Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

PostHeaderIcon Χαροπαλεύει 17χρονος έπιασε “γυμνά” καλώδια

 
ΣΟΚ στη Θεσσαλονίκη. 17χρονος μαθητής της Γ Λυκείου έπαθε ηλεκτροπληξία και δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή. Το άτυχο αγόρι, συμμετείχε στις συμπληρωματικές εξετάσεις που δίνουν οι μαθητές, που θέλουν να περάσουν σε στρατιωτικές σχολές.
 
Μόλις τελείωσε την εξέτασή του, στο βοηθητικό γήπεδο, του Καυτατζογλείου σταδίου, ακούμπησε το χέρι του, σε έναν πυλώνα της ΔΕΗ, για να ξεκουραστεί. Για άγνωστο ακόμη λόγο, τα καλώδια υψηλής τάσης, ήταν “γυμνά” και το ρεύμα, διαπέρασε το σώμα του μαθητή. Ο 17χρονος, μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο, όπου και νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στην μονάδα εντατικής θεραπείας. 


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow by Email

Follow my blog with bloglovin