Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

PostHeaderIcon Φυσικές θεραπείες που μπορείς να εμπιστευτείς

 
Κακάο για την υπέρταση; Μασάζ για την κατάθλιψη; Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αυτοί, όπως και μερικοί άλλοι εναλλακτικοί τρόποι, μπορεί πράγματι να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση ενοχλήσεων που σημαδεύουν την καθημερινότητά μας. 


Μασάζ για την κατάθλιψη

Αν το σκεφτείς, είναι λογικό. Τόσο το χρόνιο όσο και το προσωρινό στρες, τα οποία συχνά αποτελούν αιτίες της κατάθλιψης, μπορεί να κατευναστούν με το μασάζ. Δεν είναι λίγες μάλιστα οι μελέτες που έχουν αποδείξει ότι το μασάζ βοηθάει να περάσουν πιο εύκολα οι απογοητεύσεις και οι γκρίζες μέρες. Ποιος μηχανισμός κρύβεται πίσω από αυτό; Οι ερευνητές υποψιάζονται ότι το μασάζ ενεργοποιεί το μηχανισμό παραγωγής ενδομορφινών, οι οποίες ανεβάζουν τη διάθεση. Κάποιες έρευνες το προχωρούν ένα βήμα παραπέρα, δείχνοντας ότι η θεραπεία με μασάζ θα μπορούσε να είναι τόσο αποτελεσματική όσο και η χορήγηση ήπιων φαρμάκων που καταπολεμούν το άγχος.

Το κρυφό χαρτί Το μασάζ ανακουφίζει τους μυς από το πιάσιμο, ενώ επιταχύνει την επούλωση τραυματισμών από τη γυμναστική.

Τάι τσι για την αϋπνία

Στην περίπτωση που η λέξη «αϋπνία» έχει μπει με βασανιστικό τρόπο στην καθημερινότητά σου, μάλλον έχεις δοκιμάσει τα πάντα για να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα. Βαρέθηκες να μετράς προβατάκια; Μια καλή ιδέα είναι να δοκιμάσεις το τάι τσι. Οι αργόσυρτες, αλλά τόσο αρμονικές κινήσεις του τάι τσι, αναπτύχθηκαν στην Κίνα ως πολεμική τέχνη πριν από 2.500 χρόνια. Από τότε έχουν εξαπλωθεί σε όλη την Ασία και σήμερα κατακτούν την Ευρώπη και τη Β. Αμερική ως ισχυρό αντίδοτο προς την αϋπνία. Τα οφέλη, τα οποία σχετίζονται αποδεδειγμένα με τον έλεγχο του στρες, αρχίζουν να φαίνονται μετά από τους πρώτους 4 μήνες εξάσκησης.

Το κρυφό χαρτί Η συγκεκριμένη τεχνική σε βοηθάει να βελτιώσεις την ισορροπία σου και να μειώσεις τον κίνδυνο να πέσεις με το πρώτο παραπάτημα.

Βρομελίνη για το πρήξιμο

Πριν από αιώνες οι ιθαγενείς της Νότιας Αμερικής, για να φροντίζουν τις πληγές, χρησιμοποιούσαν ένα μείγμα που έβγαινε από το στέλεχος και το χυμό του ανανά. Σήμερα η επιστήμη ονομάζει το κύριο ένζυμο αυτού του μείγματος βρομελίνη και επιβεβαιώνει ότι είναι ικανό να επιταχύνει την επούλωση πληγών, όπως αμυχές, εκδορές και μελανιές. Σύμφωνα με έρευνες, η βρομελίνη διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος γύρω από την περιοχή του τραύματος, παρεμποδίζοντας την παραγωγή προσταγλανδινών, δηλαδή ορισμένων ενώσεων που μοιάζουν με ορμόνες και είναι παραπροϊόντα της φλεγμονής. Στη Γερμανία συνηθίζεται η χορήγηση της βρομελίνης σε ασθενείς -προ- και μετεγχειρητικά, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα πρηξίματος γύρω από την τομή. Ωστόσο για καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει κάποιος να τη λάβει σε χαπάκια με επικάλυψη που βοηθάει την απορρόφησή τους στον εντερικό σωλήνα. Συνήθως χρειάζονται μία έως δύο μέρες για να αρχίσει να έχει δράση στον οργανισμό. Προειδοποίηση: Δεδομένου ότι αραιώνει το αίμα, αν λαμβάνεις αντιπηκτικά, συμβουλεύσου οπωσδήποτε το γιατρό σου.

Το κρυφό χαρτί Η βρομελίνη είναι στην πραγματικότητα ένα πρωτεϊνολυτικό ένζυμο, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως βοηθητικό της πέψης.

Γλυκοζαμίνη για τους πόνους στις αρθρώσεις

Δουλεύει, δεν δουλεύει, δουλεύει! Επί χρόνια οι επιστημονικές απόψεις περί της δράσης της γλυκοζαμίνης στους πόνους των αρθρώσεων διίσταντο. Ωστόσο η τελευταία μελέτη του αμερικανικού Εθνικού Κέντρου για τη Συμπληρωματική και Εναλλακτική Ιατρική μοιάζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο: Η γλυκοζαμίνη είναι πιο αποτελεσματική στη θειική της μορφή. Σε συνδυασμό με τη χονδροϊτίνη, ελαττώνει τους πόνους στις αρθρώσεις όσων πάσχουν από μέτρια έως σοβαρή αρθρίτιδα, αλλά δεν έχει μεγάλη διαφορά σε όσους αντιμετωπίζουν απλώς ενοχλήσεις. Ένας σημαντικός επίσης παράγοντας για την αποτελεσματικότητά της είναι η δοσολογία του συνδυασμού γλυκοζαμίνης και χονδροϊτίνης που θα λάβει κάποιος.

Το κρυφό χαρτί Μπορεί να σταματήσει την εξέλιξη της οστεοαρθρίτιδας.

Βελονισμός για τους χρόνιους πόνους

Αξιοσημείωτος είναι ο αριθμός των ερευνών που επιβεβαιώνουν τη χρησιμότητα του βελονισμού ως μέσου για την αντιμετώπιση και την καταπράυνση πολλών καταστάσεων. Υπάρχουν αναφορές ότι αρκούν λίγες, περίπου έξι, συνεδρίες, ώστε να σβηστούν οι συχνοί πονοκέφαλοι. Ενώ, πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι άτομα που υπέφεραν από χρόνιους πόνους στη μέση είδαν μεγαλύτερη βελτίωση με το βελονισμό από ό,τι εκείνοι που έκαναν μια συμβατική θεραπεία. Επιπλέον, φαίνεται ότι ο βελονισμός ανακουφίζει τον πόνο και βοηθάει στην κίνηση των ανθρώπων που πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα στα γόνατα - μία πάθηση που θεωρείται μη αναστρέψιμη. Πώς όμως δουλεύει; Σύμφωνα με τις αντιλήψεις της κινεζικής πρακτικής, τοποθετώντας βελόνες σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος ή καλύτερα σε σημεία που διατρέχονται από ενεργειακά κανάλια, οι ενέργειες εξισορροπούνται και ο οργανισμός επανέρχεται στην ισορροπημένη κατάστασή του. Από την άλλη, οι δυτικοί επιστήμονες έχουν μία πιο ορθολογική εξήγηση: Οι βελόνες ενεργοποιούν το σώμα να παράξει τα δικές του φυσικές ενώσεις που καταπραΰνουν τον πόνο. Καθώς οι ενοχλήσεις μειώνονται, οι ασθενείς με αρθρίτιδα ή πόνους στη μέση είναι σε θέση να ασκηθούν και να δυναμώσουν ξανά τους μυς τους, κάτι που τους βοηθάει να κινηθούν ευκολότερα και να γίνουν πιο ευλύγιστοι.

Το κρυφό χαρτί Μαθαίνεις καλύτερα το σώμα σου και τις ανάγκες του. Ο βελονιστής σου θα αντιμετωπίσει ολιστικά την κατάστασή σου. Έτσι, ενώ θα πας εκεί για να αντιμετωπίσεις μία πονεμένη περιοχή, μπορεί να φτάσεις στο σημείο να κατανοήσεις τον τρόπο με τον οποίο κάθε σημείο του σώματός σου συμβάλλει ή επηρεάζεται από αυτήν.

Κακάο για την υπέρταση

Και τώρα τα απολαυστικά νέα: Η καθημερινή κατανάλωση σοκολάτας (όσο πιο πικρή τόσο το καλύτερο) για 2 συνεχόμενες εβδομάδες μπορεί να συμβάλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης σε άτομα που παρουσιάζουν μεγάλο πρόβλημα υπέρτασης. Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι τα φλαβονοειδή που περιέχουν τα κακαόδεντρα βελτιώνουν τη λειτουργία των αρτηριών. Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν, ωστόσο, ότι τα αποτελέσματα είναι ήπια, οπότε σε καμία περίπτωση το κακάο δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη φαρμακευτική αγωγή. Μπορεί, εντούτοις, να δράσει σε συνδυασμό μαζί της. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη δόση που χρησιμοποιούν στα πρωτόκολλα των εργασιών: περίπου δύο κούπες ζεστό κακάο την ημέρα.

Το κρυφό χαρτί Όπως και η σοκολάτα, έτσι και το κακάο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία πολεμούν τον καρκίνο, θωρακίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα και επιβραδύνουν τη γήρανση.

Πράσινο τσάι για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα

Παρότι μέχρι στιγμής οι μελέτες έχουν γίνει μόνο σε πειραματόζωα, τα αποτελέσματα φαίνεται ότι αποδεικνύουν πως το πράσινο τσάι βοηθάει στην άμυνα του οργανισμού ως προς τη ρευματοειδή αρθρίτιδα. Όταν επί 3 συνεχόμενες εβδομάδες, σε καθημερινή βάση, χορηγήθηκε σε αρουραίους οι οποίοι είχαν εμβολιαστεί με νοσογόνους παράγοντες μειώθηκε η πιθανότητα ανάπτυξης της νόσου. Γιατί συμβαίνει αυτό; Οι ερευνητές το αποδίδουν στην παρουσία ενός αντιοξειδωτικού που μπορεί να βοηθήσει στη θωράκιση του ανοσοποιητικού. Ισχυρίζονται ότι το δημοφιλές ρόφημα θα μπορούσε να γίνει μέρος μιας διατροφικής στρατηγικής για τη ρύθμιση της κατάστασης του οργανισμού. Καλό είναι να θυμάσαι ότι το πράσινο τσάι περιέχει μικρές συγκεντρώσεις βιταμίνης Κ, η οποία μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την αποτελεσματικότητα των αντιπηκτικών φαρμάκων. Αν επομένως, λαμβάνεις ένα από τα συγκεκριμένα σκευάσματα, θα πρέπει να συμβουλευτείς το γιατρό σου και να διασφαλίσεις τη σύμφωνη γνώμη του πριν στραφείς προς το πράσινο τσάι.
Το κρυφό χαρτί Ορισμένες νέες αλλά και παλαιότερες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του βάρους.

Ύπνωση για τις εξάψεις

Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα, γυναίκες που ακολουθούσαν θεραπεία ύπνωσης μία φορά την εβδομάδα, επί 5 εβδομάδες, παρατήρησαν μείωση της συχνότητας και της έντασης των εξάψεων. Οι ειδικοί λένε ότι η ύπνωση μπορεί κυριολεκτικά να αλλάξει τον τρόπο που ο εγκέφαλος δέχεται ερεθίσματα από το περιβάλλον. Η μέθοδος μας μαθαίνει πώς να ελέγχουμε τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τις εκ των ένδον και τις εξωτερικές πληροφορίες που λαμβάνουμε, όπως η θερμοκρασία, υποστηρίζει ο David Spiegel MD, συνεργάτης του Κέντρου Ολιστικής Ιατρικής στο Stanford. Για παράδειγμα, η ύπνωση δίνει εντολή στο μυαλό να μειώσει την ευαισθησία του στη ζέστη.

Το κρυφό χαρτί Η τεχνική της ύπνωσης μπορεί να μειώσει το στρες και την κατάθλιψη, καθώς και να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα του ύπνου σου.

πηγή : preventionmag

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow by Email

Follow my blog with bloglovin