Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
▼
2011
(
4948
)
-
▼
Μαρτίου
(
217
)
-
▼
Μαρ 03
(
20
)
- Μανιτάρια μετατρέπουν μυρμήγκια σε… ζόμπι
- Οι πόρνες έχουν καταφύγει στο Facebook, διότι τους...
- Τους μήνυσε επειδή γλίστρησε σε μπανανόφλουδα
- Zητούν ελληνικό σπέρμα στην Αυστραλία!
- Πεζή κατηγορεί τη Google Maps για ατύχημά της
- Το πιο παχύσαρκο κορίτσι στην Μεγάλη Βρετανία
- Κονιάκ $ 70.000
- Αύξηση των ανέργων κατά 5,5% ΜΟΝΟ τον Ιανούαριο
- Τηλέφωνο καταγγελιών: 1517
- Κακόγουστη διαφήμιση με πρωταγωνίστρια Ελληνίδα γι...
- Τεχνικός υποστήριξης έδινε πληροφορίες σε εγκληματ...
- O Έλληνας ογκολόγος που τρώει πόρτα στην πατρίδα του!
- Βρέθηκαν χαμένες μετόπες στο τείχος της Ακρόπολης
- Τόπλες διαμαρτυρία … στην Ουκρανία
- Τα 7 «must» της ανδρικής γκαρνταρόμπας
- Ένας καθρέφτης ή ένας αμφίδρομος καθρέφτης;
- Ανακύκλωση μαγειρικού λαδιού
- Τα ΑΤΜ τρελάθηκαν και μοίραζαν λεφτά
- Δίδυμα κατέκτησαν την πρωτιά στη Μαθηματική Ολυμπιάδα
- Καλημέρα...
-
▼
Μαρ 03
(
20
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
Μαρτίου
(
217
)
-
►
2010
(
804
)
- ► Δεκεμβρίου ( 804 )
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011
Κακόγουστη διαφήμιση με πρωταγωνίστρια Ελληνίδα γιαγιά!
2:00 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Η εταιρεία «Kraft» παρουσίασε πρόσφατα το νέο της διαφημιστικό για το «Athenos hummus», συνδυάζοντας επιθετική καμπάνια με ολίγο στερεότυπο από Ελλάδα. Μία νέα γυναίκα σερβίρει τους καλεσμένους της χούμους «Αθήνος».
Στη διαφήμιση παρεμβάλλεται μία Ελληνίδα γιαγιά που σχολιάζει ότι η οικοδέσποινα είναι ντυμένη σαν πόρνη. Με τη σειρά της η γυναίκα αναρωτιέται αν την αποκάλεσε πόρνη και η γιαγιά σπεύδει να το επιβεβαιώσει. Στη συνέχεια, ο αφηγητής στο βίντεο τονίζει ότι «τουλάχιστον η γιαγιά επιβραβεύει το ‘Αθήνος Χούμους’». Και καταλήγει εμφαντικά πως «ίσως είναι το μόνο πράγμα που επιβραβεύει η γιαγιά».
Ο έμπειρος της διαφήμισης, Μάρτιν Λίντστρομ, δήλωσε ότι η διαφημιστική εκστρατεία θα κατακριθεί. Να σημειωθεί ότι η διαφημιστική εκστρατεία περιλαμβάνει και άλλο σποτ, με ένα ζευγάρι που τρώει γιαούρτι «Αθήνος» για πρωινό, πριν η γιαγιά τους προειδοποιήσει ότι θα πάνε στην κόλαση που δεν είναι παντρεμένοι.
Η Κάτι Πέιν, αυθεντία δημοσίων σχέσεων προέβλεψε στη «USA Today», ότι το βίντεο θα συνδεθεί με τη νεολαία, αλλά τα σχέδια να εισχωρήσει και στο Διαδίκτυο μάλλον δεν θα ευοδωθούν. Εν τέλει η εταιρεία δεν έχει να ανησυχεί μόνο για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό (στις ΗΠΑ), αλλά και για άλλες κοινωνικές ομάδες. Και είναι να αναρωτιέται κανείς, πώς δεν προτίμησε η εταιρεία κάποια από τις ελληνικές πετυχημένες διαφημίσεις που πλάσαρε στην Ελλάδα με γιαγιάδες και μανάδες που φροντίζουν ανακουφισμένες τους κανακάρηδές τους με προϊόντα της «Kraft», τα οποία πρώτα αναγκαζόντουσαν να φτιάχνουν οι ίδιες.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου