Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

PostHeaderIcon Το πρώτο “πλήρως εξηλεκτρισμένο πλοίο” από Έλληνες επιστήμονες

Το πρώτο “πλήρως εξηλεκτρισμένο πλοίο” από Έλληνες επιστήμονες 
Η πρωτοβουλία της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών (ΣΝΜΜ) του ΕΜΠ “Marinelive”, η οποία στοχεύει στη δημιουργία μιας ευρωπαϊκής κοινότητας για την έρευνα και την τεχνολογία του “Πλήρως Εξηλεκτρισμένου Πλοίου” – All Electric Ship (ΑΕS) καθώς και στη δημιουργία ενός Κέντρου Αριστείας στην περιοχή της Ναυτικής Ηλεκτρολογίας, σε διεθνές επίπεδο, βρήκε σύμμαχο, τον γαλλικό όμιλο DCNS.
Το έργο “Marine Electrical Initiative” – Marinelive χρηματοδοτείται από το 7ο Πρόγραμμα Πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (πρόσκληση REGPOT-2010-1). Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 12 έργα που προκρίθηκαν από περίπου 250 προτάσεις, που είχαν υποβληθεί από ένα ευρύ σύνολο χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διασυνδεδεμένων χωρών, έχει δε διάρκεια 3 έτη.

Η συμμετοχή του Γαλλικού Ομίλου DCNS προσφέρει στο όλο έργο τα εχέγγυα μιας  μακράς εμπειρίας και πρωτοπορίας στη σχεδίαση πλήρως ή έντονα εξηλεκτρισμένων πλοίων. Η DCNS  είναι παγκόσμιος ηγέτης στη ναυπηγική στον τομέα της άμυνας, και πρωτοπόρος στον τομέα της ενέργειας, με κύκλο εργασιών που φθάνει τα 2,4 δισ. ευρώ. Ως εταιρεία υψηλής τεχνολογίας και διεθνούς εμβέλειας, ο Όμιλος εκπονεί σχέδια, κατασκευάζει και διασφαλίζει τη διά βίου καλή λειτουργία σε υποβρύχια, πλοία επιφανείας, και σχετικά συστήματα και υποδομές, ενώ παράλληλα προτείνει μια ευρεία γκάμα λύσεων στον τομέα των ανανεώσιμων θαλάσσιων πηγών ενέργειας.

Η τεχνογνωσία που θα προσφέρει ο όμιλος DCNS στο πλαίσιο του έργου Marinelive αφορά σε όλους τους τομείς της σχεδίασης και κατασκευής του Πλήρως Εξηλεκτρισμένου Πλοίου, ήτοι στην αρχική σχεδίαση, στη γενική μελέτη, αλλά και στις επιμέρους μελέτες, έως την κατασκευή-ναυπήγηση και την τελική παράδοσή του μετά τις δοκιμές.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow by Email

Follow my blog with bloglovin