Χρονοντούλαπο:

Contact via email

Just the two of us........... Από το Blogger.
Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

PostHeaderIcon Και το Facebook στη μάχη των πωλήσεων

Στην εποχή του Facebook και της ραγδαίας ανάπτυξη των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας, οι εταιρείες δεν θα μπορούσαν να «κλείσουν τα μάτια τους» στη νέα πραγματικότητα και να μείνουν «προσκολλημένες» στις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης.

Έτσι, ολοένα και περισσότερες εταιρείες από το χώρο των τροφίμων, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να τονώσουν τις πωλήσεις τους στρέφονται στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter κ.ά.) και τα χρησιμοποιούν ως εργαλείο για να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Την ίδια ώρα, αναμορφώνουν τις ιστοσελίδες τους στο ίντερνετ για να γίνουν πιο ελκυστικές και προσπαθούν να δίνουν όσο το δυνατόν πληρέστερη ενημέρωση σχετικά με τις δράσεις που αναπτύσσουν. Όπως εξηγούν παράγοντες της αγοράς, στόχος των εταιρειών είναι να εκμεταλλευτούν τη νέα τάση και να προωθήσουν τα προϊόντα τους αλλά και τις προσφορές τους, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, καλύτερα, και κυρίως πιο οικονομικά σε εκατομμύρια καταναλωτές.
Οι δυνατότητες που παρέχουν τα λεγόμενα social media είναι τεράστιες, δεδομένου πως σήμερα περισσότεροι από 3,3 εκατομμύρια Έλληνες, δηλαδή περίπου το 1/3 της χώρας έχουν λογαριασμό στο Facebook και την επιρροή του Twitter (του άλλου δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης) να αυξάνεται με αλματώδεις ρυθμούς. Επιπλέον, επειδή είναι ένα φθηνό μέσο προβολής αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, τη στιγμή που οι πάντες αγωνίζονται να περικόψουν τις δαπάνες τους και να συγκρατήσουν τα λειτουργικά τους κόστη.
Τα πλεονεκτήματα των νέων μορφών επικοινωνίας, δεν περιορίζονται στο οικονομικό όφελος, καθώς βελτιώνουν την ποιότητα επικοινωνίας. Οι καταναλωτές μπορούν πλέον να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία άμεσα και να πληροφορηθούν για τις δραστηριότητές της, να λύσουν απορίες τους που μπορεί να προκύψουν και ταυτόχρονα να προτείνουν τις ιδέες τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Προβολή
Χθες, ήταν η σειρά της ΑΒ Βασιλόπουλος να ανακοινώσει την επίσημη σελίδα της στο facebook, στο twitter, αλλά και στο foursquare, καθώς και το ανέβασμα των τηλεοπτικών της διαφημιστικών μηνυμάτων στο youtube. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα social media θα αποτελέσουν ένα επιπλέον κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες της ΑΒ, ενώ θα παρουσιάζονται οι προσφορές της καθώς και συμβουλές για υγεία, ευεξία και γευστικούς προορισμούς.
Ανάλογες πρωτοβουλίες δρομολογεί η Danone Hellas, η οποία σχεδιάζει να λανσάρει από εδώ και στο εξής τα νέα της προϊόντα, εκτός από τον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο και στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρουσία στο διαδίκτυο έχουν αρκετές ακόμη εταιρείες μεταξύ των οποίων η Coca Cola 3E, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με τις μπίρες Amstel, Heineken και Fisher, τα Goody's και η Ελαΐς Unilever.
Ανανέωση
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν μια σειρά από εταιρείες που προχωρούν σε ριζικό «λίφτινγκ» των ιστοσελίδων τους, βελτιώνοντας το σχεδιασμό και εμπλουτίζοντας τη θεματολογία τους. Μια από αυτές ήταν η Νηρέας, η οποία ανανέωσε πρόσφατα την ιστοσελίδα της. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, σκοπός είναι να προσφέρει πληροφόρηση σε όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά -επενδυτές, καταναλωτές, πελάτες- για τις δραστηριότητες και την πορεία της Νηρεύς, για τα προϊόντα της και τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της και φυσικά για ένα τόσο σημαντικό κομμάτι της διατροφής όπως είναι τα ψάρια. Ακόμη, οι επισκέπτες του site μπορούν να βρουν συνταγές, χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για τη διατροφική αξία του ψαριού.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Του καιρού...

Θεσσαλονίκη

BlogUp Us!

Follow by Email

Follow my blog with bloglovin