Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

PostHeaderIcon Ταξίδευε 22 χρόνια και τον έκλεψαν στην Ελλάδα!

 
 
Χωρίς... ποδήλατο άφησαν άγνωστοι τον 61χρονο Βέλγο Christian Van Limbergen, που πραγματοποιεί τον γύρο της Ευρώπης με το πετάλι προκειμένου να μπει στο βιβλίο Γκίνες!

Το ποδήλατο του Βέλγου κλάπηκε ενώ βρισκόταν στο ενετικό λιμάνι Χανίων και μαζί του σφραγίδες και αποδεικτικά στοιχεία από πάνω από 30.000 δήμους, κοινότητες, σημεία σε όλη την Ευρώπη που τα είχε συγκεντρώνει με τη μορφή σφραγίδων και υπογραφών από δημάρχους, περιφέρειες, τοπικές αρχές.

«Κλέβοντάς μου τα τετράδια με τις υπογραφές μου έκλεψαν... τη ζωή μου. Παρακαλώ αυτόν που έκανε αυτήν την πράξη να κρατήσει το ποδήλατο, τα ρούχα μου, το σλίπινγκ μπαγκ, αλλά να μου επιστρέψει τα τετράδια», λέει ο Christian Van Limbergen, εμφανώς στεναχωρημένος που οι κόποι 22 ετών χάθηκαν κατ' αυτόν τον τρόπο.

Την προσπάθεια του αυτή να κάνει το γύρο της Ευρώπης με ποδήλατο, ο Βέλγος την ξεκίνησε το 1989, όταν ακόμα υπήρχε η ΕΣΣΔ.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow my blog with bloglovin