Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
2010
(
804
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
-
▼
Δεκ 21
(
35
)
- Ελεύθερος στον Αράκυνθο!
- Ο Παύλος Μάτεσις στον ''Ευαγγελισμό'' με εγκεφαλικό
- Τουρκία: Νέο γεφυροφόρο όχημα
- Χριστουγεννιάτικα Wallpapers 2010
- Πορτοφόλια θα ελέγχουν την οικονομική σας κατάσταση
- Μάζεψαν λεφτά για το γάμο μέσω Facebook
- Ο μεγάλος εχθρός του σεξ
- ΖΤΕ Blade Wind, να το πάρω ή όχι; (review)
- Παραμονή Χριστουγέννων με Dubstep στο Block33
- Σεξουαλικές κραυγές χωρίς σεξ
- "Συρρίκνωσε" το Mini Cooper
- Σε κρίσιμη κατάσταση ο Θανάσης Βέγγος
- Αντιδιαβητικό φάρμακο σκότωσε 500 άτομα
- O γαμπρός ήταν... νύφη!!!
- Παραδώσαμε χάρτες του Έβρου στους Τούρκους
- Οι πιο αξιόπιστες (και αναξιόπιστες) πλατφόρμες bl...
- "2010" 250.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους κατά τη...
- Plan B διαθέτει το ανοσοποιητικό μας σύστημα
- Ασθένειες συνδέονται με τις συνάψεις του εγκεφάλου
- Δείτε το: Αμφιλεγόμενο αλλά...αξέχαστο το νέο σποτ...
- Δεν πέρασες ΚΤΕΟ; Δεν παίρνεις ασφάλεια
- Ιδιωτικοποιούν και την απεξάρτηση
- Barbie η σούπερ 50άρα
- Αντισταθείτε στην κατάθλιψη των γιορτών
- 29.500 ευρώ για έγγραφο του '21
- Καταστρέφοντας ένα Chrome notebook
- Ομηρία με πυροβολισμό αστυνομικού στη Βόνιτσα - Συ...
- Διαθέτει η Ελλάδα πετρέλαιο σύμφωνα με το ΥΠΕΚΑ
- Τι να προσέξετε στις αγορές για το γιορτινό τραπέζι
- Η εχινάκεια δεν βοηθά στο κρυολόγημα...
- PlayStation εφαρμογή για κινητά
- Ποια είναι η λέξη της χρονιάς;
- Επιστρέφουν τα "άσωτα φρουτάκια"
- Γενική πρόγνωση καιρού για Τρίτη 21/12/2010
- Καλημέρα...
-
▼
Δεκ 21
(
35
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
Δείτε το: Αμφιλεγόμενο αλλά...αξέχαστο το νέο σποτ της BMW
5:40 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
Geo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Εναν καινοτόμο - όσο και αμφιλεγόμενο - τρόπο για να εξασφαλίζει ότι το διάσημο λογότυπο της θα χαράσσεται ανεξίτηλα στον εγκέφαλο των θεατων των διαφημιστικών της σποτ βρήκε η αυτοκινητοβιομηχανία BMW: αποτυπώνει το λογότυπο της στον αμφιβληστροειδή χιτώνα των θεατών.
Η νέα καμπάνια της BMW μιμείται το φαινόμενο που συμβαίνει όταν κοιτάζει κανείς τον ήλιο και έπειτα κλείνει τα μάτια του, αφήνοντας ένα μετείκασμα (after-image) που συνεχίζει να είναι ορατό για μερικά δευτερόλεπτα μετά την αρχική λήψη του οπτικού ερεθίσματος.
Για να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποίησε σε ένα νέο σποτ της που προβλήθηκε στον κινηματογράφο, ένα πολύ δυνατό φλας το οποίο χρησιμοποιείται στα κινηματογραφικά πλατό για να αναπαράγει αστραπές. Το φως που εκπεμπόταν στιγμιαία από τα φλας περνούσε μέσα από ένα στένσιλ με το σήμα της BMW. Το φως του φλας έμοιαζε να βγαίνει από τα φώτα της μηχανής που εμφανίζεται στο σποτ, όταν όμως το κοινό έκλεινε τα μάτια «έβλεπε» το μετείκασμα με το διάσημο λογότυπο.
Το ασπρόμαυρο διαφημιστικό ξεκινάει με τον πρωταθλητή μοτοσυκλετιστή αγώνων Ρούμπεν Ξάους, ο οποίος εξηγεί τι τον ωθεί να τρέχει με την μηχανή του. προς το τέλος ο Ξάους λέει σε όσους τον ρωτούν τι σημαίνει να ζει κανείς το όνειρο του να κοιτάξουν βαθιά μέσα τους. «Απλά κλείσε τα μάτια και κοίταξε βαθιά μέσα σου. Ίσως είναι και το δικό σου όνειρο. Κλείσε τα μάτια και θα το δεις. Κλείσε τα μάτια.», εμφανίζεται να λέει. Εκείνη τη στιγμή η οθόνη μαυρίζει και όταν οι θεατές κλείνουν τα μάτια βλέπουν ως μετείκασμα το λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Πηγή: tovima.gr
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου