Είχαμε οίστρο...
Χρονοντούλαπο:
-
►
2013
(
5
)
- ► Ιανουαρίου ( 1 )
-
►
2011
(
4948
)
- ► Φεβρουαρίου ( 568 )
- ► Ιανουαρίου ( 1371 )
-
▼
2010
(
804
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
-
▼
Δεκ 29
(
50
)
- Η ηλιακή ενέργεια είναι 10 φορές πιο ισχυρή από τη...
- «Βυζαντινή δοκιμασία» οι τουριστικές επενδύσεις στ...
- Μετεγκατάσταση οικισμών σε Κοζάνη και Φλώρινα λόγω...
- Η (άμεση) δράση της πυροσβεστικής σε ένα πίνακα
- Νόμος είναι το δίκιο του ...εργοδότη
- Παρελθόν η πλαστική σακούλα από το 2011
- Nokia 3210, Επανακυκλοφορεί
- "Συνομήλικος" με το ανθρώπινο είδος ο καρκίνος
- Πάει και το δωρεάν σχολικό βιβλίο...
- Η Mozilla δημοσιεύει κατά λάθος στοιχεία χρηστών, ...
- Κίνα: Πολεμικές προετοιμασίες προς πάσα κατεύθυνση
- Νίελο, ένα πανάρχαιο υλικό
- Πρώτη φορά Γατάκι στο σπίτι, τι να αγοράσω;
- O αγέλαστος μικρός μετρ...
- Γονιδιακή θεραπεία «επιδιορθώνει» βλάβες της καρδιάς
- Η ιστορία του... Google
- Η "Οδύσσεια" των Ελλήνων της Χιλής
- Η ιστορία της τράπουλας
- Διάλλειμα για διαφημίσεις...
- Έκλειψη ηλίου στις αρχές του 2011
- flashback...Αθήνα 1905
- Αποκαθιστώντας τις ενεργειακές απώλειες σε ένα σπίτι
- Ο Πολιτιστικός Τουρισμός μπορεί να συμβάλλει στην ...
- Η στρατιωτική θητεία... παχαίνει
- Έκθεση Πυρογραφίας - Kόρινθος
- Συντριβή μεταγωγικού αεροσκάφους στη Ρωσία.
- Πρωτότυπο κατάστημα Recycliste
- Κυβερνoεπιθέσεις Tούρκων σε κυπριακές ιστοσελίδες
- Στο φως χιλιάδες απόρρητα έγγραφα για τα UFO
- Μαθαίνουμε... : Pop-art
- Πώς δημιουργείται ο ανήλικος καταναλωτής!..
- Για τουρισμό έρχονται τώρα οι Αλβανοί
- Nick the Greek : Ο μύθος και η πραγματικότητα
- Εργοδότης υπνωτίζει τους εργαζόμενους για να δουλε...
- Τροφές «υπερόπλα» για το μυαλό
- Στα 7 δισεκατομμύρια ο πληθυσμός της γης το 2011
- Ταξί: Πλαφόν στη διαδρομή «Ελ. Βενιζέλος» - κέντρο
- Ποια είναι η πιο πλούσια τραγουδίστρια για το 2010;
- Οι Ελληνίδες στις κάλπες
- Απελευθερώνεται από τις Φαιδριάδες Πέτρες...η Καστ...
- Νέα συσκευή θα αντιμετωπίζει το ροχαλητό
- Μπες στο πνεύμα των γιορτών (δεν είναι αργά...)
- Περισσότεροι Ελληνες στα χιονοδρομικά κέντρα της Β...
- Οι λύκοι κατέβηκαν στα χωριά για τροφή
- Καταστρεπτική ...καθυστερημένη Καλημέρα... :P
- Ψηλαφώντας τον πολιτισμό στο Μουσείο Αφής
- Νοθευμένο προϊόν FAT BURNER No.1
- Απορρίμματα: “μάχη” εργαζομένων-κυβέρνησης για τη ...
- Γενική πρόγνωση καιρού για Τετάρτη 29/12/2010
- Καλημέρα...
-
▼
Δεκ 29
(
50
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
804
)
Contact via email
m@il at:
Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
Πώς δημιουργείται ο ανήλικος καταναλωτής!..
1:30 μ.μ.
|
Αναρτήθηκε από
antgeo
|
Επεξεργασία ανάρτησης
Η κοινωνικοποίηση των παιδιών ως καταναλωτές ξεκινά από μικρή ηλικία. Οι σημαντικότεροι παράγοντες σε αυτή τη διαδικασία είναι οι γονείς, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι συνομήλικοι. Η τηλεόραση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικογενειακής ζωής. Έχει αντικαταστήσει τον απόντα γονέα, τη γιαγιά και το παιχνίδι στη γειτονιά. Αναπόφευκτα έχει συνδεθεί με την κάλυψη των ψυχαγωγικών αναγκών του παιδιού.
Στη σύγχρονη κοινωνία της αφθονίας, η τηλεόραση μέσω της παιδικής διαφήμισης διαμορφώνει τις ανάγκες του καταναλωτή-παιδιού. Ακολουθώντας στρατηγικές γοητείας προς τη παιδική ψυχή, η παιδική διαφήμιση ενεργοποιεί ασυνείδητες ψυχολογικές τάσεις της και αιτιολογεί την αγορά του προϊόντος από τους γονείς. Υπόσχεται ευτυχία χωρίς προσπάθεια, αρκεί η αγορά του προϊόντος. Προετοιμάζει τα παιδιά να ενταχθούν στο σύστημα κατανάλωσης, το οποίο είναι και η υπέρτατη αξία.
Επιβάλλει λοιπόν ένα σύστημα αξιών, ένα τρόπο ζωής. Λέει στο παιδί πως πρέπει να είναι, να ζει, να σκέφτεται, να ντύνεται, να παίζει για να είναι ευτυχισμένο. Μέσα από τη χρήση των αντικειμένων που προωθεί η διαφήμιση, τα παιδιά μαθαίνουν κοινωνικούς ρόλους που δεν είναι και οι πιο δημιουργικοί.
Δημιουργώντας στο παιδί την επιθυμία να τα αποκτήσει όλα, προκαλεί πολλές φορές επιθετικότητα και οδηγεί σε ενδο-οικογενειακές συγκρούσεις, πιθανόν και σε αποκλίνουσα συμπεριφορά καθώς προσπαθεί να αποκτήσει με μη αποδεκτό τρόπο αυτά που δε μπορεί με τον κανονικό.
Η απόκτηση υλικών και πνευματικών αγαθών χωρίς προσπάθεια και η αντίληψη ότι όλα μπορούν να αγοραστούν, δημιουργούν λανθασμένη εικόνα για τις κοινωνικές και διαπροσωπικές σχέσεις.
Ιδιαίτερα τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας που δε μπορούν να διακρίνουν το φανταστικό από το πραγματικό καθώς και τα παιδιά από τις ασθενέστερες οικονομικά κοινωνικά και μορφωτικά τάξεις είναι περισσότερο επιρρεπή στη διαφήμιση. Εξάλλου τα μικρά παιδιά εμπιστεύονται τις διαφημίσεις γιατί τις αγαπούν.
Είναι αναγκαίο λοιπόν αλλά και υποχρέωση τόσο των γονέων –προτύπων όσο και των δασκάλων μέσα από την κατάλληλη αγωγή να βοηθήσουν το παιδί να συνειδητοποιήσει τη πραγματική σκοπιμότητα της διαφήμισης και να το βοηθήσει να αποκτήσει σωστή καταναλωτική στάση.
πηγή : psgg
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου