πρέπει να ελεγχθεί η σωστή τους ρύθμιση, ώστε και να βλέπουμε καλά και να μη «τυφλώνουμε» τους απέναντι. Αν κινούμαστε σε περιοχές με ομίχλη, είναι απαραίτητη η τοποθέτηση διαθλαστικών προβολέων (ομίχλης).
6. Αλυσίδες χιονιού: Πρέπει να τις έχουμε μαζί σας σε κάθε έξοδο, ώστε να μην… «κολλήσουμε» αν βρεθούμε ξαφνικά σε… χιόνια!
Σκόπιμο είναι τέλος να έχουμε μαζί όλα εκείνα τα απαραίτητα «σύνεργα» και βοηθητικά εργαλεία για περιπτώσεις ανάγκης όπως φακό, σχοινί ρυμούλκησης, βοηθητικά καλώδια για «δανεικό ρεύμα» στη μπαταρία, προειδοποιητικό «τρίγωνο» κ.ά. και φυσικά το τηλέφωνο μας σε λειτουργία.
Ενημερωνόμαστε επίσης για τις προβλέψεις- εξελίξεις της περιοχής στην οποία πρόκειται να κινηθούμε είτε από ραδιοφωνικά δελτία, είτε ενημερωνόμαστε από τους τοπικούς σταθμούς διοδίων, τροχαίας κα.
Όταν οδηγούμε με βροχή, χιόνι και πάγο συνίσταται στους οδηγούς να οδηγούν με μικρότερες ταχύτητες, κρατώντας μεγαλύτερες αποστάσεις από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα, χωρίς απότομες κινήσεις και με έγκαιρη προειδοποίηση των άλλων οδηγών της κυκλοφορίας.
Πηγή: newsbeast.gr - auto24.gr
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου