Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
-
▼
Οκτωβρίου
(
183
)
-
▼
Οκτ 03
(
35
)
- Τα τρία καλύτερα αφροδισιακά
- Κοκτέιλ ενεργοποίησης μεταβολισμού και εξάλειψης τ...
- Εργασιακή εφεδρεία και στη Βουλή
- Έβρος: Σύντομα η κατασκευή του φράχτη, δήλωσε ο Χρ...
- Τι δίνει το Κατάρ, και τι παίρνει, το «χρυσό» deal...
- Ολόκληρο οπλοστάσιο είχαν δύο Βούλγαροι στις Σέρρες
- Οι 10 χώρες με τον περισσότερο χρυσό
- Πού βρίσκονται σήμερα τα μέλη της «17Ν»;
- Παράταση για τα sms του τέλους ακινήτων
- Η χρυσή δεκαετία της σπατάλης
- BMW και Hugo Boss: Δυο μεγάλα ονόματα συνδεδεμένα ...
- Tο Χόλιγουντ ενώνει τις δυνάμεις του με τους «Αγαν...
- Αυξάνεται ο μέσος όρος ζωής στην Ελλάδα
- Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων: Απαισιόδοξη νότα η συρρί...
- Δικηγόρος ανακαλύπτει ότι έχει 70 παιδιά!
- Απονέμεται το Νόμπελ Ιατρικής
- Ειδικό τέλος ακινήτων: διευκρινήσεις από ΔΕΗ
- Ρωμαίος και Ιουλιέτα με σοκαριστικό τέλος
- Εντυπωσιακό θέαμα, φωσφορίζοντα κύματα!
- Οι 20 χειρότερες πόλεις για παρκάρισμα στον κόσμο
- Google VS Facebook
- Ιερέας σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας
- Μένει μια υπογραφή για τα διόδια!
- Το Διαδίκτυο μας αλλάζει τη μνήμη
- Σκότωσε τον ίδιο του τον αδελφό, επειδή τον πέρασε...
- Μπουτάρης: Νιώθω τον εαυτό μου πιο κοντά στους Τού...
- Απαγόρευσαν το… μίνι!
- Παρατείνονται οι εγγραφές σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ
- Χωρίς λεωφορεία από τις 11:00 έως τις 17:00 τη Δευ...
- Daily Mail: Οι Ελληνες δημόσιοι υπάλληλοι «εκβιάζο...
- Κάνει... πρεμιέρα σήμερα η φοροκάρτα!
- Michael Fuchs: H Eλλάδα έχει χρεοκοπήσει
- Ζώδια: Το ζώδιο σας το μήνα Οκτώβριο
- Γενική πρόγνωση καιρού για Δευτέρα 03/10/2011
- Καλημέρα - Καλή Εβδομάδα - Καλό Μήνα!!
-
▼
Οκτ 03
(
35
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
183
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011
Οι 20 χειρότερες πόλεις για παρκάρισμα στον κόσμο
11:30 π.μ.
|
Αναρτήθηκε από
Geo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Πόσες ώρες (ή ημέρες) της ζωής σας έχετε περάσει προσπαθώντας να
βρείτε θέσεις στάθμευσης; Εάν είστε κάτοικος στο Νέο Δελχί ή στο
Bangalore, πιθανότατα πάρα πολλές. Ωστόσο στο Σικάγο οι κάτοικοι είναι
πανευτυχείς με την στάθμευση μιας και δεν τους προκαλεί άσχημα
συναισθήματα, σύμφωνα με τον πρώτο δείκτη στάθμευσης που έχει γίνει ποτέ
από την IBM για τους χώρους, μια κατάταξη των συναισθηματικών και
οικονομικών αντίκτυπων που έχει η διαδικασία αυτή σε 20 διεθνείς πόλεις.
Ο δείκτης δημιουργήθηκε βάσει των απαντήσεων των ανθρώπων από όλο τον κόσμο σε πέντε βασικά ζητήματα: το ποσό του χρόνου που δαπανάται που ψάχνει για μια θέση στάθμευσης, την αδυναμία να βρουν μια θέση στάθμευσης, διαφωνίες σχετικά με τις θέσεις στάθμευσης, τυχόν κλήσεις στάθμευσης που ελήφθησαν για παράνομη στάθμευση, καθώς και ο αριθμός των κλήσεων που έχουν λάβει.
Η IBM διαπίστωσε ότι οι οδηγοί στο Νέο Δελχί και στην Bangalore είναι οι πιο θορυβώδεις στη διεκδίκηση θέσεων στάθμευσης, ενώ οι οδηγοί στο Μόντρεαλ και τη Σιγκαπούρη είναι πιο ήπιοι. Ένα εντυπωσιακό 13% των οδηγών στο Ναϊρόμπι έχει περάσει πάνω από μια ώρα αναζήτησης για μια θέση στάθμευσης κατά το προηγούμενο έτος, ενώ το 28% των οδηγών στο Σικάγο ήταν σε θέση να βρουν σε λιγότερο από πέντε λεπτά. Ο παγκόσμιος μέσος όρος του χρόνου που δαπανάται για μια θέση στάθμευσης είναι 20 λεπτά, είδηση που μόνο ενθαρρυντική δεν τη λες.
Η απλή λύση για τους οδηγούς είναι να χρησιμοποιούν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όμως αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, γι 'αυτό η IBM ανακοίνωσε επίσης ότι αυτή την εβδομάδα θα συνεργαστεί με την Streetline, μια νεοσύστατη εταιρεία που βάζει χαμηλής ισχύος ασύρματους αισθητήρες σε θέσεις στάθμευσης και παρκόμετρα, ώστε οι αρχές της πόλης να συγκεντρώσουν στα χέρια τους λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά την χρήση των δρόμων και των θέσεων.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, θα προσφερθεί ένα Smarter Parking Starter Kit, ένα project που θα συνδυάζει τους αισθητήρες Streetline με τις αναλυτικές δυνατότητες της IBM. Το κιτ θα επιτρέψει στις πόλεις να προσφέρουν πληροφορίες στάθμευσης σε πραγματικό χρόνο για τους οδηγούς, με αποτέλεσμα τη μείωση της συμφόρησης (με τιμολόγηση πάρκινγκ με βάση τη ζήτηση), και να αναλύσει την αποτελεσματικότητα των πόρων στάθμευσης, συμπεριλαμβανομένης της διάρκειας στάθμευσης, την ωριαία χωρητικότητα, την πληρότητα, και τις τάσεις ανά τομέα.
Κανένα αναλυτικό σύστημα δεν είναι σε θέση να εξαλείψει την ταλαιπωρία για την στάθμευση εντελώς, γνωρίζοντας όμως περισσότερα για το πρόβλημα είναι ένα πρώτο βήμα για την αντιμετώπισή του.
Ο δείκτης δημιουργήθηκε βάσει των απαντήσεων των ανθρώπων από όλο τον κόσμο σε πέντε βασικά ζητήματα: το ποσό του χρόνου που δαπανάται που ψάχνει για μια θέση στάθμευσης, την αδυναμία να βρουν μια θέση στάθμευσης, διαφωνίες σχετικά με τις θέσεις στάθμευσης, τυχόν κλήσεις στάθμευσης που ελήφθησαν για παράνομη στάθμευση, καθώς και ο αριθμός των κλήσεων που έχουν λάβει.
Η IBM διαπίστωσε ότι οι οδηγοί στο Νέο Δελχί και στην Bangalore είναι οι πιο θορυβώδεις στη διεκδίκηση θέσεων στάθμευσης, ενώ οι οδηγοί στο Μόντρεαλ και τη Σιγκαπούρη είναι πιο ήπιοι. Ένα εντυπωσιακό 13% των οδηγών στο Ναϊρόμπι έχει περάσει πάνω από μια ώρα αναζήτησης για μια θέση στάθμευσης κατά το προηγούμενο έτος, ενώ το 28% των οδηγών στο Σικάγο ήταν σε θέση να βρουν σε λιγότερο από πέντε λεπτά. Ο παγκόσμιος μέσος όρος του χρόνου που δαπανάται για μια θέση στάθμευσης είναι 20 λεπτά, είδηση που μόνο ενθαρρυντική δεν τη λες.
Η απλή λύση για τους οδηγούς είναι να χρησιμοποιούν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όμως αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, γι 'αυτό η IBM ανακοίνωσε επίσης ότι αυτή την εβδομάδα θα συνεργαστεί με την Streetline, μια νεοσύστατη εταιρεία που βάζει χαμηλής ισχύος ασύρματους αισθητήρες σε θέσεις στάθμευσης και παρκόμετρα, ώστε οι αρχές της πόλης να συγκεντρώσουν στα χέρια τους λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά την χρήση των δρόμων και των θέσεων.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, θα προσφερθεί ένα Smarter Parking Starter Kit, ένα project που θα συνδυάζει τους αισθητήρες Streetline με τις αναλυτικές δυνατότητες της IBM. Το κιτ θα επιτρέψει στις πόλεις να προσφέρουν πληροφορίες στάθμευσης σε πραγματικό χρόνο για τους οδηγούς, με αποτέλεσμα τη μείωση της συμφόρησης (με τιμολόγηση πάρκινγκ με βάση τη ζήτηση), και να αναλύσει την αποτελεσματικότητα των πόρων στάθμευσης, συμπεριλαμβανομένης της διάρκειας στάθμευσης, την ωριαία χωρητικότητα, την πληρότητα, και τις τάσεις ανά τομέα.
Κανένα αναλυτικό σύστημα δεν είναι σε θέση να εξαλείψει την ταλαιπωρία για την στάθμευση εντελώς, γνωρίζοντας όμως περισσότερα για το πρόβλημα είναι ένα πρώτο βήμα για την αντιμετώπισή του.
Ετικέτες
παρκάρισμα
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου