Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
-
▼
Μαΐου
(
531
)
-
▼
Μαΐ 02
(
41
)
- Μόρα, o νυχτερινός επισκέπτης!
- ΠΟΡΝΟ: Οταν γίνεται... εθισμός!
- Τα ειλικρινή λογότυπα
- Η θυροξίνη ενισχύει τον κίνδυνο οστικών καταγμάτων
- Το λίπος δεν μας εγκαταλείπει ποτέ!
- Πέταξε την έγκυο γυναίκα του στον δρόμο!
- Οι σημαντικότερες επιθέσεις της Αλ Κάιντα
- Νέο ρεκόρ ταχύτητας στη μεταφορά δεδομένων
- Ο Αφρικανός Φέμι Κούτι κορυφαίος τραγουδιστής στον...
- Φωτιά σε ξενοδοχείο της Κίνας
- Στο εδώλιο το εξώφυλλο της ντροπής
- Απειλή θανάτου επειδή γδύθηκε για το Playboy
- SEX: Όλο και περισσότερες Ελληνίδες σε παράλληλες ...
- 138 λέξεις απαγορεύτηκαν από το Διαδίκτυο στην Του...
- Ένα εστιατόριο για την κρίση δια χειρός... Jon Bon...
- Σε επίπεδα ρεκόρ η στάθμη της λίμνης Πολυφύτου στα...
- Γιάννης Ζουγανέλης, Μαρία Λεκάκη, και Κλέων Γρηγορ...
- Δολοφονία 23χρονου έξω από εκκλησία στην Γλυφάδα
- «Μεθυστικό» παγωτό με γεύση... μαριχουάνα!
- Στροφή των νέων στη θάλασσα
- Αυστραλία: Τα ελληνικά στις δημοφιλέστερες γλώσσες
- Aντισυλληπτικά στα 12χρονα κορίτσια στη Νότια Αφρική
- Παπάς σταμάτησε τη λειτουργία γιατί οι πιστοί έβηχαν!
- 210.000 Ελληνες στο έλεος xάκερ
- Το νέφος επιστρέφει σε 7 περιοχές της Αττικής
- Ακροβατικά με ράσο
- Το μικρότερο άλογο του κόσμου
- Πιπερόριζα σε όλα για όλα!
- Πεπιεσμένος αέρας θα σώσει τη Βενετία
- Στα δικαστήρια η σημερινή απεργία στον «Αγγελιοφόρ...
- Θεσσαλονίκη: Πορνοστάρ, φίλη της Τζούλιας, έκανε δ...
- Τα παρασιτοκτόνα "μειώνουν" την ευφυΐα
- Τούρκοι αστυνομικοί παίζουν το... γιατρό
- Πέταξαν αυγά στον Σκανδαλίδη!
- Νεκρός ο Οσάμα μπιν Λάντεν
- Τα ζώδια της εβδομάδας
- Σαν σήμερα...
- Μαμά σήμερα να μαγειρέψεις... : Μελιτζάνες Σαντορί...
- Καταστρεπτική Καλημέρα... :P
- Γενική πρόγνωση καιρού για Δευτέρα 02/05/2011
- Καλημέρα...
-
▼
Μαΐ 02
(
41
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
Μαΐου
(
531
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Δευτέρα 2 Μαΐου 2011
Το νέφος επιστρέφει σε 7 περιοχές της Αττικής
11:00 π.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Δυναμικά κάνει πλέον την εμφάνιση του το νέφος στα νότια και δυτικά προάστια.
Οι επτά νέοι σταθμοί του μετρό προς Ελληνικό, Περιστέρι - Ανθούπολη, Χαϊδάρι, αν και έτοιμοι, παραμένουν κλειστοί, αφού το σύστημα σηματοδότησης έχει στους υπόλοιπους σταθμούς την υπογραφή Siemens.
Η υπογραφή όμως αυτή έχει μετατραπεί σε... καυτή πατάτα για την κυβέρνηση, με αποτέλεσμα οι νέοι σταθμοί να... αναμένουν, οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται και το περιβάλλον να επιβαρύνεται με γοργούς ρυθμούς.
«Στον πάγο»
Οι σταθμοί -που θα έπρεπε να λειτουργούν από την άνοιξη του 2010- παραμένουν ανενεργοί και εκτιμάται ότι θα χρειαστούν επιπλέον 8-12 μήνες από την υπογραφή για να δοθούν με ασφάλεια στους επιβάτες.
Μέχρι τότε, τα στοιχεία που προκύπτουν από το πάγωμα λειτουργίας τους για το περιβάλλον και την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι αποκαλυπτικά.
Ερευνα της Αττικό Μετρό δείχνει ότι αν οι σταθμοί λειτουργούσαν και οι οδηγοί άφηναν το αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους, θα κινούνταν στο οδικό δίκτυο ημερησίως 30.000 λιγότερα αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε 600.000 λιγότερα οχηματοχιλιόμετρα, ενώ η μέση εξοικονόμηση χρόνου για κάθε χρήστη του μετρό θα ανέρχονταν σε περίπου 15 λεπτά.
Τις νέες γραμμές θα χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον 160.000 επιβάτες την ημέρα και μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, οι μετακινήσεις τους θα γίνονταν στο δίκτυο τουλάχιστον από δύο φορές, με ό,τι αυτό σημαίνει για την επιβάρυνση των δρόμων και την εξοικονόμηση χρόνου, που για κάθε χρήστη θα ανερχόταν σε τουλάχιστον 15 λεπτά.
Ακόμη, αν οι σταθμοί λειτουργούσαν, προβλέπεται ότι θα εκλύονταν τουλάχιστον 130 τόνοι λιγότερο CO2 στην ατμόσφαιρα της Αθήνας ημερησίως.
Η μέση έκλυση του διοξειδίου του άνθρακα ενός αυτοκινήτου της Αθήνας ανέρχεται στα 220 gr/οχηματοχιλιόμετρο από όπου προκύπτουν 132-144 τόνοι λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, αυτό σημαίνει σταδιακή μείωση του νέφους αλλά και των αιωρούμενων σωματιδίων.
«Αν εκλογικευτεί ο τρόπος χρήσης των μετακινήσεων με τις εναλλακτικές μορφές του -όπως το μετρό- και σταματήσουν οι άσκοπες μετακινήσεις στο κέντρο με το αυτοκίνητο, οι εκπομπές των ρύπων θα μειωθούν αισθητά», υπογραμμίζει ο πρόεδρος του Αστεροσκοπείου Αθηνών Μιχάλης Πετράκης.
Μείωση των ρύπων
Η λειτουργία των δύο γραμμών που χρησιμοποιούν ημερησίως 670.000 επιβάτες έχει οδηγήσει στη μείωση των αυτοκινήτων που εισέρχονται στην πόλη κατά 81.000 και των ρύπων κατά 8%-10%.
Επόμενο βήμα επέκτασης του μετρό είναι από Χαϊδάρι προς Πειραιά, μήκους 7,5 χιλιομέτρων, με 7 στάσεις, που θα καταλήγουν στο Δημοτικό Θέατρο.
Τον Απρίλιο ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές των 6 τεχνικών ομίλων που παίρνουν μέρος στον διαγωνισμό για το έργο, προϋπολογισμού 525 εκατ. ευρώ, που θα ολοκληρωθεί 5 χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης.
Ακολουθεί η επέκταση της γραμμής 4 από το Αλσος Βεΐκου έως Ευαγγελισμό με ενδιάμεσους σταθμούς τους Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστημιο, Κολωνάκι.
Με την πρόοδο των εργασιών και την ολοκλήρωση των επεκτάσεων του μετρό, του τραμ και του προαστιακού, εκτιμάται ότι η ποιότητα του αέρα θα γίνει καλύτερη για τους κατοίκους της πρωτεύουσας.
«Τα κονδύλια να κατευθυνθούν σε επεκτάσεις»
Σύμφωνα με τον καθηγητή του ΕΜΠ Γιάννη Γκόλια, κάθε νέο χιλιόμετρο μετρό που κατασκευάζεται και κάθε νέος σταθμός που λειτουργεί αυξάνει τη δυνατότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς να προσελκύσουν επιβάτες από τα Ι.Χ.
«Εκτός από την αύξηση όμως της μέσης ταχύτητας των οχημάτων, οι θετικές επιπτώσεις από τη λειτουργία του μετρό επεκτείνονται και στο περιβάλλον, καθώς οδηγούν σε μείωση των εκπομπών ρύπων και, επομένως, σε μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», τονίζει ο καθηγητής, για να προσθέσει:
«Είναι, επομένως, προφανές ότι τα όποια περιορισμένα κονδύλια είναι σήμερα διαθέσιμα για το συγκοινωνιακό σύστημα της Αθήνας πρέπει να κατευθυνθούν σε επεκτάσεις του μετρό και όχι σε οδικά έργα».
Οι επτά νέοι σταθμοί του μετρό προς Ελληνικό, Περιστέρι - Ανθούπολη, Χαϊδάρι, αν και έτοιμοι, παραμένουν κλειστοί, αφού το σύστημα σηματοδότησης έχει στους υπόλοιπους σταθμούς την υπογραφή Siemens.
Η υπογραφή όμως αυτή έχει μετατραπεί σε... καυτή πατάτα για την κυβέρνηση, με αποτέλεσμα οι νέοι σταθμοί να... αναμένουν, οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται και το περιβάλλον να επιβαρύνεται με γοργούς ρυθμούς.
«Στον πάγο»
Οι σταθμοί -που θα έπρεπε να λειτουργούν από την άνοιξη του 2010- παραμένουν ανενεργοί και εκτιμάται ότι θα χρειαστούν επιπλέον 8-12 μήνες από την υπογραφή για να δοθούν με ασφάλεια στους επιβάτες.
Μέχρι τότε, τα στοιχεία που προκύπτουν από το πάγωμα λειτουργίας τους για το περιβάλλον και την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι αποκαλυπτικά.
Ερευνα της Αττικό Μετρό δείχνει ότι αν οι σταθμοί λειτουργούσαν και οι οδηγοί άφηναν το αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους, θα κινούνταν στο οδικό δίκτυο ημερησίως 30.000 λιγότερα αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε 600.000 λιγότερα οχηματοχιλιόμετρα, ενώ η μέση εξοικονόμηση χρόνου για κάθε χρήστη του μετρό θα ανέρχονταν σε περίπου 15 λεπτά.
Τις νέες γραμμές θα χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον 160.000 επιβάτες την ημέρα και μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, οι μετακινήσεις τους θα γίνονταν στο δίκτυο τουλάχιστον από δύο φορές, με ό,τι αυτό σημαίνει για την επιβάρυνση των δρόμων και την εξοικονόμηση χρόνου, που για κάθε χρήστη θα ανερχόταν σε τουλάχιστον 15 λεπτά.
Ακόμη, αν οι σταθμοί λειτουργούσαν, προβλέπεται ότι θα εκλύονταν τουλάχιστον 130 τόνοι λιγότερο CO2 στην ατμόσφαιρα της Αθήνας ημερησίως.
Η μέση έκλυση του διοξειδίου του άνθρακα ενός αυτοκινήτου της Αθήνας ανέρχεται στα 220 gr/οχηματοχιλιόμετρο από όπου προκύπτουν 132-144 τόνοι λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, αυτό σημαίνει σταδιακή μείωση του νέφους αλλά και των αιωρούμενων σωματιδίων.
«Αν εκλογικευτεί ο τρόπος χρήσης των μετακινήσεων με τις εναλλακτικές μορφές του -όπως το μετρό- και σταματήσουν οι άσκοπες μετακινήσεις στο κέντρο με το αυτοκίνητο, οι εκπομπές των ρύπων θα μειωθούν αισθητά», υπογραμμίζει ο πρόεδρος του Αστεροσκοπείου Αθηνών Μιχάλης Πετράκης.
Μείωση των ρύπων
Η λειτουργία των δύο γραμμών που χρησιμοποιούν ημερησίως 670.000 επιβάτες έχει οδηγήσει στη μείωση των αυτοκινήτων που εισέρχονται στην πόλη κατά 81.000 και των ρύπων κατά 8%-10%.
Επόμενο βήμα επέκτασης του μετρό είναι από Χαϊδάρι προς Πειραιά, μήκους 7,5 χιλιομέτρων, με 7 στάσεις, που θα καταλήγουν στο Δημοτικό Θέατρο.
Τον Απρίλιο ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές των 6 τεχνικών ομίλων που παίρνουν μέρος στον διαγωνισμό για το έργο, προϋπολογισμού 525 εκατ. ευρώ, που θα ολοκληρωθεί 5 χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης.
Ακολουθεί η επέκταση της γραμμής 4 από το Αλσος Βεΐκου έως Ευαγγελισμό με ενδιάμεσους σταθμούς τους Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστημιο, Κολωνάκι.
Με την πρόοδο των εργασιών και την ολοκλήρωση των επεκτάσεων του μετρό, του τραμ και του προαστιακού, εκτιμάται ότι η ποιότητα του αέρα θα γίνει καλύτερη για τους κατοίκους της πρωτεύουσας.
«Τα κονδύλια να κατευθυνθούν σε επεκτάσεις»
Σύμφωνα με τον καθηγητή του ΕΜΠ Γιάννη Γκόλια, κάθε νέο χιλιόμετρο μετρό που κατασκευάζεται και κάθε νέος σταθμός που λειτουργεί αυξάνει τη δυνατότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς να προσελκύσουν επιβάτες από τα Ι.Χ.
«Εκτός από την αύξηση όμως της μέσης ταχύτητας των οχημάτων, οι θετικές επιπτώσεις από τη λειτουργία του μετρό επεκτείνονται και στο περιβάλλον, καθώς οδηγούν σε μείωση των εκπομπών ρύπων και, επομένως, σε μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», τονίζει ο καθηγητής, για να προσθέσει:
«Είναι, επομένως, προφανές ότι τα όποια περιορισμένα κονδύλια είναι σήμερα διαθέσιμα για το συγκοινωνιακό σύστημα της Αθήνας πρέπει να κατευθυνθούν σε επεκτάσεις του μετρό και όχι σε οδικά έργα».
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου