Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
2010
(
804
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
-
▼
Δεκ 19
(
53
)
- Κατακρεουργεί μικρά κουνελάκια και καμαρώνει...
- ''Όποιος ξεχνάει το παρελθόν του είναι καταδικασμέ...
- Οι υπέροχοι και μυστήριοι αριθμοί Fibonacci
- Πώς θα... ξεκλειδώσετε το νέο Taxisnet
- Ο Τάλως
- Ομηρικά Αποφθέγματα
- Δυναμίτη και πυρομαχικά ανακάλυψαν Τούρκοι αστυνομ...
- Βροχές και μποφόρ τη Δευτέρα
- Οι ελληνοτουρκικές σχέσεις από το 1923 έως σήμερα
- XP mode στα Windows 7
- Πως να επαναφέρετε την παλιά σελίδα προφίλ στο Fac...
- Ανεστάλη η αποχή των κρατουμένων από το συσσίτιο
- Φάγαμε μόλυβδο άνευ ελέγχου
- Η συνωμοσία της τροφής
- Ο κρόκος....το χρυσάφι της ελληνικής γης
- Όλο το Twitter στο δίσκο σας
- "Eξυπνότερος" Chrome
- Συνταγές Ομορφιάς με Μέλι
- Mazda MX-5: Νέες πληροφορίες για την 4η γενιά!
- Γκράφιτι στην Eποχή του Σιδήρου
- Η Ροτόντα (Θεσσαλονίκη)
- Ποδοσφαιρική ομάδα “Πόντος”: Απαγχονίστηκαν, για ν...
- Ξένιος Ζεύς: Η φιλοξενία στην Αρχαία Ελλάδα
- Υπέρ της επιστροφής των Μαρμάρων η πρωθυπουργός τη...
- ...διάλειμμα...επ... το νου σας! :P
- Οι απατεώνες κόβουν τώρα και αποδείξεις!
- Πεινασμένοι λήστεψαν περιπτερούχο
- Θυσίασε την καρδιά της κόρης στον Αλλάχ!
- Η προφυλάκιση του συνταγματάρχη-bloger κρίνεται αύ...
- Συνεχίζεται η ταλαιπωρία για τους ταξιδιώτες στη Β...
- ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΧΑΚΕΡ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
- φυλλάδιο «Προς τον Λαό» ...ἀμήν
- Η όμορφη ...Πόλη...
- Πέθανε η μεγάλη ελληνίστρια και ακαδημαϊκός Ζακλίν...
- Google Demo Slam: Απίστευτο Animation video
- Η έδρα του χιούμορ στον εγκέφαλό μας
- Η αστρολογία πίσω από το βιολογικό μας ρολόι
- Πετάει το τζιπ; Πετάει!
- FBI: μια επίθεση χάκερ μπορεί να κοστίζει 500.000 ...
- Καλό Ταξίδι...
- Κύπρος: λαθροθήρες αποδεκατίζουν τα μεταναστευτικά...
- Ήρθε και στην Ελλάδα το Facebook Places
- Η πρωινή γυμναστική «καίει» τα λίπη
- Αν έλειπε απ΄ τον ουρανό μας το φεγγάρι...
- Μαρτσέλο Μαστρογιάνι (Marcello Mastroianni - 28 Σε...
- Τέλος στους πόνους της σπονδυλικής στήλης
- Οι εμπρησμοί στα πολυκαταστήματα «Κατράντζος» και ...
- Η βιογραφία της Εντίθ Πιάφ (Édith Piaf)
- Σαν σήμερα : Γεννήσεις → Νικηφόρος Βρεττάκος
- Σαν σήμερα ...
- Καταστρεπτική Καληνύχτα...! Καλημέρα... :P
- Γενική πρόγνωση καιρού για Κυριακή 19/12/2010
- Καλημέρα μας!!!!
-
▼
Δεκ 19
(
53
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010
Mazda MX-5: Νέες πληροφορίες για την 4η γενιά!
8:54 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
Geo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Αναμφισβήτητα το MX-5 ή MIATA είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα ανοιχτά οχήματα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Από το Φεβρουάριο του 1989 που παρουσιάστηκε το πρώτο compact roadster (το οποίο αποτέλεσε ουσιαστικά και τον ιδρυτή της κατηγορίας των roadster) το MX-5 θεωρείται (και είναι φυσικά) το πιο «καλοπουλημένο» όχημα του είδους.
Μέχρι σήμερα και ύστερα από 21 έτη, το MX-5 έχει «μεταλλαχθεί» μέσα από τρεις γενιές, αρκετές ανανεώσεις και ορισμένες αλλαγές σε μηχανικά σύνολα. Το νέο MX-5 που θα βγει στην παραγωγή σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι σήμερα θα έχει πάρα πολλές και εντυπωσιακές αλλαγές.
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση του νέου MX-5 θα πρέπει να πούμε καταρχήν ότι οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν το νέο roadster να υπακούει στο... πνεύμα που διεγράφει πρίν από λίγο καιρό με την παρουσίαση του πρωτότυπου Mazda Shinari. Στη παρουσίαση μάλιστα του πρωτότυπου νωρίτερα μέσα στο 2010, ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Mazda, Ikuo Maeda, είχε δηλώσει ότι το Shinari θα αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία όλα τα μελλοντικά Mazda θα σχεδιαστούν. Το MX-5 4ης γενιάς λοιπόν αναμένεται να αποτελέσει τον πρώτο εκπρόσωπο της σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Kodo ? Soul of Motion».
Εξωτερικά, το νέο MX-5 θα διαθέτει μια μεγάλη πενταγωνική μάσκα στο εμπρός μέρος (όπως ακριβώς την είδαμε δηλαδή και στο πρωτότυπο Shinari), ενώ οι προβολείς θα χρησιμοποιούν τεχνολογία LED. Το εσωτερικό του roadster θα διαθέτει νέα σπορ καθίσματα και θα γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, ενώ το σίγουρο είναι ότι θα διαθέτει ότι πιο σύγχρονο από τεχνολογικής άποψης.
Σημαντικότατο όμως στοιχείο στην εξέλιξη του νέου roadster της Mazda θα αποτελεί ουσιαστικά η... φιλοσοφία «back to basics». Τι σημαίνει αυτό το τελευταίο; Ότι η νέα γενιά του MX-5 θα είναι πιο μικρή σε διαστάσεις και πιο ελαφριά σε σχέση με την τελευταία γενιά του αυτοκινήτου. Ειδικά στην προσπάθεια «δίαιτας» θα δοθεί τεράστια έμφαση με τους μηχανικούς της ιαπωνικής εταιρείας να προσπαθούν να διατηρήσουν το βάρος κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 κιλών (κάποιες πηγές μιλάνε για ένα συνολικό βάρος γύρω στα 990 κιλά πιο συγκεκριμένα).
Κάτω από το καπό θα υπάρχουν 4κύλινδρα μηχανικά σύνολα της νέας γενιάς «SKY-G» που θα διαθέτουν τεχνολογία άμεσου ψεκασμού. Βεβαίως οι πληροφορίες σε αυτό το σημείο είναι σχετικά συγκεχυμένες αλλά εμείς θα σας αναφέρουμε τις επικρατέστερες. Η πρώτη εκδοχή λέει ότι η χωρητικότητα των συγκεκριμένων κινητήρων θα είναι στα 1,3 και 1,5 λίτρα με τον τελευταίο να αποδίδει περί τους 125 με 130 ίππους και τη μέση κατανάλωση του να είναι πραγματικά εξαιρετική. Οι φήμες θέλουν την τελευταία να ξεπερνάει τα 50 mpg (μίλια ανά γαλόνι δηλαδή). Αυτό σημαίνει δηλαδή ότι το νέο MX-5 θα διαθέτει μία μέση κατανάλωση που θα κυμαίνεται στα 4,5 l/100 km. Βεβαίως, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στη μείωση της κατανάλωσης δεν θα συμβάλλει μόνο η μείωση του συνολικού βάρους, αλλά και η χρήση του συστήματος start-stop για τον κινητήρα το οποίο θα αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Εκτός από τους δύο αυτούς κινητήρες είναι σίγουρο ότι η Mazda εξελίσσει και «SKY-G» μηχανικά σύνολα μεγαλύτερου κυβισμού και οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν ένα από αυτά να τοποθετείται και στο επόμενο MX-5 με την ιπποδύναμη στην προκειμένη περίπτωση να αγγίζει τους 160 ίππους. Άλλες πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα ότι θα υπάρξει και υβριδική έκδοση του MX-5 με τον ηλεκτρικό κινητήρα στην προκειμένη περίπτωση να συνδυάζεται με περιστροφικό κινητήρα Wankel ή ακόμα και έκδοση μόνο με Wankel κινητήρα, αν και αυτό το τελευταίο ενδεχόμενο δείχνει να εγκαταλείπεται.
Το πιο επικρατέστερο σενάριο μέχρι στιγμής στον τομέα των μηχανικών μερών, είναι ότι όποιος κινητήρας και να είναι κάτω από το καπό του MX-5 θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει μάλλον και δυνατότητα επιλογής κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Να συμπληρώσουμε τέλος ότι η παρουσίαση του νέου MX-5 θα γίνει μέσα στο 2012.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου