Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
-
▼
Ιουνίου
(
1045
)
-
▼
Ιουν 06
(
49
)
- Έγινε πατέρας τεσσάρων παιδιών τρία χρόνια μετά το...
- Μπάλωσαν το αεροπλάνο με... μονωτική ταινία
- Η Panasonic δημιουργεί την πρώτη 100% οικολογική π...
- Μοντέλο ετών 80!
- Τούρκοι ναύαρχοι πίσω από ανθελληνικές ιστοσελίδες
- Η θάλασσα θα καταβροχθίσει 274000 σπίτια και 8000 ...
- Διατροφή και σεξουαλική δυσλειτουργία
- Το σπίτι του Ωνάση έγινε τουρκική πρεσβεία!
- Συνεχίζεται η άνοδος του Chrome
- Οι Thievery Corporation στις 13 Ιουλίου στην Θεσσα...
- Ώρα για καφέ... Tu Cafe´-N.O.H.A.
- Στη Γερμανία το "Χρυσό Λιοντάρι"
- Συσκευή αορατότητας, ετοιμάζουν οι Κινέζοι.
- Κότα διέκοψε την κυκλοφορία στην Εγνατία!
- Πόσο επηρεάζει η διατροφή τη γονιμότητα;
- Τρεις Έλληνες στo... top 12 της NASA!!
- Έκανε σφράγισμα και άλλαξε προφορά!
- Δρόμοι από ελαστικά στη Λαμία
- Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 9 ευρώ
- Ενας πύραυλος made in Greece
- Μανιτάρι ίσως θεραπεύει τον καρκίνο του προστάτη
- Τα πράσινα πακέτα, λιγότερα τσιγάρα διώχνουν τους ...
- Αλληλεπίδραση μόδας και αισθητικής χειρουργικής
- 40χρονη έκοψε το πέος του επίδοξου βιαστή της!
- Δηλητήριο ο αέρας που αναπνέουμε...
- Αναβιώνει ο «δράκος» του Σέιχ Σου
- Έκαναν φτερά 900 εκ. ευρώ
- «Η Μεγάλη Αντιστροφή»: Τα δέντρα αντεπιτίθενται;
- Τέλος σε 70.000 μαϊμού αναπηρικές συντάξεις
- Όλα τα λεφτά της Εκκλησίας στην Τράπεζα της Ελλάδος!
- "Τρύπα" 130 εκατ. στον ΕΟΤ
- Γερμανοί, οι πρώτοι ξένοι σε ελληνικά ομόλογα
- Βρέθηκε ο ένοχος του Ε.coli
- Η Apple παρουσιάζει τα νέα της λειτουργικά
- Οι νικητές των Gabby Awards 2011
- Πτώση μικρού πολιτικού αεροσκάφους στη Νέα Ηρακλεί...
- Μετά τα τούρκικα… πλακώνουν τα βουλγάρικα!
- Χάκερ επιτέθηκαν και στη Nintendo
- Ανεβαίνει το ευρώ, πέφτει το δολάριο
- Χειρόφρενο στο μετρό έως τις 4μμ
- Η Ελλάδα μπορεί να χρειαστεί βοήθεια 100 δισ. ευρώ...
- Γερμανική διαδήλωση στην Αθήνα για την καταβολή τω...
- Πυροβόλησε τη φίλη του στο πρόσωπο ύστερα από καβγά
- Σεισμός 3,1 Ρίχτερ στην Κεφαλλονιά!
- Φόνος για ένα «like» στο Facebook
- Η αγανάκτηση βγήκε στο δρόμο και στην Θεσσαλονίκη
- Δεκάδες χιλιάδες συγκεντρώθηκαν στο Σύνταγμα
- Οι Αγανακτισμένοι “πήγαν” Financial Times
- καλημέρα ...δυνατάαα!
-
▼
Ιουν 06
(
49
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
Ιουνίου
(
1045
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011
Δρόμοι από ελαστικά στη Λαμία
1:15 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Σάρκα και οστά αναμένεται να αποκτήσει μέσα στους επόμενους μήνες η καινοτόμος και 100% ελληνική μέθοδος που υπόσχεται να... εξαφανίσει τους σωρούς παλαιών ελαστικών που συσσωρεύονται σε ακατάλληλα σημεία σε όλη τη χώρα, δημιουργώντας παράλληλα καινούργια και πιο «πράσινα» δεδομένα στην οδοποιία.
Το ερευνητικό πρόγραμμα Road Tire, του οποίου ηγούνται επιστήμονες από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αναμένεται να εφαρμοστεί σε δύο βασικές οδικές αρτηρίες της Λαμίας, με τις εργασίες να ξεκινούν το αργότερο μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το πρόγραμμα έχει ήδη λάβει διεθνή αναγνώριση, ενώ χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ενωση, καθώς η συνεισφορά του στο αστικό περιβάλλον είναι διπλή. Το Road Tire βασίζεται στη δημιουργία μιας νέου τύπου ασφάλτου, η οποία φτιάχνεται από παλαιά ελαστικά!
Οι δρόμοι της Λαμίας που έχουν επιλεγεί για την επίστρωση με τη νέου τύπου άσφαλτο είναι η οδός Βασιλικών και η Υψηλάντου, η οποία καταλήγει στην πλατεία Ελευθερίας, στο κεντρικότερο σημείο της πόλης.
Η έκταση που θα ασφαλτοστρωθεί με το καινούργιο υλικό αγγίζει τα 6.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ συνολικά ο προϋπολογισμός του εγχειρήματος φτάνει τα 1,48 εκατομμύρια ευρώ, με το 50% να καλύπτεται από το πρόγραμμα Life της Ευρωπαϊκής Ενωσης και το υπόλοιπο της χρηματοδότησης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας.
Αθόρυβη... άσφαλτος
Το Road Tire παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες την περασμένη εβδομάδα, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την «Πράσινη Εβδομάδα» που διοργανώνει κάθε χρόνο η Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
«Η χρησιμοποίηση παλαιών ελαστικών στο μίγμα παραγωγής ασφάλτου μπορεί ακόμα και να περιορίσει την ηχορύπανση των αυτοκινήτων, καθώς οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα ντεσιμπέλ που παράγονται από την κίνηση στο οδόστρωμα μπορεί να μειωθούν μέχρι και 30%», δηλώνει ο Αβραάμ Καραγιαννίδης, καθηγητής στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ και επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας του Road Tire.
Επιπλέον, η άσφαλτος από ελαστικά μπορεί να αυξήσει τον χρόνο ζωής των δρόμων, μειώνοντας παράλληλα την ολισθηρότητά τους.
Η πιο σημαντική, ωστόσο, συνεισφορά στο περιβάλλον είναι η απορρόφηση των παλαιών ελαστικών. «Κάθε χρόνο, στη χώρα μας απορρίπτονται πάνω από 50.000 τόνοι ελαστικών, από τους οποίους ανακυκλώνονται μόλις οι 15.000.
Τα υπόλοιπα συσσωρεύονται σε ακατάλληλους χώρους, εγκυμονώντας κινδύνους, όπως η εκδήλωση πυρκαγιών», λέει ο Αβρ. Καραγιαννίδης, επισημαίνοντας πως απώτερος στόχος του προγράμματος είναι η καθιέρωση συγκεκριμένων ποσοστών συμμετοχής ελαστικών στην παραγωγή ασφάλτου, μέσω νέας νομοθεσίας.
«Η εφαρμογή του προγράμματος στη Λαμία θα μας βοηθήσει να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για τα ακριβή ποσοστά συμμετοχής παλαιών ελαστικών στην άσφαλτο.
Σε κάθε περίπτωση, η διά νόμου εφαρμογή του προγράμματος μπορεί να εξαλείψει μια για πάντα το πρόβλημα της απόρριψης παλαιών ελαστικών στη χώρα μας», καταλήγει ο καθηγητής του ΑΠΘ.
Το ερευνητικό πρόγραμμα Road Tire, του οποίου ηγούνται επιστήμονες από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αναμένεται να εφαρμοστεί σε δύο βασικές οδικές αρτηρίες της Λαμίας, με τις εργασίες να ξεκινούν το αργότερο μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το πρόγραμμα έχει ήδη λάβει διεθνή αναγνώριση, ενώ χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ενωση, καθώς η συνεισφορά του στο αστικό περιβάλλον είναι διπλή. Το Road Tire βασίζεται στη δημιουργία μιας νέου τύπου ασφάλτου, η οποία φτιάχνεται από παλαιά ελαστικά!
Οι δρόμοι της Λαμίας που έχουν επιλεγεί για την επίστρωση με τη νέου τύπου άσφαλτο είναι η οδός Βασιλικών και η Υψηλάντου, η οποία καταλήγει στην πλατεία Ελευθερίας, στο κεντρικότερο σημείο της πόλης.
Η έκταση που θα ασφαλτοστρωθεί με το καινούργιο υλικό αγγίζει τα 6.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ συνολικά ο προϋπολογισμός του εγχειρήματος φτάνει τα 1,48 εκατομμύρια ευρώ, με το 50% να καλύπτεται από το πρόγραμμα Life της Ευρωπαϊκής Ενωσης και το υπόλοιπο της χρηματοδότησης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας.
Αθόρυβη... άσφαλτος
Το Road Tire παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες την περασμένη εβδομάδα, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την «Πράσινη Εβδομάδα» που διοργανώνει κάθε χρόνο η Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
«Η χρησιμοποίηση παλαιών ελαστικών στο μίγμα παραγωγής ασφάλτου μπορεί ακόμα και να περιορίσει την ηχορύπανση των αυτοκινήτων, καθώς οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα ντεσιμπέλ που παράγονται από την κίνηση στο οδόστρωμα μπορεί να μειωθούν μέχρι και 30%», δηλώνει ο Αβραάμ Καραγιαννίδης, καθηγητής στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ και επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας του Road Tire.
Επιπλέον, η άσφαλτος από ελαστικά μπορεί να αυξήσει τον χρόνο ζωής των δρόμων, μειώνοντας παράλληλα την ολισθηρότητά τους.
Η πιο σημαντική, ωστόσο, συνεισφορά στο περιβάλλον είναι η απορρόφηση των παλαιών ελαστικών. «Κάθε χρόνο, στη χώρα μας απορρίπτονται πάνω από 50.000 τόνοι ελαστικών, από τους οποίους ανακυκλώνονται μόλις οι 15.000.
Τα υπόλοιπα συσσωρεύονται σε ακατάλληλους χώρους, εγκυμονώντας κινδύνους, όπως η εκδήλωση πυρκαγιών», λέει ο Αβρ. Καραγιαννίδης, επισημαίνοντας πως απώτερος στόχος του προγράμματος είναι η καθιέρωση συγκεκριμένων ποσοστών συμμετοχής ελαστικών στην παραγωγή ασφάλτου, μέσω νέας νομοθεσίας.
«Η εφαρμογή του προγράμματος στη Λαμία θα μας βοηθήσει να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για τα ακριβή ποσοστά συμμετοχής παλαιών ελαστικών στην άσφαλτο.
Σε κάθε περίπτωση, η διά νόμου εφαρμογή του προγράμματος μπορεί να εξαλείψει μια για πάντα το πρόβλημα της απόρριψης παλαιών ελαστικών στη χώρα μας», καταλήγει ο καθηγητής του ΑΠΘ.
Ετικέτες
ελαστικά λαμία
,
περιβάλλον
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου